Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > ID&T presents Trance Energy 2007
Pages (8): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
mjz
latmask



Registered: May 2003
Location: Stonkholm

quote:
Originally posted by anuga
Japp Förfest på Terminalen


Old Post Mar-02-2007 19:16  Sweden
Click Here to See the Profile for mjz Click here to Send mjz a Private Message Add mjz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired



Registered: Dec 2001
Location: Stockholm & in my mind

En annan drar ju iväg mot arlanda om några timmar, det är kanske lite skadeglatt men satan vad skönt det känns att jag ska flyga ner, tanken på att folk sitter i den där trånga bussen just nu känns ganska skön iom att jag slipper


___________________
quote:
Originally posted by davedresden
i suggest getting the gabriel & dresden prog-a-minute. in 3 easy steps you too could change the face of dance music.

batteries not included.

- dave

Old Post Mar-03-2007 00:39  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™



Registered: Apr 2001
Location: La La Land

quote:
Originally posted by Vizay
En annan drar ju iväg mot arlanda om några timmar, det är kanske lite skadeglatt men satan vad skönt det känns att jag ska flyga ner, tanken på att folk sitter i den där trånga bussen just nu känns ganska skön iom att jag slipper

Haha ja det är kungligt!
Tror det var Klaff jag ringde förra året när jag var på Arlanda och berättade hur bra jag hade sovit i min säng och därpå tog en skön varm dusch!
2 timmar senare ringde jag igen och frågade hur långt dom hade kvar och sa att jag försökte se dem när jag flög förbi!



http://rya.mine.nu/TE06bySteve016.jpg
http://rya.mine.nu/TE06bySteve017.jpg
http://rya.mine.nu/TE06bySteve018.jpg
http://rya.mine.nu/TE06bySteve019.jpg
http://rya.mine.nu/TE06bySteve020.jpg



___________________
www.Steveheden.se

Old Post Mar-03-2007 01:03  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired



Registered: Dec 2001
Location: Stockholm & in my mind

jag är död, helt fucking död...

menno de jong är allt jag kan säga just nu....MENNO DE JONG!!!!!


___________________
quote:
Originally posted by davedresden
i suggest getting the gabriel & dresden prog-a-minute. in 3 easy steps you too could change the face of dance music.

batteries not included.

- dave

Old Post Mar-05-2007 00:25  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Snowave
Supreme tranceaddict



Registered: Oct 2002
Location: Stockholm

quote:
Originally posted by Vizay
jag är död, helt fucking död...

menno de jong är allt jag kan säga just nu....MENNO DE JONG!!!!!


Haha håller med Vizay! Menno de jong.

Old Post Mar-05-2007 05:38  Sweden
Click Here to See the Profile for Snowave Click here to Send Snowave a Private Message Add Snowave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Snowave
Supreme tranceaddict



Registered: Oct 2002
Location: Stockholm

Fast joop live med andra snubben var grym bra =)

15min skönt drag. Ska berätta mer om festen sedan. måste sova.

Old Post Mar-05-2007 05:51  Sweden
Click Here to See the Profile for Snowave Click here to Send Snowave a Private Message Add Snowave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anuga
Cuesheet Biatch



Registered: Jul 2004
Location: DJ Booth

Hehehe, hem kommen, i ca : 45 minuter, sen back to work 8 h

Bussresan var helt ok, på hoppsplatsen kunde varit bättre planerad, men vi var två som stog o kände på vädert i 3 h innan bussen kom.

Väl nere i Utrecht tog vi tågsightseeing-tour på närmare 3h, 2x lurade av Nederländernas eXtremt hjälpsamma invånare.

TE då
Tyckte det var bra arragerat med ingång / utgång, boxar o mat / drick osv. Inga knarkhudar, vilket det känns som dem borde ha om de inte vill ha in skiten, men då hade väl de tappat näsan.
Playlisten blev :
* Menno de Jong, bra uppvärmning inför hela natten
* Sander van Doorn, Skit i vad som sägs, grymt var det! Om någon vet vad Blip!Blop! låten heter han spelade som nr. 3, please share! Sen lirade han en ny remix av Junkie XL - Beauty Never Fades.
* Markus Schulz Lugn o fin, såg inte så mycket.
* Serge Devant, Hallå! var kom denna röjaren från?! Han spelade dessutom en grym version av "First Noël" av Sarah McLachlan som I needar!
* Joop & Leon Bolier (Live) Var nog det fettaste jag upplevde under hela TE!
* Rank 1 Grymt, klassiker o lite hårda tunes.
* Cosmic Gate, sköte sig men tog tid på sig innan de fick igång hela lokalen. De lirade en ny remix av "Sound of Goodbye", anyone?!
* Marcel Woods, eftersom jag lär missa MBar Kryssningen, passade jag på att se Marcel o det gick vilt till för eran skull, hoppas jag han är lika energisk på kryssningen.
* Kandy Katana, lite av ett vildcard, men va fan! iInte blev jag besviken! tog lite innan han kom igång med, men shit va jag pressade ut det sista ur mina knän som gav upp tre timmar tidigare

Tack TC för förfest m.m.
Tack Tim o Fredrik för trevligt sällskap!

See ya all soon, somewhere, sometime...


___________________
"our night is brighter than your day"

http://anuga.se/ / http://mixcloud.com/anuga / http://trackli.st/

Old Post Mar-05-2007 17:20  Sweden
Click Here to See the Profile for anuga Click here to Send anuga a Private Message Visit anuga's homepage! Add anuga to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Snowave
Supreme tranceaddict



Registered: Oct 2002
Location: Stockholm

quote:
Originally posted by anuga
Hehehe, hem kommen, i ca : 45 minuter, sen back to work 8 h

Bussresan var helt ok, på hoppsplatsen kunde varit bättre planerad, men vi var två som stog o kände på vädert i 3 h innan bussen kom.

Väl nere i Utrecht tog vi tågsightseeing-tour på närmare 3h, 2x lurade av Nederländernas eXtremt hjälpsamma invånare.

TE då
Tyckte det var bra arragerat med ingång / utgång, boxar o mat / drick osv. Inga knarkhudar, vilket det känns som dem borde ha om de inte vill ha in skiten, men då hade väl de tappat näsan.
Playlisten blev :
* Menno de Jong, bra uppvärmning inför hela natten
* Sander van Doorn, Skit i vad som sägs, grymt var det! Om någon vet vad Blip!Blop! låten heter han spelade som nr. 3, please share! Sen lirade han en ny remix av Junkie XL - Beauty Never Fades.
* Markus Schulz Lugn o fin, såg inte så mycket.
* Serge Devant, Hallå! var kom denna röjaren från?! Han spelade dessutom en grym version av "First Noël" av Sarah McLachlan som I needar!
* Joop & Leon Bolier (Live) Var nog det fettaste jag upplevde under hela TE!
* Rank 1 Grymt, klassiker o lite hårda tunes.
* Cosmic Gate, sköte sig men tog tid på sig innan de fick igång hela lokalen. De lirade en ny remix av "Sound of Goodbye", anyone?!
* Marcel Woods, eftersom jag lär missa MBar Kryssningen, passade jag på att se Marcel o det gick vilt till för eran skull, hoppas jag han är lika energisk på kryssningen.
* Kandy Katana, lite av ett vildcard, men va fan! iInte blev jag besviken! tog lite innan han kom igång med, men shit va jag pressade ut det sista ur mina knän som gav upp tre timmar tidigare

Tack TC för förfest m.m.
Tack Tim o Fredrik för trevligt sällskap!

See ya all soon, somewhere, sometime...


Tack själv simon & Tack fredrik. Var astrevligt att umgås. Får göra om det igen snart. Bortsätt att vi hade problem att hitta till förfesten & blev lurade av holändarn att åka med fel tåg så var det kul som bara den. Lol betalde med 20eur på hemmaplan att åka taxi hem. chaffören var inte kräsen han. =) Vill få tag på sander van doorns & mennodejongs & serge devants playlists från t.e. asap. Recensionen som simon lade upp håller jag med. Måste tillägga
det var respekt till kaveh azizi när hans tabriz inledde utav dj bobina inledde scenen även om jag var på väg därifrån.

Rätta till mig om jag har stavfel eler särskrivning !! Jag är aldeles för okoncentrerad just nu.

Jag har dock inte sovit något sedan jag kom hem ifrån bussen. fick sömn problem så jag sitter nu och väntar in att jag ska somna. Vill dock tacka även viktor, erik, daniel,walter, rocco & hans flickvän, millan & co. TC crew för detta oxå. Detta gäller även alla andra som jag inte kommer ihåg namnen på men kommer ihåg utssendemässigt. =).

Det var allt för nu. vi ses. tjao

Old Post Mar-05-2007 18:27  Sweden
Click Here to See the Profile for Snowave Click here to Send Snowave a Private Message Add Snowave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
[SWE]Helios
Senior tranceaddict



Registered: Mar 2006
Location: Gothenburg, Sweden

Inte bara jag som är lyrisk? =D
Business Class ner i fredags kväll, lax och ostron, följt av tre olika sorters chokladmousse.
Fan vad mäktigt =D

Sen var det ju TE också :P

På toooook för många intryck, min lina såg ut såhär:

Markus Schulz
Joop & Bolier LIVE
Cosmic Gate
Rank1
lite Joop
lite mer Dave202
Johan Gielen

Fy FAAAN vilket drag det var på Hardfloor när Dave spelade =D

Old Post Mar-05-2007 20:09  Sweden
Click Here to See the Profile for [SWE]Helios Click here to Send [SWE]Helios a Private Message Add [SWE]Helios to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Akia
Supreme tranceaddict



Registered: Mar 2006
Location: Stockholm

Fick lite bilder från en hollänsk kompis

http://www.id-t.com/experience-even...s-te2007-01.php

ser riktigt häftigt ut!

Old Post Mar-08-2007 23:53  Sweden
Click Here to See the Profile for Akia Click here to Send Akia a Private Message Visit Akia's homepage! Add Akia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SMC
custom title addict



Registered: Sep 2003
Location: Sweden

quote:
Originally posted by anuga
De lirade en ny remix av "Sound of Goodbye", anyone?!


Nic Chagalls bootleg/edit antagligen.

Old Post Mar-09-2007 00:28 
Click Here to See the Profile for SMC Click here to Send SMC a Private Message Add SMC to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anuga
Cuesheet Biatch



Registered: Jul 2004
Location: DJ Booth

quote:
Originally posted by SMC
Nic Chagalls bootleg/edit antagligen.

Är en release numera


___________________
"our night is brighter than your day"

http://anuga.se/ / http://mixcloud.com/anuga / http://trackli.st/

Old Post Mar-10-2007 10:08  Sweden
Click Here to See the Profile for anuga Click here to Send anuga a Private Message Visit anuga's homepage! Add anuga to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > ID&T presents Trance Energy 2007
Post New Thread    Post A Reply

Pages (8): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacku HAVE to hear this one!! [2002] [5]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBrancaccio & Aisher - "Darker" (Reset The Breaks Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 18:23.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!