Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > [27-05-2007]Club Elite Night (The spring edition) @ Illusion, Lier
Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
MikeVee
THUNDERDOME



Registered: Mar 2004
Location: Leuven

quote:
Originally posted by BZRK
benieuwd naar de reacties van bepaalde mensen


Daarnet stond atomx boven bij browsende users; maar hij heeft niets geschreven


___________________
www.wielerprono.be => Team BeTA code: 2d7c7d767d74c1

Old Post May-28-2007 11:20  Belgium
Click Here to See the Profile for MikeVee Click here to Send MikeVee a Private Message Visit MikeVee's homepage! Add MikeVee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
obssession
tranceaddict



Registered: Jun 2006
Location: antwerpen

quote:
Originally posted by BZRK
Hehe, zoals verwacht vond iedereen J00F super, en vond ik die vent retesaai
Bennett daarentegen

Ook een dikke pluim voor Jasper, benieuwd naar de reacties van bepaalde mensen


Wel ik zal u eens direct mijn mening geven. Over jasper: goed gekozen platen met een iets diepere sound ( hetgeen ik dus zeker kan smaken ) mixen was niks op aan te merken, toch vond ik het geheel soms beetje eentonig klinken en mocht er wel wat meer interactie met het publiek zijn. Ma verder was het zeker deftig, ge ziet als het goed is zeg ik het ook al blijf ik erbij dat hij teveel zaagt

Ma goed over Andrew Bennet,die heeft medie keren dat ikhem hgehoord heb nooit teleurgesteld, en deed dat dus ook nu niet.

JOOF: Dit was gewoon suppervet! Beetje psychedlische sound metveel melodie en toch een stevige beat, dit is trance zoals ik het graag hoor Deze man mag echt wel meer in Belgie spelen,en ik hoop dat hij toch wel een positieve ervaring heeft overgehouden, was toch wel wat leuke interactie met het publiek

MIKE: Heb ik een uurtje gehoord maar kon me op geen enkel moment overtuigen, mss ook omdat het na de geweldig energieke set van JOOF viel...

Harry Lemon: had ik heel graag gezien,maar speeldeeen beetje laatnaar mijn goesting, mss een volgende keer.

Old Post May-28-2007 11:24  Belgium
Click Here to See the Profile for obssession Click here to Send obssession a Private Message Add obssession to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eagle`
Progressive Psy Addict



Registered: Aug 2002
Location: Brussels

bah ******s


___________________
12" Chase: Vernon - Wonderer (Son Kite Remix)

The X-files - Closure (feat. Moby My Weakness)

Old Post May-28-2007 13:10  Belgium
Click Here to See the Profile for Eagle` Click here to Send Eagle` a Private Message Add Eagle` to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz



Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium

Het was anders wel een aardig feestje

Voor mij was het wel een leuke ervaring, m'n eerste keer draaien in een echt grote club. Ik kon al vroeg begonnen toen er nog geen kat in de zaal zat, dus dat was ideaal om zonder zenuwen te kunnen opwarmen en wat te wennen aan de apparatuur. Mike had me gezegd dat ik volledig mijn eigen ding mocht doen, dus dat heb ik dan ook gedaan. Lekker diep begonnen en dan naar het einde toe wat meer tempo en melodie erin gelegd. Ik heb bewust gekozen voor allemaal "nieuwe" nummers, maar aan de reacties achterof te horen vonden veel mensen het toch wel leuk. Ik heb me in ieder geval heel goed geamuseerd daar achter de decks Ook merci aan alle Beta's en anderen die al zo vroeg zijn gekomen om mij te supporten

Andrew Bennet speelde een perfecte overgangsset met veel sfeer en respons bij het publiek, en hoewel hij halverwege een beetje stilviel maakte hij dat in het laatste half uur meer dan goed! JOOF was ook geweldig! Zijn eerste half uur vond ik nogal vlak en iets minder opzwepend, maar die man is echt een meester in het opbouwen van een set! Langzaam aan het tempo opvoeren om dan uiteindelijk de ene wereldplaat na de andere te draaien. Dan even gas terug nemen en naar het einde toe terug knallen, meesterlijk! En hij toonde maar weer eens aan dat goeie muziek niet persé bekende muziek moet zijn om een club in beweging te krijgen.

M.I.K.E. speelde zoals verwacht lekker diep en techy, met toch een paar hoogtepunten zoals No Pressure van Fanciulli & Zabiela die live absoluut kicken was Ook How Deep Can You Go is een MONSTER

Na Mike's set begon de vermoeidheid toch door te wegen en zijn we maar doorgegaan. Jammer genoeg Harry Lemon dus gemist, maar misschien kan iemand die hem wel nog gezien heeft vertellen hoe hij was?


___________________
www.dj-vega.net

Old Post May-28-2007 13:22  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Zehra
Deeply disturbed



Registered: Oct 2003
Location: in trance

Aardig feestje is nog te zacht uitgedrukt
Ik vond 't heel goed en 't is precies alsof de club elite nights beter en beter worden qua muziek maar ook qua sfeer. Bij de volgende ben ik er zeker bij!


___________________
I keep the pain of a broken soul ...

Old Post May-28-2007 13:41  Belgium
Click Here to See the Profile for Zehra Click here to Send Zehra a Private Message Add Zehra to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz



Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium

Mijn treklisst

DJ Vega

01. Hernan Paredes - Arabian
02. Drive feat. Luci Urandel - Stay (DJ Tarkan & V-Sag Remix)
03. Snake Sedrick - Latest morning (Original mix)
04. Console 9 - Solar city
05. Lustral - Broken (Dousk remix)
06. Johan Vermeulen - Stark affair
07. Delikate Imposters - Autobahn
08. Funk D'Void & Phil Kieran - White light
09. Tom Wax & Boris Alexander - Daybreak
10. Jay Lumen - One week in paradise (Mashtronic remix)
11. Medway & Sven Hauck - Heliopause (Original mix)
12. Slacker - Psychout (Micah's 2007 tribute to a legend mix)
13. Maslow & Jacobs - Spinnin'
14. Alt Fenster - Joepler (the one with the bells )
15. Organic Function - Cmetec (Simuck remix)
16. Jay Lumen - Lima (Original mix)
17. Stefan Anion - Orion's belt (Original mix)

Hopelijk kunnen de sets snel online komen


___________________
www.dj-vega.net

Old Post May-28-2007 13:51  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Real
hi!



Registered: Feb 2004
Location: Meerhout

Feestje.


___________________
You pick up this working girl who's hooked on smack, who hussles and scores. "That's all I do" she says, she says "Ten bucks for head, fifteen for half-and-half". She says "Three hits a day at 35 per", you say "That's seven tricks a day at least", but she says "Sometimes I get lucky. Once this guy gives me a bill-and-half just to eat me, only time I ever came".
You figure you can save her. You sell your color tv, that keeps her off the streets a whole day. You hawk your typewriter for one jolt. Then your shotgun, your watch. A week later you say "Listen I'm a little short", but she says "No scratch, no snatch". You say "Look it is better to give", but she says "Beat off creep".
One night they spot you on the street in your skibbies trying to sell your shoes. You tell them who you are, but they nail you. Then she happens by and she says "Christ you look fucked", she says "Hang tough!". But you don't say anything, you just think "what a bum rap for a nice, sensitive guy like me".

Old Post May-28-2007 13:52  Belgium
Click Here to See the Profile for Real Click here to Send Real a Private Message Add Real to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
The_G0dfather
faisant cagnard



Registered: Sep 2004
Location: Corleone, Sicilia

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Mijn treklisst

DJ Vega

01. Hernan Paredes - Arabian
02. Drive feat. Luci Urandel - Stay (DJ Tarkan & V-Sag Remix)
03. Snake Sedrick - Latest morning (Original mix)
04. Console 9 - Solar city
05. Lustral - Broken (Dousk remix)
06. Johan Vermeulen - Stark affair
07. Delikate Imposters - Autobahn
08. Funk D'Void & Phil Kieran - White light
09. Tom Wax & Boris Alexander - Daybreak
10. Jay Lumen - One week in paradise (Mashtronic remix)
11. Medway & Sven Hauck - Heliopause (Original mix)
12. Slacker - Psychout (Micah's 2007 tribute to a legend mix)
13. Maslow & Jacobs - Spinnin'
14. Alt Fenster - Joepler (the one with the bells )
15. Organic Function - Cmetec (Simuck remix)
16. Jay Lumen - Lima (Original mix)
17. Stefan Anion - Orion's belt (Original mix)

Hopelijk kunnen de sets snel online komen


welkeen is die met die belletjes zo, dacht rond nr 8

edit dank u omt erbij te zetten , ziet nu pas, die rond nr 8 zal dan die andere plaat zijn dak zo goed vond


___________________

Old Post May-28-2007 13:55  Italy
Click Here to See the Profile for The_G0dfather Click here to Send The_G0dfather a Private Message Add The_G0dfather to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FenixStyle
Supreme tranceaddict



Registered: Feb 2006
Location: Opoeteren

Jawadde, van een feestje gesproken...

We waren stipt half twaalf binnen, Jasper bleek toen al een tiental minuten bezig te zijn.. Zeer goede set van Jasper, ideaal om op te warmen. Technisch was het maar dan in orde, er kan hem dus niks meer verweten worden De muziekkeuze was ook goed, al waren er weinig platen bij die ik kende. Veel sfeer was er nog niet tijdens z'n set, maar ik denk dat er geen enkele dj is die op dat ogenblik al het volk meekrijgt. Een geslaagde set van Jasper, die hopelijk voor hem deuren heeft geopend.. Chapeau alvast

Andrew Bennett zette net als bij de vorige editie een zeer goeie set neer. Hij weet met z'n platenkeuze de dansvloer echt in beweging te krijgen, heb me dan ook echt geamuseerd op z'n set.

J00F dan, voor velen de held van de avond. Mij kon hij iets minder bekoren. Objectief gezien was z'n set zeker goed, maar z'n stijl sprak me iets minder aan dan die van de andere dj's.

MIKE draaide net als vorige keer maar een uurtje. Z'n set was alvast beter dan op kerstavond. Toch wat meer tranzy, en ook enkele leuken platen gehoord.

De set van Harry Lemon hebben we ook nog volledig meegemaakt. Ook hier een goede set waar eigenlijk niks op aan te merken viel.


Sterke sets van alle dj's, goeie sfeer op de dansvloer, de nodige drank,... Kortom, alle ingrediënten waren aanwezig om van een zeer geslaagd feest te spreken. Meer van dit!


___________________

.:: Trance is a natural drug that will heal us all ::.

Old Post May-28-2007 13:55  Belgium
Click Here to See the Profile for FenixStyle Click here to Send FenixStyle a Private Message Visit FenixStyle's homepage! Add FenixStyle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Zehra
Deeply disturbed



Registered: Oct 2003
Location: in trance

quote:
Originally posted by The_G0dfather
edit dank u omt erbij te zetten , ziet nu pas, die rond nr 8 zal dan die andere plaat zijn dak zo goed vond


07. Delikate Imposters - Autobahn
Dit is een geweldige plaat!


___________________
I keep the pain of a broken soul ...

Old Post May-28-2007 14:21  Belgium
Click Here to See the Profile for Zehra Click here to Send Zehra a Private Message Add Zehra to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_Jedi
life has just began



Registered: Jul 2004
Location: Ninove

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Mike had me gezegd dat ik volledig mijn eigen ding mocht doen, dus dat heb ik dan ook gedaan. Lekker diep begonnen en dan naar het einde toe wat meer tempo en melodie erin gelegd. Ik heb bewust gekozen voor allemaal "nieuwe" nummers, maar aan de reacties achterof te horen vonden veel mensen het toch wel leuk. Ik heb me in ieder geval heel goed geamuseerd daar achter de decks Ook merci aan alle Beta's en anderen die al zo vroeg zijn gekomen om mij te supporten


Zo zou het altijd moeten zijn dat elke DJ zen ding mag doen!
Voor mij waren die nummers allemaal onbekend,
maar bij mij geld zeker de regel: onbekend is niet onbemind!
Die Alt Fenster - Joepler is wel iet speciaals hé,
maar wel zeer fijne track.

Ik luisterde met de hoofdtelefoon naar de livestream (terwijl op de TV Battlestar Galactica opstond).
Een deepe 'YES' na afloop van je set weerklonk in men hoofd, omdat op je set volgens mij technisch niks op aan te merken viel .
En de set was heel relaxend, super voor nen zondagavond en opbouw naar hogere ritmes, ik vond het zelfs spijtig dat ik die eerste minuten van u set niet had gehoord om dat je vroeger begonnen was.

Andrew Bennet vond ik daarna ook 'BOMVET' (silly Star Wars talk) eigenlijk ideaal na Vega hé?! Daarna gaan maffen (lag veel te lui in de zetel) omdat ik vandaag veel te doen had :s .
Goed dat die setjes opgenomen zijn, kan ik nog naar JOOF, Harry & Mike es luisteren.

Dus ge had niet alleen ter plekke supporters maar ook live on the net! ... ah ja tegen de laatste maal dat ik u es live gehoord heb vind ik dat ge nog wat sprongen omhoog hebt gemaakt zenne.

Old Post May-28-2007 14:24  Belgium
Click Here to See the Profile for _Jedi Click here to Send _Jedi a Private Message Visit _Jedi's homepage! Add _Jedi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz



Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium

quote:
Originally posted by _Jedi

Die Alt Fenster - Joepler is wel iet speciaals hé,
maar wel zeer fijne track.

Ik moest hem gewoon draaien
Echt een geschifte plaat met die magistrale strings, minimal basslijn en dan die Insider-achtige belletjes. Ik wist dat het misschien niet echt iets was wat ze normaal in Illusion spelen, maar dat is nu ook net de bedoeling van Mike met deze Club Elite Nights

En ja, ik zag ook wel dat ik in het begin misschien iets té rustig gestart was, maar daarna heb ik toch het tempo naar boven getrokken met meer tranzy platen en een hogere bpm. Ik ben zelf in ieder geval content van m'n set, en het doet deugd om te lezen dat de mensen wiens mening ik het meest waardeer het ook goed vonden.


___________________
www.dj-vega.net

Old Post May-28-2007 14:30  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > [27-05-2007]Club Elite Night (The spring edition) @ Illusion, Lier
Post New Thread    Post A Reply

Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback[1969] []

Click here to listen to the sample!Pause playback[1969]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 00:02.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!