 |
|
|
|
 |
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001
Location: La La Land
|
|
|
Mar-03-2007 01:03
|
|
|
 |
 |
anuga
Cuesheet Biatch

Registered: Jul 2004
Location: DJ Booth
|
|
|
Hehehe, hem kommen, i ca : 45 minuter, sen back to work 8 h
Bussresan var helt ok, på hoppsplatsen kunde varit bättre planerad, men vi var två som stog o kände på vädert i 3 h innan bussen kom.
Väl nere i Utrecht tog vi tågsightseeing-tour på närmare 3h, 2x lurade av Nederländernas eXtremt hjälpsamma invånare.
TE då
Tyckte det var bra arragerat med ingång / utgång, boxar o mat / drick osv. Inga knarkhudar, vilket det känns som dem borde ha om de inte vill ha in skiten, men då hade väl de tappat näsan.
Playlisten blev :
* Menno de Jong, bra uppvärmning inför hela natten
* Sander van Doorn, Skit i vad som sägs, grymt var det! Om någon vet vad Blip!Blop! låten heter han spelade som nr. 3, please share! Sen lirade han en ny remix av Junkie XL - Beauty Never Fades.
* Markus Schulz Lugn o fin, såg inte så mycket.
* Serge Devant, Hallå! var kom denna röjaren från?! Han spelade dessutom en grym version av "First Noël" av Sarah McLachlan som I needar!
* Joop & Leon Bolier (Live) Var nog det fettaste jag upplevde under hela TE!
* Rank 1 Grymt, klassiker o lite hårda tunes.
* Cosmic Gate, sköte sig men tog tid på sig innan de fick igång hela lokalen. De lirade en ny remix av "Sound of Goodbye", anyone?!
* Marcel Woods, eftersom jag lär missa MBar Kryssningen, passade jag på att se Marcel o det gick vilt till för eran skull, hoppas jag han är lika energisk på kryssningen.
* Kandy Katana, lite av ett vildcard, men va fan! iInte blev jag besviken! tog lite innan han kom igång med, men shit va jag pressade ut det sista ur mina knän som gav upp tre timmar tidigare
Tack TC för förfest m.m.
Tack Tim o Fredrik för trevligt sällskap!
See ya all soon, somewhere, sometime...
___________________
"our night is brighter than your day"

http://anuga.se/ / http://mixcloud.com/anuga / http://trackli.st/
|
|
Mar-05-2007 17:20
|
|
|
 |
 |
Snowave
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2002
Location: Stockholm
|
|
|
| quote: | Originally posted by anuga
Hehehe, hem kommen, i ca : 45 minuter, sen back to work 8 h
Bussresan var helt ok, på hoppsplatsen kunde varit bättre planerad, men vi var två som stog o kände på vädert i 3 h innan bussen kom.
Väl nere i Utrecht tog vi tågsightseeing-tour på närmare 3h, 2x lurade av Nederländernas eXtremt hjälpsamma invånare.
TE då
Tyckte det var bra arragerat med ingång / utgång, boxar o mat / drick osv. Inga knarkhudar, vilket det känns som dem borde ha om de inte vill ha in skiten, men då hade väl de tappat näsan.
Playlisten blev :
* Menno de Jong, bra uppvärmning inför hela natten
* Sander van Doorn, Skit i vad som sägs, grymt var det! Om någon vet vad Blip!Blop! låten heter han spelade som nr. 3, please share! Sen lirade han en ny remix av Junkie XL - Beauty Never Fades.
* Markus Schulz Lugn o fin, såg inte så mycket.
* Serge Devant, Hallå! var kom denna röjaren från?! Han spelade dessutom en grym version av "First Noël" av Sarah McLachlan som I needar!
* Joop & Leon Bolier (Live) Var nog det fettaste jag upplevde under hela TE!
* Rank 1 Grymt, klassiker o lite hårda tunes.
* Cosmic Gate, sköte sig men tog tid på sig innan de fick igång hela lokalen. De lirade en ny remix av "Sound of Goodbye", anyone?!
* Marcel Woods, eftersom jag lär missa MBar Kryssningen, passade jag på att se Marcel o det gick vilt till för eran skull, hoppas jag han är lika energisk på kryssningen.
* Kandy Katana, lite av ett vildcard, men va fan! iInte blev jag besviken! tog lite innan han kom igång med, men shit va jag pressade ut det sista ur mina knän som gav upp tre timmar tidigare
Tack TC för förfest m.m.
Tack Tim o Fredrik för trevligt sällskap!
See ya all soon, somewhere, sometime... |
Tack själv simon & Tack fredrik. Var astrevligt att umgås. Får göra om det igen snart. Bortsätt att vi hade problem att hitta till förfesten & blev lurade av holändarn att åka med fel tåg så var det kul som bara den. Lol betalde med 20eur på hemmaplan att åka taxi hem. chaffören var inte kräsen han. =) Vill få tag på sander van doorns & mennodejongs & serge devants playlists från t.e. asap. Recensionen som simon lade upp håller jag med. Måste tillägga
det var respekt till kaveh azizi när hans tabriz inledde utav dj bobina inledde scenen även om jag var på väg därifrån.
Rätta till mig om jag har stavfel eler särskrivning !! Jag är aldeles för okoncentrerad just nu.
Jag har dock inte sovit något sedan jag kom hem ifrån bussen. fick sömn problem så jag sitter nu och väntar in att jag ska somna. Vill dock tacka även viktor, erik, daniel,walter, rocco & hans flickvän, millan & co. TC crew för detta oxå. Detta gäller även alla andra som jag inte kommer ihåg namnen på men kommer ihåg utssendemässigt. =).
Det var allt för nu. vi ses. tjao
|
|
Mar-05-2007 18:27
|
|
|
 |
 |
[SWE]Helios
Senior tranceaddict
Registered: Mar 2006
Location: Gothenburg, Sweden
|
|
|
Inte bara jag som är lyrisk? =D
Business Class ner i fredags kväll, lax och ostron, följt av tre olika sorters chokladmousse.
Fan vad mäktigt =D
Sen var det ju TE också :P
På toooook för många intryck, min lina såg ut såhär:
Markus Schulz
Joop & Bolier LIVE
Cosmic Gate
Rank1
lite Joop
lite mer Dave202
Johan Gielen
Fy FAAAN vilket drag det var på Hardfloor när Dave spelade =D
|
|
Mar-05-2007 20:09
|
|
|
 |
 |
Akia
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2006
Location: Stockholm
|
|
|
Mar-08-2007 23:53
|
|
|
 |
 |
anuga
Cuesheet Biatch

Registered: Jul 2004
Location: DJ Booth
|
|
|
Mar-10-2007 10:08
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 18:23.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|