Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Jeminee
Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by Remy D
Of moeten ze vanaf nu dan ook mar stemkastjes gaan plaatsen in de stadions en als een scheids rood geeft mag het publiek stemmen of het terecht is. Zo kan ik er ook nog wel een paar.

zou wel leuk zijn, Ajax - Feyenoord, een volle Arena, 35.000 Ajax supporters.... wel of geen buitenspel van Van Persie?

Old Post May-09-2002 20:31 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Remy D

Oja dat was toch die BaBe. Ik had nog niet eens wat gepost in die thread en toen was ze al weer weggeaan hier door bepaald gedrag van mensen. Maarja als ze een beetje ballen in der broek had dan kon ze wel een paar weerwoorden geven. We leven wel in 2002.

Tja, het is maar wat je belangrijk vind: een weerwoord tegen een stelletje hormonale kneuzen geven, of je tijd ergens anders aan besteden

Old Post May-09-2002 20:46  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

quote:
Originally posted by Henkie_henk
probeer je hiermee je nietszeggende standpunt te verdedigen?

ik neem niet eens de moeite om me te verdedigen tegenover jou, zonde van mijn tijd

Old Post May-09-2002 20:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

quote:
Originally posted by Apoptosis
Ik vind dat erbij halen van de andere mods eigenlyk helemaal nerges op slaan, want die hebbe dr helemaal nix mee te maken, je moet t van dichtby hebben meegemaakt..

Bovendien dat vertalen, daar heb k ook zo m'n twijfels over want
1. Je kan ALTIJD je eigen (kleine) draai dr aan geven zodat de anderen het zien zoals je wil dat ze het zien
2. Ook al vertaal je het goed en objectief, dat kan het in die andere taal tóch anders klinken/overkomen
3. Ik geloof niet dat jullie (mods) zoveel/voldoende post hebben kunnen vertalen dat zij (andere mods) een goed overwogen standpunt hebben kunnen nemen, want dat moet echt een enorme klus zijn geweest (k weet niet in hoeveel tyd jullie dr aan hebben besteed, maar goed)

Neej, k vin idd ook dat de beslissing gemaakt had moeten worden aan de hand van de mensen die daadwerkelijk met deze sectie/forum te maken hadden vinden, en dat zyn dus de mensen die hier regelmatig komen...

ltr

Amen
yeah, nog een normaal denkend mens hier (zijn er meer, zelfs mensen die ik nog niet eens zo vaak hier heb gezien, zoals Magik54 (?)
Fijn!

Old Post May-09-2002 20:55  Netherlands
Opti
tranceaddict in jail

quote:
Originally posted by Eye-Riz

Amen
yeah, nog een normaal denkend mens hier (zijn er meer, zelfs mensen die ik nog niet eens zo vaak hier heb gezien, zoals Magik54 (?)
Fijn!

lieverd, je quote Apoptosis en je hebt t over Magik54? Haal die slaap uit je ogen En ik ben t wel met hun eens btw.

Old Post May-09-2002 21:09 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

quote:
Originally posted by Optimus

lieverd, je quote Apoptosis en je hebt t over Magik54? Haal die slaap uit je ogen En ik ben t wel met hun eens btw.

wat ik bedoel is dat ik hier mensen zie die ik nog nauwelijks ken, maar die wel ok zijn, oa Apopnogwat (ja, too much voor mij too handle nou )en Magik54. Er zijn er meer, maar daar weet ik echt ff de namen niet van. ]

[private] Mocht je me verder trouwens willen spreken Opti, je hebt mn icq [/private]

Old Post May-09-2002 21:15  Netherlands
Opti
tranceaddict in jail

quote:
[private] Mocht je me verder trouwens willen spreken Opti, je hebt mn icq [/private]

die gebruik ik al een half jaar niet meer, ei!

je hebt me msn ook hoor

Old Post May-09-2002 21:24 
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

quote:

Tja, het is maar wat je belangrijk vind: een weerwoord tegen een stelletje hormonale kneuzen geven, of je tijd ergens anders aan besteden

Waarom reply JIJ op deze post????

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post May-09-2002 22:20  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Little Theseus
Addicted Myth

Registered: Jun 2001

Ik vind het ronduit zwak.
Het draait in principe gewoon om dat mensen hun gelijk niet krijgen en daarom naar hun mod-powers grijpen. Je zou is moeten weten hoe sommige posts geinterpreteerd worden, dat kun je niet vertalen, hoe posts overkomen op andere personen: vernederen e.d.

Het valt me HEEL ERG op dat alleen de mensen die in sommige threads benadeeld zijn door JUKX hun negatieve woordje hier dumpen. De voorstanders van JUKX zijn daarentegen NIET op 1 hand te tellen. Als men nou iedereen die minimaal 4 personen die die persoon niet mogen ging bannen blijven er alleen maar newbies over.
zwak. zwak. zwak.

Nu mag ik misschien 1 van de weinige objectieve personen in deze thread zijn, ik trek namelijk geen partij.
Ik ben altijd zeer actief geweest in het lezen van alle posts in praktisch alle threads in het hollandforum, en heb vaak moeite om niet te replyen op een onzinnige discussie. Nu komt het inderdaad vaak voor dat mensen graag hun gelijk willen krijgen, en als anderen dat ook willen of toe behoren, dan ontstaat er een flamewar.
Nu ben ik wel eerlijk van mening dat degenen die naar [kaffer mode on]flames[/kaffer mode off] grijpen degenen zijn die het niet kunnen hebben dat de ander zo irritant is, een discussie niet op een andere manier met normale argumenten kunnen onderbouwen. Dan geef ik toe dat misschien JUKX irritant is geweest. Maar dat geldt dan evengoed voor jezelf als je meeflamed!

www.balticbastian.com/

Old Post May-10-2002 02:07  Tokelau
Click Here to See the Profile for Little Theseus Click here to Send Little Theseus a Private Message Visit Little Theseus's homepage! Add Little Theseus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
total woot
WooT

Registered: Apr 2002

Ik kan me daar wel in vinden.

Ik weiger partij te kiezen (omdat ik JUKX amper kende).

maar 1 ding valt me op: we hebben toch SAMEN een forum, volgens mij is het de bedoeling dat we dat ook zo houden.
Ik ben me zeker bewust van het feit dat ik met de volgende vergelijking mensen tegen de schenen schop, maar waren we nog geen week geleden niet allemaal ontzettend boos en verdrietig vanwege het feit dat iemand niet de volwassenheid had om te PRATEN (en dus naar heftigere middelen greep).
Zoals ik het zie is dit forum net zoveel democratie als het "normale" leven, en als de eerste de beste moderator (of weet ik veel wie) mensen naar eigen inzicht kan gaan bannen (want FACE IT 9 van de 10 posts KUN je NIET vertalen zonder ze uit hun verband te rukken), dan geloof ik dat ik me aardig vergist heb in TA.

mvg.

ps. RESPECT

(en als de een het niet kan opbrengen dan stuur je hem niet weg, dan probeer je hem dat bij te brengen).

Old Post May-10-2002 14:36  Netherlands
Click Here to See the Profile for total woot Click here to Send total woot a Private Message Add total woot to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Henkie_henk
Almighty Trance Addict

Registered: Jan 2001

Mmmm

Hele threads zijn vertaald.. hele discussies woord voor woord.. Dat is gewoon objectief gebleven.. Desalniettemin.. hebben wij hem meerder malen gewaarschuwd.. ja en als je dan niet blijft luisteren.. en maar tof blijft doen.. zeker omdat je zoveel posts hebt? ach.. dan roep je het op jezelf af hoor.

ik ga verder met rouwen..

-
-
http://www.rustzachtpim.tk/
-
-
Rust Zacht Pim

Old Post May-10-2002 14:54 
Click Here to See the Profile for Henkie_henk Click here to Send Henkie_henk a Private Message Visit Henkie_henk's homepage! Add Henkie_henk to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dr. Kuipers
Qlubtempo Addict

Registered: Apr 2001

Ik had mijn mening nog niet gegeven...

Het lijkt wel op het PF drama (eigen mening, dus weg)

Het is mij iig nooit opgevallen dat ie irritant was..

Vind het dus beetje bullshit dat ie weg moet, maar als de mods hem al zo vaak een waarschuwing hebben gegeven en ie dan nog niet luistert, dan kan ik er wel een beetje inkomen.

Maar het is mij dus ook nooit opgevallen dat er mensen last van hadden ofzo...

Old Post May-10-2002 15:10  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dr. Kuipers Click here to Send Dr. Kuipers a Private Message Add Dr. Kuipers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Jeminee
Post New Thread    Post A Reply

Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackA track from Jef K's Innercity's Set [2002] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackWay Out West - "Rollercoaster" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 06:11.

Forum Rules: