|
HARDSTYLE RULEZ!!!
Had nog geen zin om eerder een partyreportje te gaan typen.
Meestal wordt het bij mij een tering jantje lang verhaal, maar ik zal eens kijken tot hoever ik kom deze keer 
Reis begon nie heel voorspoedig. Aangezien Kolkie weer eens geen zin had om het gaspendaal een beetje in te drukken Hij zou nl. bij mij met auto komen en dan vanaf hier met trein, komt ie gast een keer aan tuffen als ik allang weg had gewild 
Maar wij dus met een noodgang naar station gefiets, net de trein gehaald, zonder kaartje, maar gewoon ff naar lief conducteurvrouwtje en die maakt er nie zon punt van 
Maar goed toen waren we dus onderweg, op Adam Centraal ff bij Burger King zon mega hamburger naar binnen gestouwt 
Daarna met treintje naar station Bijlmer, moesten nog ff wachten tot hekken open gingen dus maar ff om Arena heen gelopen en toen konden we naar binnen, we waren er ook om precies 2100 uur binnen.
Al vrij snel kwamen we TimeportE en Basvh tegen. Beetje rustig begonnen met DJ Session One, was opzich wel aardig, was beetje hardtrance, iig Can U Dig It nog wel gehoord. Laatste stukje van Bas & Ram nog mee gepakt, dat was gelijk al volop beuken 
Toen begon Kai Tracid, en samen met TimeportE en Basvh waren we lekker aan het IDen geslagen, maar hij draaide echt super chill. Vrij rustig, dus werd ook rustiger in de zaal. Maar kwamen echt top platen langs --> Atlanta02022002, Papua New Guinea, Fucking Society en mn favo plaat draaid ie daarna Trance and Acid (Derb Remix)
Kwam heerlijk vaak voorbij, damn wat is ie VET!!!
Na Kai Tracid begon het echte werk met Pavo. Die beukte echt heerlijk vanaf het begin.
Onder zijn set op meeting point rond gestuiterd
Wachtend op een niet komende Scul...
Daarna gingen we maar weer eens naar beneden, hele set van Dana mee gepakt met DJ Isaac Remix van Brooklyn Bounce - Loud And Proud, lekker stampen zeg 
Maar vond haar nie echt de beste van de avond...
Daarna ff gaan rusten met Technoboy op de achtergrond, toen ff Basvh en TimeportE opgezocht waar ook total woot te vinden was
Ineens zegt Kolkie tegen mij: check die superchick achter je, dus kijk ik ff snel om,
en ja hoor wie komt er een minuut later naar me toe gelopen, zei dus!!!
Ik had nl. alle knoopjes van mn blousje open, was ook zoooooo tering heet, Komt ze dus naar me toen en zegt van waarom doe je hem nie uit, Ik lulde beetje vaag omheen en hielt hem aan, komt ze later weer naar me toe, heb hem toen toch maar uitgedaan Zij blij en ff kort babbeltje gemaakt. Het meest kutte was wel dat ze al een vriedn had en die was er oo bij, anders had ik haar wel ff op de bek gepakt, had zij dan geloof ik ook nie zo erg gevonden, want ze kwam wel steeds heel close naar me toe 
Maar ja de vriend was er ook he en die was ook weer 2 koppen groter dan mij...
Ik was eigenlijk nog van plan haar MSN of telnummer te vragen, maar dat vergeet deze kneus dan weer, zit ik in de trein, denk ik NEEEEEEEEEEEEE. KUTZ, maar gelukkig was ze ook van plan 21 september naar Zoetermeer te gaan, is nl. weer Qlimax!!!
Dus wil haar dan graag weer zien, zonder die vriend natuurlijk 
Maar Bas heeft wel fotootje van mij met haar, die moet je echt ff online gooien man en iig die foto ff doorsturen via MSN naar mij 
Dus met haar iig beetje rond gestampt en met zus van haar, ook al net zo geil 
Technoboy draaide echt meesterlijk hard zeg, tering wat was ik aan het stampen zeg!!! En daarna maakte Luna het geweldig af. Vooral die laatste plaat was tering jantje hard!!!
Moet echt weten welke dat is....
Maareh klopt het nou dat er GEEN sets zijn 
Las ik nl. op tweakers ergens. dat zou echt wel KUT zijn...
Al met al was dit echt een superavond. Was achter mn computertje thuis al beetje hardstyle addict geworden, maar das nu dus helemaal zo 
Wil ff Basvh, TimeportE en total woot bedanken voor vette avond, want we waren toch veel samen aan het stampen he 
Op naar 21 september Qlimax in Zoetermeer (naar alle waarschijnlijkheid met 2 supermooie dames hier uit de buurt, maar dat zal ik nog wel laten weten )
HARDSTYLE RULEZ!!!
Last edited by Dr. Kuipers on Jun-02-2002 at 15:52
|