Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Aan De Oude Ta-gang!!!!
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
magrec
Kleinenberg addict

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by Chicane
ik blijf alleen uit de buurt van drugs omdat ik zelf brandschoon ben en wil blijven, een zeldzaam soort mens tegenwoordig lijkt wel :\

Hahaha kom op zeg , er zijn genoeg mensen nuchter op feesten.Neem nu bijvoorbeeld mij Meeste mensen hier weten wel dat ik in de afgelopen 6 jaar dat ik nu naar feesten ga zelf nog nooit een pil naar binnen heb gewerkt. Maar goed als jij op die manier naar feesten kijkt prima. Waarom ben je eigenlijk naar feesten gegaan als je zoveel problemen hebt met mensen die gebruiken (het is niet dat er pas sinds een paar jaar drugs wordt gebruikt op housefeesten). Ik heb trouwens vrij weinig tot geen problemen gehad met mensen die gebruiken tijdens het stappen.

Donna, ik snap best dat er op een bepaald moment andere dingen belangrijker zijn dan op een zaterdagavond een vaag gesprek te hebben met Tinus die net zijn 3e pil in zijn mik heeft gegooid zeker als jezelf nuchter bent is zoiets nou niet echt plezierig (hoewel het soms ook wel humor is ) Ik snap paul zijn punt ook wel dat hij het niet prettig vind dat er zulke dingen gebeuren maar ik vind zijn mening waarin hij zegt dat het niet meer om de muziek gaat echt nergens op slaan, die mensen heb je er wel bij maar die had je 10 geleden ook.

De feesten met mensen van TA waren altijd zeer gezellig(ik kom de heren en een enkele dame nog steeds regelmatig tegen ) , heb in die tijd veel mensen leren kennen (ook mensen buiten TA) die ik nu tot mijn beste vrienden reken en waar ik buiten het hele uitgaan gebeuren ook mee omga. Met die mensen gaat het dan ook vaak over die andere dingen in het leven en op de zaterdagavond gaan we dan nog lekker los en denken we ff niet aan de belangrijke dingen

Old Post Sep-13-2006 18:53  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by total woot
Hoeveel mensen er gewoon nog leven?! Gefeliciteerd Eye-Riz en Smirnoff!

Ik hoorde dat jij druk aan het klussen was in je nieuwe huisje Wouter! Vertel, hoe is het daarmee?

quote:
Originally posted by eXos
Ik heb na TiC het ligt gezien en nooit meer een vorm van chemicaliën in me lichaam gestopt. Mooie tijd gehad met die feestjes, maar t hoeft allemaal niet meer.
Ik spreek nog weinig mensen van die periode. Was meestal ook de vaag om een normaal gesprek aan te gaan haha.

Nexus...uitsmijters...

Paultje: ik denk dat jij gewoon deels ook op de verkeerde feesten bent geweest hoor. No offense, maar ik heb je niet heel veel op bv wat prog-feesten gezien. Daar vind ik de sfeer nog wel oke.

quote:
Originally posted by magrec

Hahaha kom op zeg , er zijn genoeg mensen nuchter op feesten.Neem nu bijvoorbeeld mij Meeste mensen hier weten wel dat ik in de afgelopen 6 jaar dat ik nu naar feesten ga zelf nog nooit een pil naar binnen heb gewerkt.

Hier nog zo iemand!

Over vage gesprekken gesproken: ik kan me nog gesprekken herinneren met die DOVE sjinees Dat was hilarisch!

Overigens Harmen, hoe is het met je sollicitatie in Den Haag afgelopen?

Old Post Sep-13-2006 19:36 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basd
progression

Registered: Jul 2002

quote:
Originally posted by Remy D
Planning is een jaar en er moet wel iets ergs gebeuren wil ik dat jaar niet vol maken.

Vet! Ben er een maandje geweest maar da's echt veel te kort..

d&b session 20090519
My take on... (various mixes planned, updated when I can be arsed)

Old Post Sep-13-2006 22:14  Netherlands
Click Here to See the Profile for basd Click here to Send basd a Private Message Add basd to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

quote:
Originally posted by SnuggLe
Overigens Harmen, hoe is het met je sollicitatie in Den Haag afgelopen?

Gesprek ging prima, was bij het castellum (vlakbij nieuwe ado stadion), dikke ferrari's daar op het parkeerterrein hehehe
Maandag krijg ik te horen of ze mij willen hebben en dan kan ik ze vertellen dat ik nog ff verder ga zoeken

Old Post Sep-14-2006 05:35  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

quote:
Over vage gesprekken gesproken: ik kan me nog gesprekken herinneren met die DOVE sjinees Dat was hilarisch!

Iedereen die me op een feestje is tegengekomen, heeft wel een dergelijke ervaring met mij

Hé, wat zeg je....? Wáááát.....?? Ik versta je niet, wááát....??!

Old Post Sep-14-2006 09:55 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight

Registered: Jan 2001

quote:
Nexus...uitsmijters...

Dat was een wijze les, helemaal nix van geleerd haha!

Old Post Sep-14-2006 11:57 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Kolkie, gefeliciteerd met je verjaardag!

Old Post Sep-14-2006 15:56 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by Opti

Hé, wat zeg je....? Wáááát.....?? Ik versta je niet, wááát....??!

van rukken word je doof toch?

Wat een verhalen allemaal, ik moet eerlijk zeggen dat ik het op een gegeven moment ook wel een beetje had gehad. Zal misschien toch met het veranderen van je smaak te maken hebben of misschien ook wel met het feit dat zoveel zondagen zo vertieft zijn geweest hehe.

Maar goed, ieder zn ding. Kan me iig ook wel een beetje vinden in het verhaal van chicane; af en toe leek het wel of iedereen van een andere planeet leek te komen en je echt een buitenbeentje was als je geen drugs nam.

Old Post Sep-14-2006 22:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by Jappio
van rukken word je doof toch?

Ik heb je ingehaald bij de F1 manager

Old Post Sep-15-2006 04:46 
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

quote:
Originally posted by Jappio

af en toe leek het wel of iedereen van een andere planeet leek te komen en je echt een buitenbeentje was als je geen drugs nam.

Volgens degenen die een xtc-tje hadden genomen was t juist alsof jij van een andere planeet kwam

Had dat trouwens niet willen missen,t proberen/expermimenteren van bepaalde chemische middeltjes in die tijd,was leuk!
Ookal was je dan idd een aantal dagen flink bezig je lichaam en geest weer op te bouwen voor een nieuwe lading t volgende weekend
Ik kan nou niet zeggen dat dat zo erg geweest is,wat meer problematisch zou zijn is als ik dat nu nog steeds wekelijks zou doen,en das niet t geval,eerder "jaarlijks"

Old Post Sep-15-2006 08:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AirPole
Trance, where are you??

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by total woot
Hoeveel mensen er gewoon nog leven?! Gefeliciteerd Eye-Riz en Smirnoff!

HUH??!! Wouter, hoe is het met je dude? Nadat je uit Groningen weggegaan bent heb ik je nooit meer gezien of gesproken geloof ik

Orbital - The Girl With The Sun In Her Head
Jam & Spoon - Stella
Chicane - The Drive Home

- Next Party Stops -

Trance Energy 15th Edition, Jaarbeurs Utrecht, February 23rd.

Old Post Sep-15-2006 08:16 
Click Here to See the Profile for AirPole Click here to Send AirPole a Private Message Add AirPole to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000

Ik vind het drugsgebruik in vergelijking met een aantal jaren geleden echt terug gelopen. Volgens vele onderzoeken wordt er wel meer coke gebruikt en dat zie je wat minder goed dan iemand die een pilletje op heeft. Maar eerste keren Impulz en Innercity in 2000 en 2001 had ik echt het gevoel dat iedereen ram van de kaart was, tegenwoordig vind ik het toch echt meevallen. Trouwens ik sta liever naast iemand die lekker staat te spacen dan een aggresieve bezopen henkie zoals je die vaak in de kroeg tegenkomt.

quote:
Daarvoor nog regelmatig indoor en outdoor geweest, maar ik werd dat volk iedere keer meer en meer spuugzat. Dat iemand snuift, blowt, trekt, of ijsberen in sri-lanka neukt, allemaal geweldig, maar veel gasten worden steeds vervelender, aggresiever en asocialer.

dan ben je toch echt naar de verkeerde feestjes geweest. kijk als je naar de ahoy gaat weet je dat er aggresieve rotterdamers rondlopen. Maar ga je naar relaxte clubs zoals panama, hotel arena, now-wow etc dan hangt er gewoon een goede relaxte sfeer zonder aggresieve doorgesnoven henkies. Op mysteryland & extrema hing ook een relaxte sfeer zonder vervelende incidenten.

quote:
Geen reden gehad om de afgelopen 2 jaar op feesten te zijn geweest nee, stond mn hoofd ook niet naar.

Ik weet niet precies wat er in je prive leven is gebeurd en nog aan de gang is. Het zal heel heftig zijn. Bij mij is ook het een en ander de afgelopen 2 jaar voorgevallen en juist door naar toffe feestjes te gaan en lol te maken kon ik al het gezeik beter handlen. Ff je zinnen verzetten en het hoofd leegmaken dmv vrienden en goede muziek/dj's werkt zo goed daar kan dr phil een puntje aan zuigen

Old Post Sep-15-2006 12:47  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Aan De Oude Ta-gang!!!!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackSupertrack from Juno.CO.UK [2002] [4]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBrian Eno - Ascent (An Ending) [Leama and Moor Mix] [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 14:05.

Forum Rules: