Damn hufters Ik heb al een id,ik bel gewoon om een uur of 12 petrus,alst nog niet uitverkocht is rijd ik r alsnog naartoe
___________________ *Mirrors are more fun then noisiveleT* My Hyves
quote:Originally posted by Optimus Sander KLeinenberg msschien...?? Dan zou het echt een meesterlijk feestje worden!! Met vriendelijke groet.
quote:Originally posted by Donna Damn hufters Ik heb al een id,ik bel gewoon om een uur of 12 petrus,alst nog niet uitverkocht is rijd ik r alsnog naartoe Lol, is goed hoor moppie
___________________ ..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
IK BEN ER OOK!!! (als Optimus de kaarten niet vergeet ) See U All There then!
Opti! Ik heb nog 1 of 2 kaartjes nodig...kan jij die morgen halen? ik ben op irc
___________________ Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there
WOEF!
quote:Originally posted by Optimus WOEF! Klaargekomen?? Met vriendelijke groet.
quote:Originally posted by mr.marcello Klaargekomen?? Met vriendelijke groet. ja lekker man!
als jij nou eerst es ff mij die kaarten opstuurd ipv jezelf te rukken/je laten zuigen door new wave (kheb ze nog niet case you didn't notice )
___________________ Progressive Hard = goed
quote:Originally posted by Miss Proximus heb met haar afgesproken idd die helen is populair zeg hehe, wij hebben ook met r afgesproken. tot volgende week dan maaaaaaaar.
___________________ bah
quote:Originally posted by ahp2002 die helen is populair zeg hehe, wij hebben ook met r afgesproken. tot volgende week dan maaaaaaaar. Mmmm, klinkt nice! Is ze ook cute enzo dan wil ik wel ff meeten (mocht ze snoeilelijk zijn ook hoor . Ga op karakter af nml LOL!!!) Boeie ook allemaal Lets met up
quote:Originally posted by kolkiewolkie als jij nou eerst es ff mij die kaarten opstuurd ipv jezelf te rukken/je laten zuigen door new wave (kheb ze nog niet case you didn't notice ) hijs onderweg!
Last edited by Opti on Jun-29-2002 at 15:46
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA