|
jow mensen,
ik wou toch ff reageren. Dit is alleen mijn mening, en ik kan heel goe snappen dat niemand akoord zal gaan.
Ik ben gelukkig genoeg geweest om die 2 laatste tijdperken te kunnen meemaken.
96-98 eerst met de beste trance en progressive in België, en de eerste platen van ferry, armin, allemaal superplaten idd.
Dan ontploffing in 99, dat klopt, en waardoor?? UK ontdekt trance en ferry corsten, en zoals in frankrijk gaan ze de formule tot einde uitmelken. Alle dj's en producers gaan met trance beginnen!! Hier is waarom trance ontplofte in 99.
Waarom zit trance of club muziek in het algemeen nu vast ga je mij vragen?
Awel, wij hebben ALLEMAAL een zware fout gemaakt. We hebben de dj's die scene laten leiden, misbruiken, en verknallen. Ik heb helemaal niks tegen dj's, maar het wordt groot tijd dat de echte artiesten alles terug in handen krijgen.
Het probleem is dat de meeste muzikanten nu rechstreeks willen dj'en om populair te worden. En waarom? Hieronder is een antwoord;
als je artist ABC boekt voor een Live optreden dan ligt niemand er wakker van.
als je dj XYZ boekt, omdat hij populair is van "zen" platen, die hij zelfs niet eens heeft gemaakt, voor een setje van 2 uur dan is den club boemvol.
WIJ ZIJN ALLEMAAL VERANTWOORDELIJK.
Ik hoor dit meermals op een jaar tijd dat de muziek niet meer zo goed is. Jah, als je op trance dj's moet rekenen om de muziek te laten evolueren, en je weet wel aan wie ik denk hier, dan ben je helemaal verkeerd bezig. En daarom hoor je sommigen helemaal niet, omdat ze geen kans krijgen om muziek te laten evolueren.
De meeste trance artiesten zijn alleem met zichzelf bezig. Me Me Me Me Me ME!!! Dit is normaal dat je met zo'n egoistisch gedrag niet voort kunt. Ze willen altijd faam, geld, eerst ipv is hard te werken.
"Ik word gespeeld door Armin, Tiesto, Schulz, en dj XYZ, en die, en die andere"... Amai, en dat moet je populair maken, in zo'n tijdperk waarin alleen visibiliteit op het net telt?? Laat me is lachen. Het is niet met een hitje dat je er nu in slaagt, en zeker ni als dj! x of y sat speelt, who cares anyway???
De sterren eind jaren 80 to mid 90 waren de producers en de performers: juan atkins, underworld, orbital, insider, cj bolland, jam el mar, moby, bt, ken ishi, enz. Toch wouden die gasten niks van faam horen, TOEN!!! Die deden dat allemaal voor de lol en niets anders.
Het is ALLEEN een kwestie van achter de puter zitten, of achter de synts, who cares after all, en zich een plezier maken, aan zichzelf bewijzen dat men ALTIJD beter EN anders kan. Zo evolueer je, en alhoewel je niet populair wordt daarvan, awel zo kan je alles laten evolueren.
Dit was mijn twee laatste frankskes op zak, nu heb ik nog alleen eurokes...
Groeten
L.