Originally posted by New Wave
Gaat er 1 loempia's verkopen..mwhehe lekker vaag..ha djij niet wat anders te doen hoer?..volgen smij moest jij de kurkentrekker nog oefenen met Snuggle
pillen verkopen ken ook hoor
en de kurkentrekker ja! Ik heb nog een paar nieuwe dansjes voor je!
Jun-05-2002 19:50
franzelare
Flock you!!
Registered: Mar 2002
nou dan reserveer ik ook alvast zoon top loepia!!
optimus space loepia's lijkt me wel wat
Jun-06-2002 10:30
Chicane
Toilet Duck®
Registered: Nov 2001
lijkt me een jofel feest, weet iemand of Tais en Yarnie ook gaan? Kan ik dan eindelijk eens me queen of underground ontmoeten, the lovely Miss Eye-Riz...
Trouwens, wie gaat er MC'en die avond? En krijgen we nog een live-act van iets of iemand? En btw.. welke releasegroup krijgt de exclusiviteit van het recorden, editen en releasen?
Over vervoer, ik kom uit Dordrecht, ik heb waarschijnlijk een clio onder me aars waar nog 3 andere leute in kenne.. dus Yarnie en nog 2 kennen erin ofzo.. ik heur het wel.. is alleen nog niet zeker omdat Augustus nog zo fucking ver weg is
Toedels al te saam
Jun-08-2002 17:16
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
mmm de heen weg moe wel lukken van nijmegen is ede met de trein 25 min.. maar terug moe ik meerijden met iemand naar nijmegen (mmm blightly, ding? iemand van jullie wheels ) anders word het 3 uur vertoeven op het station