|
|
|
|
 |
Partyhardy!
Prog Addict!

Registered: May 2001
|
|
|
May-02-2002 23:56
|
|
|
 |
 |
T.H.C.
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2002
|
|
|
| quote: | Originally posted by M5
heh?
ik had het over mijn KUTkampers niet over die lui in de trein...check maares paar reply's erboven 
|
en? wat ben jij een triest ventje , alsof je alle mensen die een jointje roken over een kam kamn scheren, dan hoor je bij dezelfde mensen die alle partygangenrs drugsgebruikers vinden, te triest voor woorden.
en sja idd petrus dat had je redelijk voor elkaar met dat vrouwtje,dat was een leuke kamper!!!
| quote: | Originally posted by Donna
Damn ik ben een kamper,want ik smoke elke avond een jointje
Kan iemand mij vertellen of dat nouh positief of negatief voor me is,ik denk dat ik wel rond wil trekken imme woonwagentje,als de buren zuipen en irri worden steek ik me joint op en laat mn paard mn woonwagen naar chille wietburen trekken,aight |
lol @ donna, er begint ook al een klein matje in mijn nek te groeien, ik koop ook een wage!
|
|
May-03-2002 05:03
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
Jappio
.
Registered: Dec 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by DjSuez
Sjongejonge kids, gebruik gewoon geen drugs, dat doe ik ook niet, de muziek is toch al genoeg om je in trance te brengen? ik sta meestal als een van de laatste nog vet te springen, en dan wordt ik ook altijd aangekeken alsof ik helemaal strak sta, maar ookal doen me voeten, rug, schouders en knieen pijn, the muzik keeps me going... |
I agree.. Heb hetzelfde probleem, hoewel ik altijd wel flink aan t red bullen ben.. Bij mij is het precies hetzelfde, als de muziek me aanstaat dan voel ik echt geen pijntjes en dergelijke meer.. Had op Qontact ook nog wel een uurtje door kunnen gaan maar ja, toen ik in de trein zat deden mn voeten toch wel tamelijk pijn   
LTR
|
|
May-03-2002 09:38
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 06:18.
Forum Rules: