Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Isos 7
Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
raph93
Red Eye to Tel Aviv

Registered: Sep 2004

quote:
Originally posted by djsunn
Mince alors moi j'écoute en boucle j'adore cette piste.

l'original ou bien le remix de Blake Jarrell sont bcp mieux.

PRYDAddict | fiché au grand VANDITisme | jump the next plane to...EWR, TLV, LAX, LAS, SFO, DEN...

Old Post May-31-2008 12:39  France
Click Here to See the Profile for raph93 Click here to Send raph93 a Private Message Visit raph93's homepage! Add raph93 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Leodetor
tranceaddict

Registered: Dec 2003

Perso j'adore le CD1 d'ISO 7 également ! Le CD2 un peu moins... Par contre vous êtes sur et certain à 200% que Steve Forte Rio et heu Dokmai sont des allias de Tiësto ? Ou c'est juste des rumeurs ?

Last edited by Leodetor on Jun-03-2008 at 14:09

Old Post Jun-03-2008 14:00  France
Click Here to See the Profile for Leodetor Click here to Send Leodetor a Private Message Visit Leodetor's homepage! Add Leodetor to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Adrien
Senior tranceaddict

Registered: Jan 2005

Le remix de Blake Jarell est trop long donc répétitif, on dirait qu'il savait déjà plus quoi faire au bout de 4 minutes, c'est dommage car sinon oui il était mieux que celui de Tiësto.

Old Post Jun-03-2008 14:31  France
Click Here to See the Profile for Adrien Click here to Send Adrien a Private Message Visit Adrien's homepage! Add Adrien to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ponsshin
Trance free since 2007

Registered: May 2007

quote:
Originally posted by Leodetor
Perso j'adore le CD1 d'ISO 7 également ! Le CD2 un peu moins... Par contre vous êtes sur et certain à 200% que Steve Forte Rio et heu Dokmai sont des allias de Tiësto ? Ou c'est juste des rumeurs ?

Dokmai je connaissais pas mais Steve Forte Rio est Tiesto Forever

Old Post Jun-03-2008 14:35  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ponsshin Click here to Send ponsshin a Private Message Add ponsshin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BlackHole
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004
quote:
Originally posted by Leodetor

ICI

et

‘Dokmai‘ is the 2nd track by the 16 Bits with Eliano Daviti & Roberto Scilatti (source)

donc peut être pour le premier... et non pour le 2ème

Old Post Jun-03-2008 14:37  France
Click Here to See the Profile for BlackHole Click here to Send BlackHole a Private Message Add BlackHole to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djsunn
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by raph93
l'original ou bien le remix de Blake Jarrell sont bcp mieux.

Merci de l'info je vais aller voir.

edit: wow en effet le Blake Jarrell Remix est super sympa

Last edited by djsunn on Jun-03-2008 at 17:28

Old Post Jun-03-2008 17:22  France
Click Here to See the Profile for djsunn Click here to Send djsunn a Private Message Add djsunn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

Registered: Oct 2002

cet isos est tout simplement excellent !!!!!!!!!!!!!!

à part le mat zo remix que tout le monde est d'accord pour dire qu'il est trop pourri, qu'il ne sert à rien et que l'original est 100 fois mieux, ainsi que la melodie moisie du remix de ottaviani et aussi la dernière track du cd2 que j'aime pas le reste c'est du très lourd.

l'un des meilleurs isos à coup sûr !!!!

Old Post Jun-04-2008 17:49  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

cet isos est tout simplement excellent !!!!!!!!!!!!!!

à part le mat zo remix que tout le monde est d'accord pour dire qu'il est trop pourri, qu'il ne sert à rien et que l'original est 100 fois mieux, ainsi que la melodie moisie du remix de ottaviani et aussi la dernière track du cd2 que j'aime pas le reste c'est du très lourd.

l'un des meilleurs isos à coup sûr !!!!

Old Post Jun-04-2008 17:55  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

Registered: Sep 2005

Oui, le CD2 est parfait à écouter sur le trajet pour aller en boite, grosse motivation, fout bien la pêche, et le CD1 est nickel pour le retour, quand le jour se lève et qu'on est tout mort et heureux de la soirée qui vient de prendre fin.

J'aime beaucoup ce ISOS aussi, je l'écoute en boucle en ce moment (bon part Ride et la track avec C.Burns, décidément je peux pas ses vocaux).

Old Post Jun-04-2008 18:00 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Defcon_7
Alive & kickin'

Registered: Feb 2004

Hâte de l'avoir

Oui oui j'avoue c'est le genre de cd que j'achète tout le temps

05.12 : Time Warp NL (tbc)

Old Post Jun-04-2008 19:44  France
Click Here to See the Profile for Defcon_7 Click here to Send Defcon_7 a Private Message Visit Defcon_7's homepage! Add Defcon_7 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djsunn
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by Defcon_7
Oui oui j'avoue c'est le genre de cd que j'achète tout le temps

A vos réaction je pense que le 10 je vais le commander également.

Old Post Jun-04-2008 19:58  France
Click Here to See the Profile for djsunn Click here to Send djsunn a Private Message Add djsunn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

y'a certains morceaux qui sont grave répétitifs genre pendant 5min on entend la même chose ^^

Old Post Jun-05-2008 16:21  Suriname

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Isos 7
Post New Thread    Post A Reply

Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackIncredible Hybrid Tune!!!! [2003] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackThe Freak - Addictive [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 00:46.

Forum Rules: