Om han är signad på hellhouse kan detta bli mkt intressant
Eddie - KUNG (dock sett några gånger)
Sander - KUNG
Sep-07-2006 13:41
zoric
Rojiblanco and Bianconeri
Registered: Mar 2005
Location: Primera División and Serie B
quote:
Originally posted by RebeL9
DJ Tsuyoshi Suzuki var det klart intressantaste namnet av dessa. För er som inte känner till honom så är han en galet duktig japansk dj som spelar en grym hybrid av hardhouse och psy.
Jag reagerade också på Tsuyoshi när jag såg att han skulle komma, har dock inte så mycket information om honom som jag önskar att jag hade.
Sep-07-2006 13:55
RebeL9
The Digital Blonde addict
Registered: Nov 2001
Location: Gothenburg, Sweden
nej han är inte signad på Hellsound och han spelar inte som Yoji.
Han är medlem i grupper som Joujouka och klassiska goa-gruppen Prana.
Originally posted by RebeL9
nej han är inte signad på Hellsound och han spelar inte som Yoji.
Han är medlem i grupper som Joujouka och klassiska goa-gruppen Prana.
Lyssnade lite på hans set's hos Samurai.fm
Lätt helt ok, lätt också inte långt ifrån Yoji, så jag ser fram emot han
Har uppdaterat förstasidan med fullständig lineup samt speltider !
Shit, jag som precis tänkte säga att jag vet vem som har handom warmupen för sander... Fredrik och jag är goda vänner, det var faktiskt hemma hos mig som vi började "Dj'a" när vi var små, väldigt kul att han får ta handom warmupen
För mig blir det inget, fick aldrig iväg mitt bidrag eftersom hela kryssen krockar med prov och skit i skolan som jag inte kan missa, blir inte ens att följa med på kryssning för min del
Jävligt kul att Fredrik kom med, ska bli kul att se honom lira Christian varför kan du inte följa med? =/
Sep-10-2006 17:11
Pjox
Lost tranceaddict
Registered: Jun 2003
Location: Stockholm
Nej nu måste jag ta och fundera seriöst mycket...
Vill jag vara hemma när jag och brorsan fyller år? Eller vill jag kanske åka iväg på kryssen?
Eftersom jag trodde detta skulle krocka med Sveriges största hundutställning (oj )så trodde jag inte att jag skulle kunna åka men... Då det facktiskt inte gör det. Oj oj... För jag tror inte att jag kommer få och ha råd att åka fram och tillbaka till sthlm 3 ggr på 1½ månad...
Sep-10-2006 17:13
Akia
Supreme tranceaddict
Registered: Mar 2006
Location: Stockholm
Kul att du ska spela igen Steve! Och Panorama... Grattis!!!