Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > DJmag Top 100 Poll 2007
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
FUSyke
Supreme tranceaddict

Registered: May 2004

quote:
Originally posted by Devilex
Alé man da kunt ge toch ni menen

Iedereen weet al een hele tijd dat ik een fan ben van Guetta; dus daar moet ge niet over zeveren. En ik ben beslist niet de enige. Dat heb ik in Ibiza nomaals ondervonden. Ik kan inkomen dat zijn techniek niet de beste is; maar de sfeer die hij maakt is des te meer de beste! Ieder zijn smaak é. Jij kan niet begrijpen waarom ik Guetta op 1 zet en ik kan niet begrijpen waarom PVD op nr 1 staat.

Old Post Aug-19-2007 19:19  Belgium
Click Here to See the Profile for FUSyke Click here to Send FUSyke a Private Message Add FUSyke to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Push2005
Sidechain'd

Registered: Oct 2004

quote:
Originally posted by FUSyke
Jij kan niet begrijpen waarom ik Guetta op 1 zet en ik kan niet begrijpen waarom PVD op nr 1 staat.

PvD kan tenminste 2 platen vlekkeloos in mekaar mixen; hetgeen wat elke dj zou moeten kunnen.

David Guetta kun je moeilijk een dj noemen in dat opzicht. Maar blijkbaar komt dat feit wel meer voor in de housescene; want figuren als Dj Dan en Roger Sanchez kunnen óók niet mixen; maar staan wel hoog aangeschreven. Armand van Helden stelt eigenlijk ook niet zoveel voor.
Stem liever voor wat house-dj's die meer talent hebben (Jerome Sydenham, Mark Knight,... om maar iets te noemen) als je dan toch een housedj vanboven zet.

Last edited by Push2005 on Aug-19-2007 at 19:41

Old Post Aug-19-2007 19:35  Belgium
Click Here to See the Profile for Push2005 Click here to Send Push2005 a Private Message Add Push2005 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004

1. Pole Folder
2. Jody Wisternoff
3. 16 Bit Lolita's
4. Micah
5. Sasha

Pole Folder is wat mij betreft één van de beste dj's ter wereld op dit moment. Uitstekende, gevarieerde, originele, genrevervagende en vaak unieke platenkeuze met veel soul en gevoel voor melodie, heerlijk opbouwende sets en technisch ijzersterk. Zelfde verhaal voor Jody Wisternoff, die deze plaats volkomen los van zijn productiewerk verdient, net zoals Pole Folder. Peter en Aad van de 16 Bit Lolita's zijn naast geniale producers ook uitstekende deejays die hun sets weliswaar volproppen met eigen materiaal, maar dat is van zo'n hoge kwaliteit en zo gevarieerd dat hun sets echt een waanzinnig hoog partygehalte hebben én tegelijk diep en afgewerkt zijn. Micah heeft één van de meest unieke stijlen vind ik, heel eclectisch met een hoop onbekende pareltjes en beresterk eigen werk. Sasha tenslotte is eigenlijk wat aan het afstappen van die redelijk platte electrohouse sound van zijn Fundacion periode en gaat terug een diepere en melodieuzere toer op. En alleen al op basis van zijn laatste Essential Mix verdient hij terug zijn plaats bij de groten!

Eervolle vermelding ook voor Airwave, maar die haalt mijn top 5 net niet Maar als er één trancedj is die ik een grote sprong voorwaarts gun is hij het wel!

Old Post Aug-19-2007 21:17  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Devilex
Think About The Way

Registered: Dec 2005

Ik word eerlijk gezegd nerveus van die poll

Old Post Aug-20-2007 06:46  Belgium
Click Here to See the Profile for Devilex Click here to Send Devilex a Private Message Add Devilex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bertn
aka B!rD

Registered: Jan 2004

quote:
Originally posted by Devilex
Ik word eerlijk gezegd nerveus van die poll

idem hier. elk jaar maakt iedereen zich druk om mongolen die op producers ipv op DJ's stemmen... ik heb daar geen zin meer in Iedereen zit elk jaar te janken wat voor grap die lijst geworden is, en toch blijft iedereen maar stemmen erop. verdoe uw tijd daar toch niet aan, voor "muziekkenners als ons" maakt dat toch geen zak uit wie op die nr 1 staat. zelfs al stemmen alle kenners nog op hun favo dj (die dan toch te underground is om een verschil in de lijst uit te maken), dan zijn er 100 keer meer mongolen die - ik zeg maar wat - op Filo en Peri stemmen omdat die The Anthem gemaakt hebben.

Old Post Aug-20-2007 07:03  Belgium
Click Here to See the Profile for Bertn Click here to Send Bertn a Private Message Visit Bertn's homepage! Add Bertn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!

Registered: Jul 2004

quote:
Originally posted by Bertn
zelfs al stemmen alle kenners nog op hun favo dj (die dan toch te underground is om een verschil in de lijst uit te maken), dan zijn er 100 keer meer mongolen die - ik zeg maar wat - op Filo en Peri stemmen omdat die The Anthem gemaakt hebben.

effe een serieuze veeg naar Rhand

Old Post Aug-20-2007 07:18  Belgium
Click Here to See the Profile for FCB_Fanatic Click here to Send FCB_Fanatic a Private Message Add FCB_Fanatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Transfusion
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2005

quote:
Originally posted by Push2005
PvD kan tenminste 2 platen vlekkeloos in mekaar mixen; hetgeen wat elke dj zou moeten kunnen.

David Guetta kun je moeilijk een dj noemen in dat opzicht. Maar blijkbaar komt dat feit wel meer voor in de housescene; want figuren als Dj Dan en Roger Sanchez kunnen óók niet mixen; maar staan wel hoog aangeschreven. Armand van Helden stelt eigenlijk ook niet zoveel voor.
Stem liever voor wat house-dj's die meer talent hebben (Jerome Sydenham, Mark Knight,... om maar iets te noemen) als je dan toch een housedj vanboven zet.

Op zich moet je dan maar is naar z'n set van La Rocca dit jaar luisteren...

Old Post Aug-20-2007 11:03  Belgium
Click Here to See the Profile for Transfusion Click here to Send Transfusion a Private Message Visit Transfusion's homepage! Add Transfusion to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FUSyke
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by Push2005

Zijn mijn andere namen goed genoeg voor u om op te stemmen?

Old Post Aug-20-2007 13:41  Belgium
Click Here to See the Profile for FUSyke Click here to Send FUSyke a Private Message Add FUSyke to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Push2005
Sidechain'd

Registered: Oct 2004

quote:
Originally posted by FUSyke
Zijn mijn andere namen goed genoeg voor u om op te stemmen?

lol

jazeker

Old Post Aug-20-2007 13:55  Belgium
Click Here to See the Profile for Push2005 Click here to Send Push2005 a Private Message Add Push2005 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FUSyke
Supreme tranceaddict

Respect voor elkaars smaak is toch iets wat hier nog veel mensen moeten leren ze.

Old Post Aug-20-2007 14:00  Belgium
massiveK
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2006

niemand heeft gezegd dat je niet david guetta leuk mag vinden hoor.

Toch kunnen we onze mening (twijfelen) van een num 1 positie op een dj poll (aangezien hij mix (in de zin, beatmatching en 2 platen samen spelen)bijna niet, wacht voor een break om een tweede plaat te starten. Bovendien speelt hij altijd dezelfde tracklist.

Dus ja, iedereen doet wat hij wilt, iedereen kan ook toch zijn mening uitspreken. Dat moet je toch wachten als je je eigen top 5 post.

Notre Objectif avec Tom et Silvermay c'est d'etre ds le top 10 d'ici la fin de l'année pour repésenté la Trance Française à l'International et on verra qui rigolera qd on aura des booking de pologne ou je ne sais ou (je précise, sans triche car les votes sont fait par des professionnels, pour des professionnels)

Old Post Aug-20-2007 14:25  Belgium
Click Here to See the Profile for massiveK Click here to Send massiveK a Private Message Add massiveK to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FUSyke
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by massiveK
Bovendien speelt hij altijd dezelfde tracklist.

Dat doet elke dj.

Old Post Aug-20-2007 16:17  Belgium

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > DJmag Top 100 Poll 2007
Post New Thread    Post A Reply

Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackdutch techtrancer [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPhilippe B. - Like You Do (Extended Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 03:37.

Forum Rules: