Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Monday Bar Summer Cruise ..::.. 30 Augusti
Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
PoiZoN
Junior tranceaddict

Registered: Sep 2005

Förra rensningen var ju för över en månad sen har jag för mig, men testa att ringa silja o höra, 08-22 21 40. Annars får du nog veta när nästa rensning är o kan ringa o boka då, för det brukar inte vara nån problem att få en hytt om man ringer precis när dom släpper hytterna igen.

Old Post Jul-29-2007 17:31  Sweden
Click Here to See the Profile for PoiZoN Click here to Send PoiZoN a Private Message Visit PoiZoN's homepage! Add PoiZoN to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Amnezia
this...is...not...örebro

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by PoiZoN
Förra rensningen var ju för över en månad sen har jag för mig, men testa att ringa silja o höra, 08-22 21 40. Annars får du nog veta när nästa rensning är o kan ringa o boka då, för det brukar inte vara nån problem att få en hytt om man ringer precis när dom släpper hytterna igen.

så de släpptes för över en månad sen? för mig de andra ggr jag åkt så har de släppts en månad i förväg bara...men alright, får hålla utkik

Old Post Jul-29-2007 17:37  Sweden
Click Here to See the Profile for Amnezia Click here to Send Amnezia a Private Message Add Amnezia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Crillz0r
Senior tranceaddict

Registered: Nov 2005

Jag + 2 kommer dit Återstår bara att skaffa hytt :P
Härligt jag har alltid velat höra er lira, Lazlo & Steve
Många lockande DJ's måste jag säga!

Old Post Jul-30-2007 07:42  Sweden
Click Here to See the Profile for Crillz0r Click here to Send Crillz0r a Private Message Add Crillz0r to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Amnezia
this...is...not...örebro

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by Crillz0r
Jag + 2 kommer dit Återstår bara att skaffa hytt :P

ringde och hörde efter i dag, det finns både a,b och c-hytter kvar..både för 2pers och 4 så ring nu i veckan så är det inga problem, om du nu fortf letar..: )

Old Post Aug-06-2007 16:06  Sweden
Click Here to See the Profile for Amnezia Click here to Send Amnezia a Private Message Add Amnezia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anuga
Cuesheet Biatch

Registered: Jul 2004

OkiDokey peeps! Soon it's here

Jag tar med mig en Studio HDV Cam iallafall också får vi se vad som händer

http://anuga.se/ / http://mixcloud.com/anuga / http://trackli.st/

Old Post Aug-06-2007 23:43  Sweden
Click Here to See the Profile for anuga Click here to Send anuga a Private Message Visit anuga's homepage! Add anuga to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Crillz0r
Senior tranceaddict

Registered: Nov 2005

quote:
Originally posted by Amnezia
ringde och hörde efter i dag, det finns både a,b och c-hytter kvar..både för 2pers och 4 så ring nu i veckan så är det inga problem, om du nu fortf letar..: )

Haha tack, har skaffat hytt nu
O vi är 4 pers så perfekt

Old Post Aug-09-2007 21:31  Sweden
Click Here to See the Profile for Crillz0r Click here to Send Crillz0r a Private Message Add Crillz0r to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Akia
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2006

Vi måste ju ha ett riktigt Swe-TA meet-up, som på förra sommar kryssen! När och var passar det bäst?

Old Post Aug-13-2007 14:42  Sweden
Click Here to See the Profile for Akia Click here to Send Akia a Private Message Visit Akia's homepage! Add Akia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

Vad sägs om 22:00 - 00:05 på stora golvet =) Jag kommer kl 00:01 (stage dive) och säger hej, och sen dansar vi hela natten lång och fortsätter kramkalaset kl 0600 i Sailors Lounge =)

www.laszlo.se

Old Post Aug-13-2007 15:27 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Snowave
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2002

quote:
Originally posted by Laszlo
Vad sägs om 22:00 - 00:05 på stora golvet =) Jag kommer kl 00:01 och säger hej, och sen dansar vi hela natten lång och fortsätter kramkalaset kl 0600 i Sailors Lounge =)

ja why not liksom =)

Old Post Aug-13-2007 15:30  Sweden
Click Here to See the Profile for Snowave Click here to Send Snowave a Private Message Add Snowave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by Laszlo
Vad sägs om 22:00 - 00:05 på stora golvet =) Jag kommer kl 00:01 (stage dive) och säger hej, och sen dansar vi hela natten lång och fortsätter kramkalaset kl 0600 i Sailors Lounge =)

Låter ju mysigt!

Old Post Aug-13-2007 17:51  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Snowave
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2002

Nu är det inte långt kvar folk. är ni laddade????

Old Post Aug-22-2007 09:28  Sweden
Click Here to See the Profile for Snowave Click here to Send Snowave a Private Message Add Snowave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Akia
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2006

Inte än men jag sticker till Schweiz på fredag och kommer hem samma morgon som kryssen och då ska jag nog vara i form, efter att ha blivit lite ompysslad av moster

Hur är det med Steve och Laszlo då? Är ni nervösa?

Old Post Aug-22-2007 17:51  Sweden
Click Here to See the Profile for Akia Click here to Send Akia a Private Message Visit Akia's homepage! Add Akia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Monday Bar Summer Cruise ..::.. 30 Augusti
Post New Thread    Post A Reply

Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackid help pls [2007] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPeter Dafnous - Face The Change (Activa Remix) [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:32.

Forum Rules: