|
Jawadde, van een feestje gesproken...
We waren stipt half twaalf binnen, Jasper bleek toen al een tiental minuten bezig te zijn.. Zeer goede set van Jasper, ideaal om op te warmen. Technisch was het maar dan in orde, er kan hem dus niks meer verweten worden De muziekkeuze was ook goed, al waren er weinig platen bij die ik kende. Veel sfeer was er nog niet tijdens z'n set, maar ik denk dat er geen enkele dj is die op dat ogenblik al het volk meekrijgt. Een geslaagde set van Jasper, die hopelijk voor hem deuren heeft geopend.. Chapeau alvast
Andrew Bennett zette net als bij de vorige editie een zeer goeie set neer. Hij weet met z'n platenkeuze de dansvloer echt in beweging te krijgen, heb me dan ook echt geamuseerd op z'n set.
J00F dan, voor velen de held van de avond. Mij kon hij iets minder bekoren. Objectief gezien was z'n set zeker goed, maar z'n stijl sprak me iets minder aan dan die van de andere dj's.
MIKE draaide net als vorige keer maar een uurtje. Z'n set was alvast beter dan op kerstavond. Toch wat meer tranzy, en ook enkele leuken platen gehoord.
De set van Harry Lemon hebben we ook nog volledig meegemaakt. Ook hier een goede set waar eigenlijk niks op aan te merken viel.
Sterke sets van alle dj's, goeie sfeer op de dansvloer, de nodige drank,... Kortom, alle ingrediënten waren aanwezig om van een zeer geslaagd feest te spreken. Meer van dit!

.:: Trance is a natural drug that will heal us all ::.
|