Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Ik voel me kut - topic
Pages (8): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

quote:
Originally posted by DjRV
wat de neuk hoorde ik gisteren nou?
fc utrecht wil de uitslag van de beker finale aanvechten?

tuurlijk,was een prachtige buitenspel goal,maar die penalty die utrecht kreeg was ook niet echt wat je zegt zuiver

ja ik las het ook, dat verzoek krijgen ze toch nooit en als het ze toch lukt krijg je gegarandeerd rellen in amsterdam! ik vind het ook nergens op slaan, je verliest ook al hielp de lijnrechter een beetje.. je kan dingen nie altijd hebben zoals jij wilt dat ze gaan. punt!

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post May-15-2002 14:22  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001

quote:
wat de neuk hoorde ik gisteren nou?
fc utrecht wil de uitslag van de beker finale aanvechten?

tuurlijk,was een prachtige buitenspel goal,maar die penalty die utrecht kreeg was ook niet echt wat je zegt zuiver

ik zie het zo, die buitenspel goal was een goedmakertje voor die verrotte penalty die ze kregen

het lukt ze nooit om zo die beker te krijgen (hoop ik)

Old Post May-15-2002 14:54 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mr.marcello
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by Blik
het lukt ze nooit om zo die beker te krijgen (hoop ik)

Ik hoop het dus zeer zeker van wel!!!

Met vriendelijke groet.

Old Post May-15-2002 14:57  Netherlands
Click Here to See the Profile for mr.marcello Click here to Send mr.marcello a Private Message Add mr.marcello to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

Utrecht wil niet de uitslag aanvechten.
Die staat in boeken en daar valt weinig meer aan te doen.
Vrees ik !!!

Utrecht is door die goal, naast de beker, flink wat geld misgelopen.
De "schade" loopt in de tonnen.
Utrecht probeert dus te onderzoeken of dat ze dat op iemand kunnen verhalen.

Maar wat zou ik het prachtig vinden als ze aslnog zouden zeggen:
Sorry neuzen, maar de prijs wordt van jullie afgepakt en gaat alsnog naar de FC Utuhrecht. Wheh heh, dan kom ik niet meer bij!!!!

check my website:
www.riechels.nl

Old Post May-15-2002 15:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjRV
DaleCooperAddict

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by raoel
Utrecht wil niet de uitslag aanvechten.
Die staat in boeken en daar valt weinig meer aan te doen.
Vrees ik !!!

Utrecht is door die goal, naast de beker, flink wat geld misgelopen.
De "schade" loopt in de tonnen.
Utrecht probeert dus te onderzoeken of dat ze dat op iemand kunnen verhalen.

Sorry neuzen, maar de prijs wordt van jullie afgepakt en gaat alsnog naar de FC Utuhrecht. Wheh heh, dan kom ik niet meer bij!!!!

Typerend triest PSV lam0r gedrag dit weero

Voor al het gemak word die belachelijke penalty maar ff vergeten?

[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]

Old Post May-15-2002 15:05 
Click Here to See the Profile for DjRV Click here to Send DjRV a Private Message Visit DjRV's homepage! Add DjRV to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mr.marcello
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by raoel

Maarja, dan begint de media wel procedures voor Ajax!! Die zijn namelijk allemaal zo pro-Ajax als wat.....

Met vriendelijke groet.

Old Post May-15-2002 15:05  Netherlands
Click Here to See the Profile for mr.marcello Click here to Send mr.marcello a Private Message Add mr.marcello to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mr.marcello
Supreme tranceaddict

quote:

Kijk, over de meeste penalty's blijft nou eenmaal twijfel bestaan en dat kun je nooit wegnemen.

Met vriendelijke groet.

Old Post May-15-2002 15:06  Netherlands
Blik
The Almighty Blik

quote:

laat ze lekker jaloers zijn op de dubbel die ajax dit jaar heeft kunnen pakken

Old Post May-15-2002 15:07 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

quote:
Originally posted by mr.marcello

Maarja, dan begint de media wel procedures voor Ajax!! Die zijn namelijk allemaal zo pro-Ajax als wat.....

Met vriendelijke groet.

media pro-ajax?? lol, die zijn dus zo pro-psv de laatste tijd, studio sport vind ik pro-psv, en laten we het maar helemaal niet over de kranten hebben, ik denk dat alleen de Telegraaf niet anti-ajax is

Old Post May-15-2002 15:08 
mr.marcello
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by Blik
media pro-ajax?? lol, die zijn dus zo pro-psv de laatste tijd, studio sport vind ik pro-psv, en laten we het maar helemaal niet over de kranten hebben, ik denk dat alleen de Telegraaf niet anti-ajax is

Zo blijkt maar weer dat Ajax-supporters het helemaal niet meer kunnen zien hoe pro-Ajax de media is. Voor hen is het vanzelfsprekend en als er dan 1 positief ding over een andere club wordt gezegd (en wat dan iets wat negatief voor Ajax is), dan is het medium meteen anti-Ajax en pro die andere club.....

Met vriendelijke groet.

Old Post May-15-2002 15:14  Netherlands
mr.marcello
Supreme tranceaddict

Neem nou Studio Sport: alles wordt daar altijd vanuit de optiek van Ajax bekeken. Nooit vanuit de andere club.
Ik ben bijvoorbeeld voor Vitesse en als Ajax dan van Vitesse verloren heeft, gaan ze altijd alles vanuit Ajax benaderen. En dit terwijl Vitesse Ajax gewoon van de mat heeft gespeeld. Maar dit zullen ze nooit toegeven!

Met vriendelijke groet.

Old Post May-15-2002 15:18  Netherlands
raoel
just addicted

quote:

How how
Ten eerste kan het niet dat veranderen.
Maar ik zou het wel zeer grappig vinden als het mogelijk zou zijn en dat het dan ook zou gebeuren.

Verder zijn de bovenste 2 alinea's gewoon de waarheid.
Utrecht wil dat echt gaan doen, dat heeft niks met mijn PSV hart te maken.

En blik, De journalistiek in Nederland is altijd al pro-ajax geweest.
Nog meer dan voor Feyenoord en altijd negatiever over PSV dan over de andere 2 toBclubs. PSV was toch mar het provincieclubje uit dat achterlijke brabant.
Alles boven de rivieren telt meer mee en wordt voorgetrokken. Dat moet jij als brabander toch wel weten.

Wel moet ik toegeven dat dat de laatste jaren minder is geworden.
En vorig seizoen, was PSV zelf vaak de voorgetrokken club.
Mede omdat PSV toen kampioen werd en de beste wordt altijd voorgetrokken.
Maar over het algemeen wordt er altijd meer aandacht beteed aan de neuzen dan aan PSV, Feyenoord en de anderen. Kijk maar naar de zendtijd die ze krijgen bij de viering van het kampioenschap, of bij het afscheid van spelers. Het is altijd Ajax dat het meetste belangstelling krijgt.
Wedstrijden worden altijd vanuit het oogpunt van ajax bekeken, zelden van een andere club.
Daar ben jij het natuurlijk niet mee eens, maar zelf veel ajaxieden hier uit de geven het toe.
En blik, wel objectief zijn als "MOD"

check my website:
www.riechels.nl

Old Post May-15-2002 15:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Ik voel me kut - topic
Post New Thread    Post A Reply

Pages (8): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackA.M.P. - ID (Unreleased) [2001] [244]

Click here to listen to the sample!Pause playbackTrack played in the radio [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:51.

Forum Rules: