Originally posted by Fomas
Hopelijk zijn ze voor 12 april vooral benaderd als sponsor en moeten we ons geen ganse avond ergeren aan het geforceerd AN van Karen Meynen. Geef mij dan toch maar Ray Cokes.
Originally posted by Fomas
Is er trouwens iets bekend over de tijdsindeling? Wie treedt wanneer op?
Timetable ging men niet bekend maken.. Wel staat al vast dat de optredens redelijk kort zullen zijn, ik gok zo'n 3tal nummers per groep.
Gisteren via Google trouwens nog een forum gevonden waar iemand via organisatie had gehoord dat er ook nog deel verrassingen zijn, oa extra namen die nog niet op de affiche staan..
En ondertussen is het ook volledig uitverkocht, meer dan 17.000 kaarten zijn allemaal de deur uit...
Apr-07-2008 18:41
MikeVee
THUNDERDOME
Registered: Mar 2004
quote:
Originally posted by FenixStyle
En ondertussen is het ook volledig uitverkocht, meer dan 17.000 kaarten zijn allemaal de deur uit...
Damn, had nog geen tickets gekocht, niet aanwezig dus.
Wie er nog aan twijfelde... De jaren negentig zijn helemaal terug, en hoe! Alle tickets voor ‘I love the 90’s – The party’ zijn uitverkocht, ook aan de kassa’s zijn er geen tickets meer beschikbaar. Met 21.250 bezoekers in één evenementenhal is ‘I love the 90’s – The party’ meteen de grootste party van het land.
Zeker is alvast dat er volgend jaar een vervolg komt. De tweede editie van ‘I love the 90’s – The party’ zal plaatsvinden op zaterdag 11 april 2009 in de Ethias Arena in Hasselt. Tickets zijn verkrijgbaar vanaf a.s. maandag 14 april 2008 via deze website.
JIM zal op 23 april ook een sfeerverslag van de party uitzenden. Deze special wordt herhaald op 24, 25, 26 en 27 april.
Apr-09-2008 06:59
Real
hi!
Registered: Feb 2004
quote:
Originally posted by Devilex
Ik had eerlijk gezegd nooit gedacht dat het ging uitverkocht raken.
Alé nu? Jim en Donna hebben hier ongelofelijk veel reclame rond gemaakt. Het zou me niet verbazen als dit een jaarlijks evenement wordt, er is een heel groot publiek voor.
Edit: welwel, in de best boven mij staat dit al bevestigd.
Originally posted by Devilex
Zeker is alvast dat er volgend jaar een vervolg komt. De tweede editie van ‘I love the 90’s – The party’ zal plaatsvinden op zaterdag 11 april 2009 in de Ethias Arena in Hasselt. Tickets zijn verkrijgbaar vanaf a.s. maandag 14 april 2008 via deze website.
amai, de editie van dit haar is nog nie voorbij en ze zijn al over die van volgend jaar bezig
wie gaat zich daar nu in hemelsnaam al kaarten voor kopen !!!
Apr-09-2008 11:24
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
amai, de editie van dit haar is nog nie voorbij en ze zijn al over die van volgend jaar bezig
wie gaat zich daar nu in hemelsnaam al kaarten voor kopen !!!
Een tante van mij koopt ook kaarten voor de kerstconcerten van Clouseau nog voor het einde van de vorige reeks. Ge hebt dus van die onnozele mensen.