|
|
|
|
 |
Jappio
.
Registered: Dec 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by ChooChoo
Het schijnt een blanke man te zijn geweest met een houthakkerblous aan. Ze hebbe m gepakt.
|
Lijkt me sterk dat ze nu bekend maken dat t een allochtoon was,, is het gelijk oorlog hiero..
En djSuez,,
| quote: | | Ik hoop dat de LPF blijft berstaan, want ik denk dat deze gebeurtenis precies weergeeft waar Pim voor streed, en dat is meer veiligheid. Ik verwacht dat die lijst dan ook meer stemmen zal gaan krijgen. Maar laten we niet doorslaan zoals de rebelletjes op het binnenhof, want dan raakt het eind zoek. We moeten ons niet verlagen tot het nivo van die idioot die dit gedaan heeft. |
absoluut..
Ik heb er verder geen woorden voor, en hoewel ik hiervoor nooit op Pim Fortuyn had gestemd, denk ik er nu toch wel hard over na.. Gewoon omdat ik alle politici flink af heb zien gaan.. Denk aan Jorritsma,, wat een gore schijnheilige doos is dat zeg.. Zelfde geld voor die Hillen en voor Marijnisse,, jezus.. echt heel slecht.. Dan zet je je zelf toch echt te kijk.. Mooi vond ik overigens wel premier Kok.. heel oprecht.. dat pleit echt voor die man..
Maar ja.. T is gewoon een zieke maatschappij..
LTR
R E S P E C T
Ps.. ow ik had er toch wat woorden voor 
|
|
May-06-2002 19:53
|
|
|
 |
 |
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
|
|
| quote: | Originally posted by DjSuez
Ik hoop dat de LPF blijft berstaan, want ik denk dat deze gebeurtenis precies weergeeft waar Pim voor streed, en dat is meer veiligheid. |
verklaar je nader?
|
|
May-06-2002 19:54
|
|
|
 |
 |
arno
crack addict

Registered: Apr 2001
|
|
|
Ik kom net terug van trainen en hoorde het op de radio in de auto. en ik dacht wel dat er al een thread over zou zijn, ik ga niet alle 5 de pagina's lezen, maar hier is mijn mening.
Eindelijk had iedereen hier in rotterdam een beetje hoop dat die marokanen en ander gajes uit de stad zouden verdwijnen (jaja, vorige week zondag door 7 marokanen inelkaar geslagen in de bios omdat ik er in de pauze wat van zei dat ze al heel de film irritant zaten te doen, met popcorn zaten te gooien en mensen zaten te beledigen, daarop kreeg ik als antwoord kijk voor je joh tering kaaskop!. Toen zei ik dus: "nou ik mag toch kijken", en een vriend van mij stond op en die zegt, daar heeft ie toch ogen voor. dus een van die marokanen loopt naar hem toe en geeft em zo een stoot in zn gezicht, dus ik sprong er bovenop massale vechtpartij en slegts 2 van de 7 marokanen opgepakt. die bleken dus 22 en 23 jaar oud te zijn '(wij waren met zn vieren en zijn allemaal 17 en 18) En toen wij onder politie begeleiding de bioscoop uitliepen werd er door allemaal buitenlanders die er niet eens wat mee te maken hadden allemaal dingen geropen als kijk die tering kaaskoppen nou.
Maar goed, ik was dus helemaal blij dat na de verkiezingen met de komst van pim dit soort zaken afgelopen zouden zijn, en dan gebeurt er zo iets. Ik heb het echt helemaal gehad met die tering buitenlanders, en van mij mogen ze nou echt allemaal oprotten! Eindelijk trekt er eens iemand zijn bek open en die wordt gelijk neergeschoten, zo zie je maar weer hoe de mentaliteit van al die tering buitenlanders is. Ik hoop dus echt dat er een opvolger komt, en ik hoop ook dat dit niet zonder tegen acties blijft. Ik geloof dat denhaag nu al wordt vernield door pim aanhangers en ik hoop dat ook veel buitenlandse wijken niet gespaard zullen blijven. Laat ze maar weten dat ze niet meer welkom zijn!
Flame me maar omdat je me rascistisch vind, maar ik ben er nou echt helemaal doodziek van.

And then she said:...
"What did you just gave me? "
And he said:...
"....XTC............XTC......."
And then...
HE FUCKED HER ALL NIGHT !!!!
|
|
May-06-2002 19:59
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
|
|
| quote: | Originally posted by arno
Ik kom net terug van trainen en hoorde het op de radio in de auto. en ik dacht wel dat er al een thread over zou zijn, ik ga niet alle 5 de pagina's lezen, maar hier is mijn mening.
Eindelijk had iedereen hier in rotterdam een beetje hoop dat die marokanen en ander gajes uit de stad zouden verdwijnen (jaja, vorige week zondag door 7 marokanen inelkaar geslagen in de bios omdat ik er in de pauze wat van zei dat ze al heel de film irritant zaten te doen, met popcorn zaten te gooien en mensen zaten te beledigen, daarop kreeg ik als antwoord kijk voor je joh tering kaaskop!. Toen zei ik dus: "nou ik mag toch kijken", en een vriend van mij stond op en die zegt, daar heeft ie toch ogen voor. dus een van die marokanen loopt naar hem toe en geeft em zo een stoot in zn gezicht, dus ik sprong er bovenop massale vechtpartij en slegts 2 van de 7 marokanen opgepakt. die bleken dus 22 en 23 jaar oud te zijn '(wij waren met zn vieren en zijn allemaal 17 en 18) En toen wij onder politie begeleiding de bioscoop uitliepen werd er door allemaal buitenlanders die er niet eens wat mee te maken hadden allemaal dingen geropen als kijk die tering kaaskoppen nou.
Maar goed, ik was dus helemaal blij dat na de verkiezingen met de komst van pim dit soort zaken afgelopen zouden zijn, en dan gebeurt er zo iets. Ik heb het echt helemaal gehad met die tering buitenlanders, en van mij mogen ze nou echt allemaal oprotten! Eindelijk trekt er eens iemand zijn bek open en die wordt gelijk neergeschoten, zo zie je maar weer hoe de mentaliteit van al die tering buitenlanders is. Ik hoop dus echt dat er een opvolger komt, en ik hoop ook dat dit niet zonder tegen acties blijft. Ik geloof dat denhaag nu al wordt vernield door pim aanhangers en ik hoop dat ook veel buitenlandse wijken niet gespaard zullen blijven. Laat ze maar weten dat ze niet meer welkom zijn!
Flame me maar omdat je me rascistisch vind, maar ik ben er nou echt helemaal doodziek van. |
de lijsttrekker is nu een buitenlander btw...
|
|
May-06-2002 20:09
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 22:11.
Forum Rules: