Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wat hebben we dit weekend gedaan??
Pages (32): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Henkie_henk
Almighty Trance Addict

Registered: Jan 2001

Gefeliciteerd Hendrik!

Kan je strax in die thread posten over "how dose trance make you drive" ofzoiets.. stoepje hier.. fietspadje daar..

Mazzel!

En Akira het pedotje haha

Een meisje van 15 kan best wel volwassen zijn trouwens.. zat ze al in der "hitkrant" fase hehe (eigenlijk kan ik beter me mond houden maarja)

-
-
http://www.rustzachtpim.tk/
-
-
Rust Zacht Pim

Old Post May-06-2001 17:34 
Click Here to See the Profile for Henkie_henk Click here to Send Henkie_henk a Private Message Visit Henkie_henk's homepage! Add Henkie_henk to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Robvef
Bring That Beat Back!!!

Thumbs up

quote:
Originally posted by Henkie_henk

Kan je strax in die thread posten over "how dose trance make you drive" ofzoiets.. stoepje hier.. fietspadje daar..

Hmmm, rotondes zijn toch om overheen te gaan en niet er omheen (spreek uit ervaring) Vooral als het de auto van een collega is.

En hij lachte me recht in mijn gezicht uit. Waarom ik hem niet total loss had gereden. Dan had ie een nieuwe auto van de baas gekregen.

In ieder geval gefeliciteerd.

En 15 kan net wel/niet. Het is maar hoe volwassen ze overkomt. (spreek ook uit ervaring)

Greetz

Old Post May-07-2001 09:57  Netherlands
Click Here to See the Profile for Robvef Click here to Send Robvef a Private Message Visit Robvef's homepage! Add Robvef to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M5
FREAK

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by Henkie_henk
Gefeliciteerd Hendrik!

Mazzel!

En Akira het pedotje haha

Een meisje van 15 kan best wel volwassen zijn trouwens.. zat ze al in der "hitkrant" fase hehe (eigenlijk kan ik beter me mond houden maarja)

dank je Robert !! ben er erg blij mee....heb het nu twee weken !! Ik heb nog niet zo heel veel trance geluisterd in de auto , maar ik weet zeker dat mijn rijstijl daar niet onder lijdt . Daar wordt ik alleen maar relaxt van...

ik heb meer 538 enzo geluisterd , en ik kan je wel zeggen dat ik aggresieve neigingen krijg van sommige songs....voornamelijk van de rockshit ...Slipknot, nirvana enzo ..

btw over Slipknot....die lui gaan me toch tekeer joh op het podium!! dat is niet normaal !! heb daar 2 music video's van...is wel lache om te zien...met van die enge maskers enzo

Owja ...enne Akira...(offe laat ik je maar bij je voornaam aanspreken wat iedereen tegenwoordig doet op dit forum )
Ok Jason volgende keer lieg ik er wel een paar jaartjes af ,zodat het verschil niet meer 5 jaar is . Ach ja Jason ze vergeten het wel weer joh ...die stunt van jou ....over een paar jaar weet niemand dat meer joh . Dan kan je iedereen weer recht in de ogen kijken hiero !!

mzzls !!

Old Post May-07-2001 10:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for M5 Click here to Send M5 a Private Message Add M5 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Robvef
Bring That Beat Back!!!

quote:
Originally posted by M5

Owja ...enne Akira...(offe laat ik je maar bij je voornaam aanspreken wat iedereen tegenwoordig doet op dit forum )

Goh, beginnen we elkaar te kennen ofzo!!!???

Greetz,

Robert (a.k.a: Robvef (duh))

Old Post May-07-2001 10:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for Robvef Click here to Send Robvef a Private Message Visit Robvef's homepage! Add Robvef to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M5
FREAK

quote:
Originally posted by Robvef

Greetz,

nah ja dat niet echt, maare in die users info bij icq staat meestal wel een hoop vermeld !!

zoals bv leeftijden enzo ...HAHA !! ik zie dat het er bij jason niet meer instaat ...misschien wordt ie wel heel binnenkort 21 ofzo ???

Old Post May-07-2001 10:40  Netherlands
Click Here to See the Profile for M5 Click here to Send M5 a Private Message Add M5 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Akira
MASTER

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by Robvef

Greetz,

ja ik denk het wel ...het word steeds meer een gezellige boel hier en aangezien we vaak in dezelfde discotheek zijn zal een meeting ooit wel es op zijn plaats komen

jij hebt zelfs bij mij op school gezeten

Old Post May-14-2001 16:17  Hong Kong
Click Here to See the Profile for Akira Click here to Send Akira a Private Message Visit Akira's homepage! Add Akira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Akira
MASTER

okay okay dit weekend eigenlijk weinig bijzonder dingen gedaan.Vrijdag eerst op een recreatie gebied gelegen maar ja aangezien het niet erg druk was waren er ook weinig mooie dingen om naar te kijken
daarna naar hilversum geweest bij een of ander concert waar het echt geen ene KLOOT aan was...toen maar weer snel naar mijn eigen woonplaat gereden en hop naar de kroeg waar weer erg veel leuke meisjes waren en die erg lekker waren gekleed aangezien het lekker zomer is dat maakte de avond weer helemaal goed.
Zaterdag was er niet veel te doen...ik kon met een stel vrienden mee naar ronald molendijk maar ja aangezien die in een schuur(www.klaveet.cjb.net) ging draaien heb ik me er toch van afgezien.Heb toen maar een beetje bij een vriendin wezen chillen wat ook erg lachen was

Old Post May-14-2001 16:25  Hong Kong
Click Here to See the Profile for Akira Click here to Send Akira a Private Message Visit Akira's homepage! Add Akira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

Ik ben zaterdag naar het strand toe geweest en dat was zekers wel lekker en er waren ook leuke vrouwtjes dus ik had wel het een en ander te zien.
Die avond ben ik naar Groningen gegaan en ben lekker uit mijn dak gegaan in The Palace.
Zondag weer naar het strand geweest en toen ben ik verbrand en dat vind ik wel iets minder maarja je doet er niks aan. Maar het was wel een relaxed weekend.

Mzzls

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post May-14-2001 16:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
-=WVG=-
Alsofhetnikskost.NL

quote:
Originally posted by Akira

ja ik denk het wel ...het word steeds meer een gezellige boel hier en aangezien we vaak in dezelfde discotheek zijn zal een meeting ooit wel es op zijn plaats komen

jij hebt zelfs bij mij op school gezeten

Och ja, het is een grote familie hier...
(Grootste familie van Nederland? )
ADK, Blik en ik zitten ook op dezelfde school...

Old Post May-14-2001 20:22 
Click Here to See the Profile for -=WVG=- Click here to Send -=WVG=- a Private Message Visit -=WVG=-'s homepage! Add -=WVG=- to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Robvef
Bring That Beat Back!!!

Dit weekend eigenlijk verdomd weinig gedaan. Zaterdag bij een vriend van me, lekker een pilsjes gedronken. En op zondag in Breda op het terras gezeten.

Ben eigenlijk goed uitgerust na dit weekend.
Nou ja, volgend weekend beter.

Greetz

Old Post May-14-2001 20:44  Netherlands
Akira
MASTER

Wink

ja dit weekend was inderdaad niet echt bijzonders...eerst vrijdag naar de kroeg het op zich wel ok was maar niet echt super.Zaterdag d8 ik dat het wel een topavondje zou worden met jon the dentist maar ja die gozer draaide als een boer met kiespijn zijn mixes waren ongeloofelijk slecht...Vandaag eigenlijk weinig gedaan...hopelijk word het volgend weekend wat beter

Old Post May-20-2001 20:02  Hong Kong
Bellie
Techno ofcourse!

Talking Super Phatt Weekend!!!

WOOOHOOOOOO!!!!

Damn wat een super vet weekend weer achter de rug!!
Ben helemaal vertiefd maar dat was het zekers waard.
Ben vrijdag naar de Melkweg geweest naar TRAFFIC.Ben Sims & Marco Bailey hebben echt letterlijk het dak eraf gedraaid.OMFG wat is techno toch vet.

Zaterdag zijn we naar High Energy geweest.Was ook zeker heel bruut.En ik moet het helaas toegeven maar jean had echt super gedraaid.Was voor mij de beste van de avond.echt hele lekkkere platenweer voorbij horen knallen.Ferry Corsten was maar een beetje matig.Hij had niet echt van die opzwepende muziek.Iets te soft en te langzaam.Armin was ook heel vet.Voor zijn doen draaide hij redelijke doorstamp muziek.Alleen jammer dat hij pas om 07:00 moest.Was ook wel te merken aan iedereen.Echt iedereen was helemaal OP.
Marco V had ik helaas niet gehoord.Ben ik om de een of andere reden misgelopen.naja helaas.Volgende week Qlubtempo #4 en die week erna Qlimax.Man man man.Wat ene vette maand wordt dit

GREETZ!!

Old Post May-20-2001 20:14  Netherlands
Click Here to See the Profile for Bellie Click here to Send Bellie a Private Message Add Bellie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wat hebben we dit weekend gedaan??
Post New Thread    Post A Reply

Pages (32): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackRO Creamer & K Pres. Dr. T - Last Night I Was Dreaming (Jordan VS Creamer & K Mix) [2005] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackHalogen vs Nash T - On A Bridge (Powerplant Remix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:56.

Forum Rules: