crysis recent uitgespeeld. eens ge wat vertrouwt zijt met die kerel z'n nano-suit is het wel best te pruimen, hoewel het net zoals in Far Cry allemaal wat verwatert als de aliens op de proppen komen. De engine blijft toch wat onhandig spelen vond ik. Al bij al best ok dit spel, maar ik zal dit zeker niet in multiplayer gaan spelen of later herspelen op een hogere resolutie.
Jan-17-2008 11:14
Progrez
Antwerp's Finest
Registered: May 2004
Mijnheer hier is zijn PS3 gisteren gaan halen. Ondanks het feit dat ik geen HD-televisie heb, ben ik best onder de indruk van de graphics.
Assassin's Creed heb ik erbij gekocht.
Jan-22-2008 10:41
massiveK
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2006
assassin is nen zalige spel.
Ik heb enkele preview van Far Cry 2 gezien, die ook op Xbox en PS3 zal komen, en het lijkt heel mooi. Nu wachten voor meer info/demo en vooral een uitgangsdatum!
Ik wacht ook voor Condemned 2 en GTA 4
Notre Objectif avec Tom et Silvermay c'est d'etre ds le top 10 d'ici la fin de l'année pour repésenté la Trance Française à l'International et on verra qui rigolera qd on aura des booking de pologne ou je ne sais ou (je précise, sans triche car les votes sont fait par des professionnels, pour des professionnels)
Jan-22-2008 17:04
Remofski
Senior tranceaddict
Registered: Dec 2007
Progrez mag 1 van de dagen bezoek verwachten...
Feb-07-2008 13:59
Gladius
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
quote:
GAMEZONE DESINGEL
donderdag 7 tem zondag 10 februari 2008
van 11 tot 18 uur
nocturne: donderdagavond om 20u
GAMEZONE is een vierdaags multimediafestival dat de wereld van games vanuit alle mogelijke hoeken bekijkt. Van 7 tot en met 10 februari 2008 wordt cultuurtempel deSingel omgevormd tot een verbluffend lunapark.
Twee jaar na de eerste editie van het festival is de hype groter dan ooit: de industrie legt juichend indrukwekkende groeicijfers voor, nonkel Jef heeft een Second Life en tante Marie doet elke dag haar Brain Training. Games zijn wereldwijd onderdeel geworden van onze digital lifestyle. GAMEZONE DESINGEL kijkt voorbij de hype en beschouwt gaming als een cultuurfenomeen dat net als de film of de strip boeiende, vervelende, vernieuwende of interessante producties oplevert.
Vier dagen lang kan je het allemaal ontdekken: de allernieuwste games op de allernieuwste toestellen, een indrukwekkende collectie uit de jaren ’80 en ’90, films over games en internet, games van kunstenaars, studenten en alternatieve producenten, lezingen over effecten en controverse, over opleidingen en de beste games voor kinderen. En om helemaal in conditie te komen: een speciale sportafdeling! Uplay2?
m'n broer heeft vrije kaarten gekregen voor vanavond. mss wel eens een kijkje gaan nemen.
Feb-07-2008 14:41
Devilex
Think About The Way
Registered: Dec 2005
Enig idee iemand wanneer Far Cry 2 hier in de rekken ligt? Release zou normaal gezien voor februari moeten geweest zijn maar was uitgesteld.