Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Qlub Tempo (01-06-02) - > Meeting!
Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000

zo ben net thuis, was echt een top feestje, wat een klappende bass daar in de hmh. ik heb medelijden met degene die heel de tijd vooraan bij de dj heeft gestaan, die mensen zijn nu echt doof. als je al zag hoe hard het achterstond wil ik niet weten hoe hard het voor was

kai tracid en dana vond ik het beste

meeting was chill alleen waarom scul het niet kon vinden??

met beetje geluk staan we op de idt site, de foto is gemaakt door onze vriend obi ( en als we er niet komen opstaan dan zorg ik er voor dat volgend jaar bij de lsda weer geen idt party als beste feest uit de bus komt )

over paar uur een uitgebreid party report en van de week de pics

Old Post Jun-02-2002 07:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

ben net thuis en OMG wat doen mijn poten zeer!! mijn oren vallen nog mee maar das alleen omdat we de hele tijd achterstonden!

Het feest was BOTER GEIL!!!! net zoals de chicks want OMG wat waren die grote aantallen HEERLIJK lekker.. en die chick bij justin was eff geleend, jammerlijk (voor justin ).. ik hoop trouwens dat je die vlekken uit je blouse krijgt!

eff w00t, bas, kolkie en kuipers bedanken want het was een SUPER toffe avond.. maar ik ga nu pitten en een beetje bijkomen

ps1 k hoop dat de pics van de chickies een beetje gelukt zijn!
ps2 Scul jongen, zo moeilijk was het toch nie te vinden?
ps3 Ibo jongen leuk je gezien te hebben en ik hoop dat ik me snel zal kunnen zien op de site van id-t

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post Jun-02-2002 07:45  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
Dit is ScuL

Old Post Jun-02-2002 09:37 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

man ik heb die tribune aan de bovenkant 3x keer helemaal van links naar rechts gelopen en ik heb helemaal niets gezien

kan aan mij liggen.. bas heeft me nog 2x geprobeerd te bellen maar ik verstond er helemaal geen ruk van hoorde alleen gekraak.

ik moet wel zeggen, op het begin van de avond toen ik op de tribune zat te chillen (tijdens Session One nog) zag ik helemaal vooraan een gast in een paars TA shirt volgens mij, kon de tekst niet lezen was te ver weg, maar toen dacht ik, ik zie hem straks wel weer op de meeting maar die heb ik de hele avond niet meer gezien. (dat was mijn herkenningspunt om de meeting te kunnen vinden want ik wist niet echt hoe de rest eruit zag).

dus sorry volgende keer beter denk ik
desondanks vet feestje hoor

ander vraagje waren jullie allemaal alleen gekomen of had je nog groepjes mensen met je mee? daar moest ik natuurlijk ook n beetje rekening mee houden.

overigens dat geluid was idd loeihard, ben blij dat ik het grootste gedeelte van de avond achterin stond.
vreemd genoeg heb ik nu alleen geen last van fluitende oren, wat ik normaalgesproken wel heb... (is dat goed of slecht )
en mijn poten doen zeerrrrrrrrr mijn rechterknie is echt helemaal gaar daar kan ik de komende 3 dagen niet mee lopen.

Last edited by ScuL on Jun-02-2002 at 09:57

Old Post Jun-02-2002 09:45  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by Optimus
Dit is ScuL

geweldig mijn kop page-wide op 't forum

Old Post Jun-02-2002 09:46  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
total woot
WooT

Registered: Apr 2002

zo, dit is thuiskomen
op mn balkon met isos1 op de achtergrond en de zon vol in mn mik!

Partyreportje:
19.38 trein vanuit groningen
21.20 amersfoort: er is helaas vanaf dit moment geen treinverkeer mogelijk van en naar amersfoort....
tsja daar staan we dan
22.30 NS bus verschijnt
22.45 NS bus vertrekt
00.00 aankomst hilversum
00.05 vertrek uit hilversum naar duivendrecht
0o.35 aankomst hmh

(oorsprinkelijke aankomsttijd: 22.08)
Begon dus allemaal weer fantastisch (lees: bij qontact kwamen we er in de parkeergarage van HMH achter dat de kaartjes nog in rotterdam lagen ).

Maargoed, binnen!!!
BEUKERDEBEUKBEUK WHAAAAAAAAAA
ik vond qlimax echt bruut,
maar in vergelijking met vannacht was qlimax wel aardig.
lekker gefeest met bas, kolkie, kuipers en TimeportE (thanx guys, was cool!)
en natuurlijk met mn eigen meegebrachte feestmaat.
mn benen doen pijn mn rug doet pijn mn kaken doen pijn mn hoofd doet pijn........EN IK ZOU ZO WEER GAAN!!!!!!

MASTER van de avond: TECHNOBOOOOOOY!!!!!

terugreis naar groningen verliep WEL soepel

greetz
WooT

Old Post Jun-02-2002 11:10  Netherlands
Click Here to See the Profile for total woot Click here to Send total woot a Private Message Add total woot to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

MWAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHAHAHA

Ik stond op duivendrecht whehe, ik zag al die party people aankomen....ik terug van duivendrecht naar amersfoort....was ik in amersfoort...hoppaaaa alles plat al die partynerd "kut vuile teringlijers blablablablablablabla" WHAHAHA, lachuhman

Leuk feest gehad trouwens?

Old Post Jun-02-2002 12:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

WOW!!! wat een avond, ik zal eff proberen (zo kort mogelijk) eff samen te vatten hoe de avond was!

vertrokken om 7 uur en met de fiets naar het CS in nijmegen, daar trein gepakt om 7.20, geen vertraging gehad en ik mocht leuk een enquete invullen over hoe de NS het nu doet!
aangekomen in utrecht eff gewacht op basvh die mijn kaartje had en samen op de trein gestapt naar amsterdam bijlmer..
daar aangekomen naar HMH gelopen en me laten fouileren en mocht ik mijn kaartje inleveren en ID laten zien (waar ze eigenlijk niet eens naar keken die gast was meer bezig naar de chickies te kijken )
toen eff rondgekeken voor muntjes etc.. toen nar dj session one gegaan (ipv bas en ram waar we eerst heen wilde).. wat wel aardig was, met nummers zoals punk en andere harde stuff ed. hier kwam een gast opeens naar ons toe die ik zou hebben herkend als ie een groene kop zou hebben! kolkie dus en kuipers.. samen met hun doorgestampt
hierna kwam Kai Tracid.. en hij draaide DE set van de avond! en wat voor nummers kwamen der voorbij (2x trance acid (1x derb), FSOL, atlanta, too many times, life is too short etc etc...) helemaal uit mijn dak.. trouwens bij deze act von ik de MC juist wel goed en zweepte Kai en de Mc (af en toe) het publiek goed op!
daarna (volgens mij) de meeting, tijdens Pavo die weer keihard doorbeukte.. maar bas en ik wisten nie helemaal meer zeker waar het was dus eff naar comps gelopen en gechecked! daarna terug gelopen naar de plek en snel kwamen kolkie en kuipers der ook aan gelopen.. daarna belde w00t op en werd hij ook eff begeleid naar de plek.. eff wat gelult en fototje(s) gemaakt.. w00t (die dus al redelijk veel gemist had) ging weer verder, wij wachtten nog eff op Scul die het (helaas) nie meer kon vinden.. nog eff gestampt op de tribunes op pavo.. daarna weer naar beneden voor DANA
shitt wat bruut draait dit vrouwtje!! nog gepartied met w00t en stonden we geregeld met zijn allen flink uit ons dak te gaan!
daarna nog technoboy die toch echt SNOERhard draait, niet meer normaal!! en Luna die ik gedeeltelijk heb meegemaakt.. daarna nog een pizza en sensation poster gepakt en naar de huis gegaan (door eerst een 1uur te wachten en daarna naar duivendrechts te lopen)..

nog leuk voor herrinering, Ibo's foto voor id-t en alle fotos van justin en bas (met de vele pics van mooie chickies want der waren der VEEEEELLLLL OMG )

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post Jun-02-2002 15:06  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
iedereen die hier niet is is een
LOSER

Wie is hier nou de loser!

'Ik ben op een feestje en kom niet voor de muziek maar voor het gratis i-net wat ze hier hebben'

Beetje dimme manneke

Old Post Jun-02-2002 15:37 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dr. Kuipers
Qlubtempo Addict

Registered: Apr 2001

HARDSTYLE RULEZ!!!

Had nog geen zin om eerder een partyreportje te gaan typen.
Meestal wordt het bij mij een tering jantje lang verhaal, maar ik zal eens kijken tot hoever ik kom deze keer

Reis begon nie heel voorspoedig. Aangezien Kolkie weer eens geen zin had om het gaspendaal een beetje in te drukken Hij zou nl. bij mij met auto komen en dan vanaf hier met trein, komt ie gast een keer aan tuffen als ik allang weg had gewild
Maar wij dus met een noodgang naar station gefiets, net de trein gehaald, zonder kaartje, maar gewoon ff naar lief conducteurvrouwtje en die maakt er nie zon punt van
Maar goed toen waren we dus onderweg, op Adam Centraal ff bij Burger King zon mega hamburger naar binnen gestouwt
Daarna met treintje naar station Bijlmer, moesten nog ff wachten tot hekken open gingen dus maar ff om Arena heen gelopen en toen konden we naar binnen, we waren er ook om precies 2100 uur binnen.
Al vrij snel kwamen we TimeportE en Basvh tegen. Beetje rustig begonnen met DJ Session One, was opzich wel aardig, was beetje hardtrance, iig Can U Dig It nog wel gehoord. Laatste stukje van Bas & Ram nog mee gepakt, dat was gelijk al volop beuken
Toen begon Kai Tracid, en samen met TimeportE en Basvh waren we lekker aan het IDen geslagen, maar hij draaide echt super chill. Vrij rustig, dus werd ook rustiger in de zaal. Maar kwamen echt top platen langs --> Atlanta02022002, Papua New Guinea, Fucking Society en mn favo plaat draaid ie daarna Trance and Acid (Derb Remix)
Kwam heerlijk vaak voorbij, damn wat is ie VET!!!
Na Kai Tracid begon het echte werk met Pavo. Die beukte echt heerlijk vanaf het begin.
Onder zijn set op meeting point rond gestuiterd
Wachtend op een niet komende Scul...
Daarna gingen we maar weer eens naar beneden, hele set van Dana mee gepakt met DJ Isaac Remix van Brooklyn Bounce - Loud And Proud, lekker stampen zeg
Maar vond haar nie echt de beste van de avond...
Daarna ff gaan rusten met Technoboy op de achtergrond, toen ff Basvh en TimeportE opgezocht waar ook total woot te vinden was
Ineens zegt Kolkie tegen mij: check die superchick achter je, dus kijk ik ff snel om,
en ja hoor wie komt er een minuut later naar me toe gelopen, zei dus!!!
Ik had nl. alle knoopjes van mn blousje open, was ook zoooooo tering heet, Komt ze dus naar me toen en zegt van waarom doe je hem nie uit, Ik lulde beetje vaag omheen en hielt hem aan, komt ze later weer naar me toe, heb hem toen toch maar uitgedaan Zij blij en ff kort babbeltje gemaakt. Het meest kutte was wel dat ze al een vriedn had en die was er oo bij, anders had ik haar wel ff op de bek gepakt, had zij dan geloof ik ook nie zo erg gevonden, want ze kwam wel steeds heel close naar me toe
Maar ja de vriend was er ook he en die was ook weer 2 koppen groter dan mij...
Ik was eigenlijk nog van plan haar MSN of telnummer te vragen, maar dat vergeet deze kneus dan weer, zit ik in de trein, denk ik NEEEEEEEEEEEEE. KUTZ, maar gelukkig was ze ook van plan 21 september naar Zoetermeer te gaan, is nl. weer Qlimax!!!
Dus wil haar dan graag weer zien, zonder die vriend natuurlijk
Maar Bas heeft wel fotootje van mij met haar, die moet je echt ff online gooien man en iig die foto ff doorsturen via MSN naar mij
Dus met haar iig beetje rond gestampt en met zus van haar, ook al net zo geil
Technoboy draaide echt meesterlijk hard zeg, tering wat was ik aan het stampen zeg!!! En daarna maakte Luna het geweldig af. Vooral die laatste plaat was tering jantje hard!!!
Moet echt weten welke dat is....
Maareh klopt het nou dat er GEEN sets zijn
Las ik nl. op tweakers ergens. dat zou echt wel KUT zijn...
Al met al was dit echt een superavond. Was achter mn computertje thuis al beetje hardstyle addict geworden, maar das nu dus helemaal zo
Wil ff Basvh, TimeportE en total woot bedanken voor vette avond, want we waren toch veel samen aan het stampen he

Op naar 21 september Qlimax in Zoetermeer (naar alle waarschijnlijkheid met 2 supermooie dames hier uit de buurt, maar dat zal ik nog wel laten weten)

HARDSTYLE RULEZ!!!

Last edited by Dr. Kuipers on Jun-02-2002 at 15:52

Old Post Jun-02-2002 15:42  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dr. Kuipers Click here to Send Dr. Kuipers a Private Message Add Dr. Kuipers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

ik geloof dat in zoetemeer Qontact werd gehouden niet Qlimax

Old Post Jun-02-2002 16:18 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dr. Kuipers
Qlubtempo Addict

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by Optimus
ik geloof dat in zoetemeer Qontact werd gehouden niet Qlimax

Mwah denk het toch nie hoor, er hing een poster waar dat opstond en ze riepen het aan het eind nog iets van 2 keer om: 21 september Qlimax in Silverdome Zoetermeer

Maar het kan natuurlijk ook nog dat de komende Qontact daar ook gehouden wordt....

Old Post Jun-02-2002 16:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dr. Kuipers Click here to Send Dr. Kuipers a Private Message Add Dr. Kuipers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Qlub Tempo (01-06-02) - > Meeting!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacksecond track played by nick warren at vandit nite. need help with id [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackHolden & Thompson - "Nothing" (Original Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 13:21.

Forum Rules: