|
Alltså:
När jag berättade om Amnesia-gänget och hur de planerar, så menade jag faktiskt inte att vi skulle ha vår fest där. Det var mest menat att om man bara har lokal så kan man fixa det rätt billigt (så som Amnesia-gänget gör).
Eftersom de allra flesta bor i Stockholm så är det kanske det bästa stället att ha festen på, jag tror att det hade blivit störst uppslutning då, även om det är många (inkl jagsjälv) som inte hade tagit mig dit "hur lätt som helst".
Men eftersom det har kommit upp på tal, så har jag ingenting emot att lägga festen på Amnesia. Det är bara att höra med dem, så tror jag det är lungt att vi kommer. De blir bara glada om jag kan meddela att "jag och 20 trancediggare skulle vilja komma" I så fall är det ju bara att avvakta deras planerade fest(er) och boka in oss på den.
De har ju som sagt lokal etc, och de fixar även dj. 50 % TA och 50 % lundabor Men som sagt, problemet blir ju då dels för folk att ta sig hit (vilket ju iofs kanske alltid är ett problem oavsett ort), dels övernattning (vilken förmodligen hade blivit lättare i Stockholm, eftersom där finns många TA som kanske kan ha några inneboende).
Kommentarer?