|
| quote: | Originally posted by DjRV
Typerend triest PSV lam0r gedrag dit weero
Voor al het gemak word die belachelijke penalty maar ff vergeten? |
How how
Ten eerste kan het niet dat veranderen.
Maar ik zou het wel zeer grappig vinden als het mogelijk zou zijn en dat het dan ook zou gebeuren.
Verder zijn de bovenste 2 alinea's gewoon de waarheid.
Utrecht wil dat echt gaan doen, dat heeft niks met mijn PSV hart te maken.
En blik, De journalistiek in Nederland is altijd al pro-ajax geweest.
Nog meer dan voor Feyenoord en altijd negatiever over PSV dan over de andere 2 toB clubs. PSV was toch mar het provincieclubje uit dat achterlijke brabant.
Alles boven de rivieren telt meer mee en wordt voorgetrokken. Dat moet jij als brabander toch wel weten.
Wel moet ik toegeven dat dat de laatste jaren minder is geworden.
En vorig seizoen, was PSV zelf vaak de voorgetrokken club.
Mede omdat PSV toen kampioen werd en de beste wordt altijd voorgetrokken.
Maar over het algemeen wordt er altijd meer aandacht beteed aan de neuzen dan aan PSV, Feyenoord en de anderen. Kijk maar naar de zendtijd die ze krijgen bij de viering van het kampioenschap, of bij het afscheid van spelers. Het is altijd Ajax dat het meetste belangstelling krijgt.
Wedstrijden worden altijd vanuit het oogpunt van ajax bekeken, zelden van een andere club.
Daar ben jij het natuurlijk niet mee eens, maar zelf veel ajaxieden hier uit de geven het toe.
En blik, wel objectief zijn als "MOD" 
___________________
check my website:
www.riechels.nl
|