|
|
|
|
 |
|
 |
 |
Jappio
.
Registered: Dec 2001
|
|
|
Hier dan de rest van t partyreport whehe..
Aangezien we er al om 22.15 waren ofzo, is het weer een hele lange nacht geworden Na onze jassen op gehangen te hebben zijn we maar is ff een rondje gaan lopen, en we kwamen gelijk al de partycrew van ta tegen: Optimus, Partyhardy & Tijs. Leuk om elkaar weer tegen te komen en we hebben verder de hele avond staan stampen met elkaar!
Omdat die funkerman toch nie helemaal mijn stijl was zijn we naar de wow gelopen waar toen Le Blanc draaide. Dit was toch wat meer dansbare muziek, en het werd steeds gezelliger. Na het nuttigen van weer een liter bier vond ik het nodig om Optimus uit te dagen om op het nog lege podium te gaan dansen, maar toen ik eenmaal op het podium stond durfde optimus nie mee te komen whehe.. "nee man, dalijk, strax " whehe.. Viel me een btje van je tegen tin
Na dit en de nodige plaspauzes werd besloten om maar weer is naar de now te gaan, waar optimus het nog ff nodig vond om een natte reet te krijgen Daarna nog net ff voor de drukte van Tiesto (al was het aardig druk) een rondje gelopen en daar stonden yarnie, chicane en het broertje van yarnie (is da nou pivot?) al flink los te gaan voor een hele grote box (na 2 minuten had ik daar al een piep in mn oor whehe) Maar weer ff verder gelopen, naar tijs en PH, die al zaten te chillen op een bank, tussen de mooie vrouwen, dat wel
Hun ff meegesleurd naar de meetingplek. Daar aangekomen bleek dus dat er nie echt meeting was, dus maar ff snel zooi bier gekocht, en liters water en ff mooi plekkie opgezocht tussen de stampende bouwvakkers
Vervolgens hoogtepunt na hoogtepunt (zelfs ph kwam regelmatig ) met als climax jericho! Altijd mooi om samen met ph te staan genieten op dit nummer (Impulzzzz)! Tegen die tijd kwamen we ook yarnie & chicane weer tegen, en daarna samen met chicane nog ff wat staan springen om wat meer ruimte te creeeren
Toen tiesto er uiteindelijk na flink wat beukwerk mee ophield, werd besloten om maar weer is naar de wow te gaan waar montana op dat moment draaide. In deze zaal was het een stuk rustiger dan in de now, en iedereen stond nog steeds los te gaan Mooi was dat iedereen van de ta-ers en meegenomen maten op het podium stond te dansen, terwijl Optimus weer een staaltje van 'hoe neuk ik met mijn aquariusflesje geile ta-ers in hun kont' liet zien (wat volgens mij ook nog wel werd waardeerd door de vele nichterige bezoekers van now en wow whehe)
Maar ook aan montana kwam een eind (hij draaide errug vet al zeg ik t zelf ) en toen zijn we nog ff teruggegaan naar de now, waar le blanc toen nog steeds stond te draaien. Na enkele toegiften was het feest echt afgelopen. Helaas waren bij de garderobe de jassen van tijs & three o three weg, dus het duurde allemaal wat langer dan verwacht. Toen weer met de metro teruggegaan wat wel weer supergezellig was, (die saltopalen rulen ) en ne een xtje overgestapt te zijn, en toen iedereen er al uit was had ik weer het voorrecht om in een metro te zitten met een storing whehe. Gelukkig zaten er nog een paar gabbers in die metro die het nie echt konden waarderen en begonnen te stampen hehe. Dat vond die chauffeur weer nie zo leuk, en die begon gelijk rond te roepen dat ze de metro heel moesten houden. En toen deed de metro t ineens weer waar stampen allemaal al nie goed voor is
Al met al vond ik het wel een gezellig feestje met alle ta-ers! Niet van DD of Impulz niveau, maar net daaronder 
LTR!!
|
|
Jul-14-2002 12:59
|
|
|
 |
 |
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
|
|
Jul-14-2002 15:23
|
|
|
 |
 |
Jappio
.
Registered: Dec 2001
|
|
|
Jul-14-2002 18:15
|
|
|
 |
 |
Shadow
Senior tranceaddict
Registered: Oct 2001
|
|
|
he, dat is raar, nu ik hier een reply aan het posten ben zie ik pas alle nieuwe replies. Als ik de post zelf bekijk dan gaat de laatste post over de kaartjesverkoop. Vreemd.
Het was inderdaad een zeer bruut feest. Althans die 2,5 uur die Tiesto draaide. Die Funkerman vond ik maar teringherrie dus heb me 2,5 uur zitten ergeren :-)
Ik wilde nog even weten of iemand wat nummers kan noemen die Tiesto afgelopen vrijdag draaide. De cd ISOS3 heb ik al dus die nummers zijn het niet. Hoorde ook nog een paar andere knallers die ik nog niet heb. Vooral dat ene nummer waar heel de zaal vanuit zijn dak ging. Alvast bedankt!
|
|
Jul-14-2002 19:05
|
|
|
 |
 |
Shadow
Senior tranceaddict
Registered: Oct 2001
|
|
|
o nu zie ik het. Jullie kunnen mijn laatste hele domme reply vergeten. Zie nu pas de nummertjes boven een topic haha. Sorry, maar ben net nieuwe hier. Zal niet meer gebeuren
|
|
Jul-14-2002 19:06
|
|
|
 |
 |
tijs08
a.k.a Dj Teagle

Registered: Feb 2001
|
|
|
dit was echt weer een TOP feest
helemaal te gek! Super sfeertje! veete choonzzz (DUH!) En cool met alle TAs gestampt! En me weer lekker misdragen ==--> Optimus .. als je ooit nog een poster wilt 
| quote: |
Originally posted by Jappio
en we kwamen gelijk al de partycrew van ta tegen: Optimus, Partyhardy & Tijs. Leuk om elkaar weer tegen te komen en we hebben verder de hele avond staan stampen met elkaar!
|
Was zeker Gezellig!! Verheug me al op Decibel.. dat word ook weer heerlijk stampen met zijn allen!! Vette party-crew trouwens Jap
Originally posted by Bouma-Bros
Geslaagd avondje! Vooral de sfeer was top! Bijna Dutch Dimension waardig Iedereen had er echt zin in, beetje druk en warm alleen maar dat zijn we nu wel gewend als Tiesto draait....
Jammer dat Tijs maar 2,5 uur kon draaien i.p.v. 4 uur. Hij zat gewoon helemaal stuk. Maar das eigenlijk wel logisch als je nagaat dat ie in de afgelopen 6 dagen heeft moeten draaien in Zwitserland, Canada, Mallorca, Ibiza en dan weer NL....
Ook top om Tijs08 en Partyhardy weer es te zien. Was gezellig gasten!
Greetz, Sido
|
Zekers!! Was idd een ERG VET feest!! Stukken beter dan de solo... hoewel hij toen langer draaide, vond ik nu de sfeer beter, (minder druk!)
en moet zeggen dat ik Montana & Le Blanc echt BRUUT vond draaien allebei! Ik snapte er niks van dat Tiesto zo kort draaide.. hij was al een half uur te laat (niet van hem gewend). maar als ik dit zo hoor snap ik het wel! Eigenlijk toch best matig.. dat hij dit doet tegenover zijn EIGEN publiek, en waarom niet op Ibiza ofzo. Trouwens.... ga nu gelijk beginnen met sparen want dat Engeland lijkt me echt onwijs gaaf om eens mee te maken. Klonk echt heeel vet die verhalen Sido! Zou cool zijn als er dan ook een aantal fijne TA-vriendjes mee gaan
Originally posted by DjSuez
Ik vond het echt vet met de TA'ers, echt gelachen met mensen die ik gewoon nog nooit had gezien (sommige dan);
|
Helemaal mee eens! vond het echt tof.. dat we nu echt als groep bij elkaar bleven.. meestal is iedereen na de meeting gelijk weer pleite.. op een paar na dan..
Originally posted by MaGiK54
Na een kwartier of wat weer terug naar Tiesto met Optimus, waar we Tijs08 tegenkwamen.
|
Oja?? heb ik jou gezien?? moet zeggen dat ik niet helemaal helder was.. en heb zoveel mensen ontmoet.. maar fris mijn korte geheugen weer ff op zou ik zeggen !
Originally posted by Jappio
Helaas waren bij de garderobe de jassen van tijs & three o three weg, dus het duurde allemaal wat langer dan verwacht. Toen weer met de metro teruggegaan wat wel weer supergezellig was, (die saltopalen rulen ) en ne een xtje overgestapt te zijn
|
Ja dat was inderaad wel ff klote! gelukkig had ik het niet koud en kon D Jappioos jasje lenen.. er zat bij het hyper-ventje toch nog genoeg bloed in zijn alcohol.. uhhh Ja! 
Moet maandag nog ff naar hun kantoor bellen. misschien dat ze nog terug zijn gebrqcht ofzo.. en hopelijk krijgen we een schadevergoeding. Want het zou toch wel heel triest zijn om voor een service waar je nog voor betaald ook, en ZOOO simpel is, je jas gewoon kwijt bent!
Maar waar ik echt naar benieuwd ben is of 'het rode mannetje' -> PartyHardy! die Merry nog heeft kunnen dekken .... ales beter dan zoon snorfiets zullen we maar zeggen he !! 
duzz Optimus??
ME/ zit enorm te balen..
ME/ kijkt op party-kalender ..... pffff wat een enorm groot gat 
oja en Shadow!
waar ik allemaal op los ging:
Dreamcatcher - I Dont Wanna Loose My Way (Magik Muzik Remix)
Energy 52 - Cafe Del Mar (John '00' Fleming remix??)
DJ Tiesto - In My Memory (V-One Remix)
Jones & Stephenson - The First Rebirth (Remix)
Mass Effect - Plasma
Dariush - Ira (vin ik wat minder dit nummer)
Frank Biazzi - Turbulence !!!!!!!
Umek - Gatex (volgens mij draaide Le Blanc deze ook, maar dan een remix.. misschien uit de blackhole stal?'
Hoop dat er snel een vervolg op dit feestje komt! Want zoals al meerdere mensen hebben gezegt: dit kwam in de burt van DD =-> en dat zegt een hooop!
Last edited by tijs08 on Jul-14-2002 at 20:45
|
|
Jul-14-2002 20:33
|
|
|
 |
 |
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002
|
|
|
Jul-15-2002 07:48
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 13:48.
Forum Rules: