Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [17-11-07] Luminosity pres. Phynn & Friends (Mark Norman, Bolier etc) @ Poema [NL]
Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
euh dites pour le site des tickets là, easyticket y'a pas de version en anglais ?

et sur ce site ce sont bien des tickets imprimables ?

Old Post Nov-10-2007 09:04  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MindP
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2007

Tickets are also availible via email: luminosity [at] live.nl

Old Post Nov-10-2007 10:45  Netherlands
Click Here to See the Profile for MindP Click here to Send MindP a Private Message Add MindP to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kartman
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2005

merde les tickets oui faudrait s'en inquiéter rapidos la.

Flo - Totally Trance sur Pulsradio (Dimanche de 22h à 23h)

Old Post Nov-11-2007 22:50  France
Click Here to See the Profile for Kartman Click here to Send Kartman a Private Message Visit Kartman's homepage! Add Kartman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlexKross
Hardcore will never die

Registered: Feb 2005

je suis sur la guestlist

Old Post Nov-12-2007 09:35 
Click Here to See the Profile for AlexKross Click here to Send AlexKross a Private Message Add AlexKross to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MindP
Supreme tranceaddict

Is it already known who is def. going?
I would love to meet some of you peeps

Old Post Nov-12-2007 17:32  Netherlands
Click Here to See the Profile for MindP Click here to Send MindP a Private Message Add MindP to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kartman
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by MindP
Is it already known who is def. going?
I would love to meet some of you peeps

Oui faisons une liste !

Liste :

Kartman + Kartgirl + ZorGirl
dja-lex + Audrey
Greggy
d&b
Insigma
Anne

Ceux que j'ai oublié sont priés de s'ajouter.

Old Post Nov-12-2007 17:39  France
Click Here to See the Profile for Kartman Click here to Send Kartman a Private Message Visit Kartman's homepage! Add Kartman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

moi c'est plutôt dans la guestlist que j'aimerais être

Old Post Nov-12-2007 17:41  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

Registered: Sep 2005

Audrey ne vient pas je crois

@MindP: how can we recognise you? Would you be at the entrance?

Old Post Nov-12-2007 18:22 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kartman
Supreme tranceaddict

d&b> Peux tu checker tes mails et me donner ton nom de famille rapidement que je maile pour la guest list.

Merci

Coucou les gens ca va ?

Old Post Nov-13-2007 10:43  France
d&b
Albatar

oki merci bien jeune homme

Old Post Nov-13-2007 11:13  France
MindP
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by d&b
moi c'est plutôt dans la guestlist que j'aimerais être

Watch out... this is me

Ps, we've changed the opening time from 22:00 to 21:30 o'clock.

We've received a great demo from fresh talent "Myunc" so we've decided to add him to this event and give him the chance to do the opening, before Leon Bolier.

Be sure to be there at 21:30 o'clock cause he's spinning amazing sets!

Old Post Nov-13-2007 16:18  Netherlands
d&b
Albatar

bon les gars, vous me connaissez, vous savez ce que peut donner un d&b en vadrouille, dimanche je dois prendre le train pour revenir de metz à besançon, vous savez aussi qu'en ce moment il y a quelques edbdm de la sncf qui font grève, nous sommes jeudi, nous ne savons pas ce qu'il vont faire les prochains jours, alors la question est la suivante :

pensez vous que moi, avec ma veine légendaire, j'aurais une chance de pouvoir prendre ces trains dimanche après midi ?
ou alors vous pensez que c'est même pas la peine d'y songer, il y a 0 chances pour que ces 2 trains circulent ce jour là et donc que si je persiste dans ma démarche je vais être bloqué comme un crétin à metz jusqu'à ce que ce grèves finissent ?

Old Post Nov-15-2007 19:45  France

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [17-11-07] Luminosity pres. Phynn & Friends (Mark Norman, Bolier etc) @ Poema [NL]
Post New Thread    Post A Reply

Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID Needed (older track): Wash the coochie or something [2003] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackGabry Fasano - "Jaiss Banging" (Bang Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 00:32.

Forum Rules: