|
| quote: | Originally posted by Jappio
Doe dat dan sl3t!! Je weet nie wat je mist! Wordt weer een super ta-meeting dan als ik dit zo lees, he tijs, wanneer is trouwens het volgende DA feest? oww w8 ik kijk zelf wel ff 
[edit]nog geen datum bekend, maar ik neem aan dat t wel weer ergens in september komt ofzo [/edit] |
Zekers dat het weer top feestjes worden!! ...denk ann.... Armin, Ferry, Marco, Johan, Tijs 
!!en niet te vergeten: Mark Stable.. Resident Dj @ DA!!
en dan: Jappio, Raymond, Lex, Optimus, Rinus, Trancefool, New Wave , Total Woot, en ik natuurlijk... dat word LEUK!
Zal inderdaad September wel worden... en ik baal er echt heel zwaar van!! Gister naar Holluwood geweest.. was wel OK.. beetje veel drank (bijna teveel ) Maar dat is dus echt met geeeen mogelijkheid te vergelijken met DA. Wat een top sfeer en sounds daar hangen is echt
| quote: | Originally posted by total woot
me is gonna go 2, wil nou wel s weten wat mn broertje daar zo tof aan vindt |
Yes!! gezellig man!! Eerst volgende x gelijk komen dan he! 
Oja Welkom Newbies!! Is echt ineens een groot aantal nieuwe forummers hier.. zal idd wel liggen aan de vrije tijd.. en misschien 'het weer'
___________________
|