Originally posted by DarkHelmet
Sensation IS toch een nieuw concept? Nou dat dat toevallig nu voor de 3de keer wordt gebruikt wil nog niet zeggen dat het niet apart, vernieuwend en op zichzelf staand is....
Ik bedoelde dus dat er geen nieuwe concepten meer bijkomen naast diegene die er nu al zijn (dus inclusief Sensation). Ze willen voorlopig alleen nog de kwaliteit van de huidige concepten maar gaan verbeteren.
Ik ga niet........komop, nu hebben ze het voor elkaar......Dana gaat geen techno draaien, dat zei ze zelf op Base in your Face....
Dan weet ik dus zeker dat Chris zijn stigmata en CLR platen thuis kan laten......slecht....eerst keiharde techno, dan softe zooi van Nerd Mauro...en dan hardstyle van Dana........KOPMOP ID$T WHERE IS YOUR BRAIN AT?!?!?.....sukkeltjes......
WAT LUL JE NOU GAST!!!
Picotto gaat wreed stampen daaro.don't fuck with mauro ouwe....
Anders kom ik je persoonlijk effe stompen daar in dat gat waar je woont
GREETZ!!
May-14-2002 19:32
mr.marcello
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by Bellie
Laten we hopen dat hij inderdaad gaat draaien op de manier hoe hij dat tijdens MAYDAY ook deed! Dan mogen we absoluut niet klagen!!
Met vriendelijke groet.
May-14-2002 19:36
tijs08
a.k.a Dj Teagle
Registered: Feb 2001
veeeeel plezier!! voor de mensen die gaan!
naar een feest gaan waar 3 x per uur een reclame van bijna een minuut word uitgezonden op TMF... ben benieuwd naar HET party publiek... ben ook blij dat ik dit dan mag horen van jullie en niet zelf hoef te beoordelen
May-14-2002 22:56
rellivisit
Supreme tranceaddict
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by tijs08
veeeeel plezier!! voor de mensen die gaan!
naar een feest gaan waar 3 x per uur een reclame van bijna een minuut word uitgezonden op TMF... ben benieuwd naar HET party publiek... ben ook blij dat ik dit dan mag horen van jullie en niet zelf hoef te beoordelen
Alle mensen die van het forum hier gaan zijn toch zelf met de muziek bezig en zullen zich niet veel aantrekken van de TMF kleuters die rondhuppelen. Al denk ik wel dat het 70% kleuter zal zijn. Van mij mogen ze, ik ga tonnie.
May-15-2002 14:31
mr.marcello
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by rellivisit
Alle mensen die van het forum hier gaan zijn toch zelf met de muziek bezig en zullen zich niet veel aantrekken van de TMF kleuters die rondhuppelen. Al denk ik wel dat het 70% kleuter zal zijn. Van mij mogen ze, ik ga tonnie.
Je weet nou eenmaal als je naar dit soort feesten gaat, dat er ook van dat TMF-grut rond zal lopen. Gewoon geen aandacht aan besteden en zorgen dat je zelf het feest beleeft zoals jij dat wilt!
Met vriendelijke groet.
May-15-2002 15:01
DarkHelmet
tranceaddict
Registered: Dec 2001
Idd TMF kleuters of niet, zolang de sfeer goed is (kan je vanuit gaan van wel) is het verder geen probleem, ik vermaak me wel!
May-15-2002 15:33
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Ik ga met iedreen die er is HEeeEEEeE HooOOOOO en!
May-15-2002 17:02
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by Bellie
WAT LUL JE NOU GAST!!!
Anders kom ik je persoonlijk effe stompen daar in dat gat waar je woont
GREETZ!!
mwhehehehe, HAPHAP!!
kom maar kan je meteen langs Jose gheghe,
May-15-2002 19:42
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
quote:
Originally posted by Optimus
Ik ga met iedreen die er is HEeeEEEeE HooOOOOO en!
En ik doe mee, enop dit forum zitten echt heel veel nerds die zich te goed voelen voor Sensation en Heee Hoooers en tmf publiek. En diezelfde nerds hebben ook nog is flinke eisen als het om een vrouw gaat. Maar als er op Sensation of waar dan ook zo'n TAnerd naar zo'n GEIL tmf mokkeltje die al aan zijn eisen voldoet kijkt weet hij toch al bij voorbaat dat die geen kans maakt. Whahaha en hier wel een beetje de man uithangen !!!! Lach me rot.