Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Poll voor nieuwe moderators
Nieuwe Moderators ja of nee
You do not have permission to vote on this poll.
Ja 2 of meer nieuwe Mods door ons zelf gekozen 31 45.59%
Alleen een vervanger voor Henkie_henk 11 16.18%
Alleen een vervanger voor Blik 1 1.47%
een aantal nieuwe mods er xtra bij 6 8.82%
Er hoeft niks te veranderen 19 27.94%
Total: 68 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (7): « 1 2 3 4 5 6 [7]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by kolkiewolkie

ow, nou zijn ze ineens wel gekozen.... RaaR want die vraag is wel es eerder gesteld een tijdje geleden en toen bleef het ijzig stil....

en ik ben idd een mafkees, maar dat wist ik al

Ze zijn door Swamper gekozen ja, nadat ze zixchzelf hebben aangeboden.
Damnhey, zeg ik dan dat ze door ons gekozen zijn, NEE!!.

(ik weet het Josta)

Old Post May-14-2002 13:00  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

quote:
Originally posted by New Wave
(ik weet het Josta)

en toch zeg ik t nog een keer:

ik wil dat jij spiegeleieren van mijn borsten af eet

(k)

Old Post May-14-2002 13:09  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by New Wave

Ze zijn door Swamper gekozen ja, nadat ze zixchzelf hebben aangeboden.
Damnhey, zeg ik dan dat ze door ons gekozen zijn, NEE!!.

(ik weet het Josta)

ah, dan ben ik ook weer een stukje minder mafkees, want dan slaat mijn eerdere post iig nog ergens op...

anywayz, er was duidelijk ff last van, zoals mijn NLleraar op de havo dat noemde: 'ruis'

Hard = goed

Old Post May-14-2002 13:09  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by Miss Proximus
ze zijn helemaal niet gekozen tim

ze zijn gewoon aangewezen zo van Hoppa...nog maar één erbij......alleen de mods van de andere landelijke fora zijn gekozen....deze 2 dus niet

this time it's OUR chance...om eigen mods te kiezen

de andere mods zijn ook aangewezen door swamper van de landelijke forums, alleen de forums die er later zijn bijgekomen hebben wel een keuze gehad.

en er waren toen meerdere mensen die zich aan hadden geboden, en swamper heeft toen idd de keuze gemaakt om ons 2 aan te stellen, en niet zo van hoppa, nog maar een mod erbij, als dat zo was waren we ook allebei geen mod van de Main Forums

Old Post May-14-2002 13:12 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

geloof jij maar wat je wilt geloven mannetje

ennu.....de andere landelijke fora die er ook al waren hadden ook geen mods...die zijn er ALLEMAAL later bij gekomen! En die zijn ALLEMAAL gekozen door de members!!!!!! kijk de gegevens er maar op na!

Old Post May-14-2002 13:15  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zarch
Supreme tranceaddict

Ik heb optie 1 gekozen. Niet dat ik zeg dat de mods van nu het niet goed doen, kan er niet helemaal over oordelen, ben niet zo heel lang actief hier. Maar de laatste tijd is er gewoon hele boel gedoe rond de mods (1 vooral geloof ik) en denk dat vernieuwing dan geen kwaad zou kunnen.

Old Post May-14-2002 13:15  Netherlands
Click Here to See the Profile for zarch Click here to Send zarch a Private Message Add zarch to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
K.nattick
tranceaddict

Registered: May 2001

Eej niet dattik wil k*tten of sow hoor, maarreuhm voor degene die 1 mod weg willen hebben, waarop baseer je* dat? (* = iedereen die tegen 1 mod is) Op het functioneren van die moderator of op de persoon zelluf? Zou je dat laatste doen, dus de mod wegstemmen omdat je 'em niet moet...tsjaah dat lost volleges mij niet veel op. Vind je dattie niet goed functioneert...da's anders...maarreuhm, baseer je dat dan op één actie? Ik hebbet dus over het bannen van Jukx...want da's toch geen beslissing van één persoontje dacht ik sow. Oftewel: waaraan moet een mod dan volleges jou voldoen?

Welterusten, tot morgen, amen.

Old Post May-14-2002 20:35  Netherlands
Click Here to See the Profile for K.nattick Click here to Send K.nattick a Private Message Add K.nattick to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk

hmmm ik denk meer dat deze actie de druppel is....

... een moderator moet naar mijn mening nl. objectief zijn (en blijven) t.o.v. iedereen... en het is vrij duidelijk dat henkie een beetje heel erg veel hekel heeft aan enkele personen op dit forum... blik in mindere mate ook overigens... maar hij verschuilt dat redelijk goed vinnik

Hard = goed

Old Post May-14-2002 21:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

desbetreffend mod heeft lang geleden zijn objectieve broek in de kast gehangen

hij heeft posts gedelete omdat hij zijn persoonlijke wrok in de weg liet staan

hij is bot tegen members

hij is weinig behulpzaam (zou hij IIG moeten zijn niet) maar gaat daarentegen mensen een beetje voor lul zetten

en het feit dat hij idd gewoon een lul is dat is net de druppel
en gelukkig vinden de meesten dat

Old Post May-14-2002 21:38  Netherlands

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Poll voor nieuwe moderators
Post New Thread    Post A Reply

Pages (7): « 1 2 3 4 5 6 [7]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackDanny rampling Bootleg cd 1998 [2003] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSubway Baby - Tribes Of Khan Gala (DJ Gogo Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 03:06.

Forum Rules: