|
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Gefeliciteerd Hendrik!
Kan je strax in die thread posten over "how dose trance make you drive" ofzoiets.. stoepje hier.. fietspadje daar..
Mazzel!
En Akira het pedotje haha 
Een meisje van 15 kan best wel volwassen zijn trouwens.. zat ze al in der "hitkrant" fase hehe (eigenlijk kan ik beter me mond houden maarja) |
dank je Robert !! ben er erg blij mee....heb het nu twee weken !! Ik heb nog niet zo heel veel trance geluisterd in de auto , maar ik weet zeker dat mijn rijstijl daar niet onder lijdt . Daar wordt ik alleen maar relaxt van...
ik heb meer 538 enzo geluisterd , en ik kan je wel zeggen dat ik aggresieve neigingen krijg van sommige songs....voornamelijk van de rockshit ...Slipknot, nirvana enzo ..
btw over Slipknot....die lui gaan me toch tekeer joh op het podium!! dat is niet normaal !! heb daar 2 music video's van...is wel lache om te zien...met van die enge maskers enzo 
Owja ...enne Akira...(offe laat ik je maar bij je voornaam aanspreken wat iedereen tegenwoordig doet op dit forum )
Ok Jason volgende keer lieg ik er wel een paar jaartjes af ,zodat het verschil niet meer 5 jaar is . Ach ja Jason ze vergeten het wel weer joh ...die stunt van jou ....over een paar jaar weet niemand dat meer joh . Dan kan je iedereen weer recht in de ogen kijken hiero !! 
mzzls !! 
|