Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Parties @ She Discoteca, Vilassar de Mar, Espagne
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Blablounet
Junior tranceaddict

Registered: Feb 2008

ca fout les boules de pas avoir pu y aller

Old Post Jun-01-2008 00:52  France
Click Here to See the Profile for Blablounet Click here to Send Blablounet a Private Message Add Blablounet to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

Foiré va, t'as eu le droit à Galaxia...

Old Post Jun-01-2008 09:21  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nass
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2006

Ya des barcelonais qui font le sonar festival ?

http://www.sonar.es/portal/eng/home.cfm

Ibiza09
FullOnFerry08
SheDiscoteca08
Markus@BainsDouches08
Wildchild07
Heaven07
PVD@Queen06
Trance Energy06

Old Post Jun-10-2008 21:23 
Click Here to See the Profile for Nass Click here to Send Nass a Private Message Add Nass to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
vic7orius
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2005

quote:
Originally posted by j.b6
Ya des barcelonais qui font le sonar festival ?

http://www.sonar.es/portal/eng/home.cfm

pas moi, je garde mes tunes pour le 11

Old Post Jun-10-2008 21:43  Spain
Click Here to See the Profile for vic7orius Click here to Send vic7orius a Private Message Add vic7orius to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

Registered: Oct 2002

y'a moyen de recup des recents sets live de tiesto ??? car je viens de voir qques videos de son passage à seattle sur youtube pour l'isos tour, putain il envoit sévère le tijs !!!

Old Post Jun-11-2008 17:37  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
vic7orius
Supreme tranceaddict

Des sets j'en ai pas vu récemment.

Voici où acheter la prevente, ici

le prix est un peu plus élevé que les 20€ annoncés, mais ya deja 2€ et quelques de frais.

mais on va pas se plaindre, can't wait

Old Post Jun-15-2008 19:27  Spain
Click Here to See the Profile for vic7orius Click here to Send vic7orius a Private Message Add vic7orius to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nass
Supreme tranceaddict

T'as pris ta place Vic7rious ?

Ibiza09
FullOnFerry08
SheDiscoteca08
Markus@BainsDouches08
Wildchild07
Heaven07
PVD@Queen06
Trance Energy06

Old Post Jun-19-2008 20:45 
Click Here to See the Profile for Nass Click here to Send Nass a Private Message Add Nass to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
vic7orius
Supreme tranceaddict

quote:
T'as pris ta place Vic7rious ?

bien vu, je fais ça demain

et toi? faut qu'on se voit ce weekend

Old Post Jun-19-2008 21:48  Spain
Nass
Supreme tranceaddict

Non, j'ai pas pris encore mais je vais pas tarder

Ok pour se voir, jvais essayer de me mettre sur msn entre 13h30 et 15h Si jte vois pas, mail

Ibiza09
FullOnFerry08
SheDiscoteca08
Markus@BainsDouches08
Wildchild07
Heaven07
PVD@Queen06
Trance Energy06

Old Post Jun-20-2008 07:33 
vic7orius
Supreme tranceaddict

place achetée pour ma part

Tiesto + Above & Beyond :

Vic7orius
j.b6
...

Old Post Jun-22-2008 17:16  Spain
Nass
Supreme tranceaddict

Impossible d'acheter ma place ce matin sur le site. Jvais retenter dans l'apm...

Ibiza09
FullOnFerry08
SheDiscoteca08
Markus@BainsDouches08
Wildchild07
Heaven07
PVD@Queen06
Trance Energy06

Old Post Jun-23-2008 09:12 
ponsshin
Trance free since 2007

Registered: May 2007

quote:
Impossible d'acheter ma place ce matin sur le site. Jvais retenter dans l'apm...

Putain seules les cartes espagnoles permettent d'effectuer l'achat sur le site des préventes...shit!

Old Post Jun-23-2008 13:11  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ponsshin Click here to Send ponsshin a Private Message Add ponsshin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Parties @ She Discoteca, Vilassar de Mar, Espagne
Post New Thread    Post A Reply

Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback------1999 ID from Tiesto @ Innercity 12.11.99 [2004] [4]

Click here to listen to the sample!Pause playbackWay Out West - "Ajare" (Way Out West Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 02:27.

Forum Rules: