|
Ik vind het drugsgebruik in vergelijking met een aantal jaren geleden echt terug gelopen. Volgens vele onderzoeken wordt er wel meer coke gebruikt en dat zie je wat minder goed dan iemand die een pilletje op heeft. Maar eerste keren Impulz en Innercity in 2000 en 2001 had ik echt het gevoel dat iedereen ram van de kaart was, tegenwoordig vind ik het toch echt meevallen. Trouwens ik sta liever naast iemand die lekker staat te spacen dan een aggresieve bezopen henkie zoals je die vaak in de kroeg tegenkomt.
| quote: | | Daarvoor nog regelmatig indoor en outdoor geweest, maar ik werd dat volk iedere keer meer en meer spuugzat. Dat iemand snuift, blowt, trekt, of ijsberen in sri-lanka neukt, allemaal geweldig, maar veel gasten worden steeds vervelender, aggresiever en asocialer. |
dan ben je toch echt naar de verkeerde feestjes geweest. kijk als je naar de ahoy gaat weet je dat er aggresieve rotterdamers rondlopen. Maar ga je naar relaxte clubs zoals panama, hotel arena, now-wow etc dan hangt er gewoon een goede relaxte sfeer zonder aggresieve doorgesnoven henkies. Op mysteryland & extrema hing ook een relaxte sfeer zonder vervelende incidenten.
| quote: | | Geen reden gehad om de afgelopen 2 jaar op feesten te zijn geweest nee, stond mn hoofd ook niet naar. |
Ik weet niet precies wat er in je prive leven is gebeurd en nog aan de gang is. Het zal heel heftig zijn. Bij mij is ook het een en ander de afgelopen 2 jaar voorgevallen en juist door naar toffe feestjes te gaan en lol te maken kon ik al het gezeik beter handlen. Ff je zinnen verzetten en het hoofd leegmaken dmv vrienden en goede muziek/dj's werkt zo goed daar kan dr phil een puntje aan zuigen