___________________
*Mirrors are more fun then noisiveleT* My Hyves
Jun-07-2002 20:39
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
wat betekent l33t?
laat ofzo?
Jun-07-2002 22:56
Joost008
...Walking on Clouds...
Registered: Sep 2001
Location: Raalte, the Netherlands
quote:
Originally posted by Optimus
wat betekent l33t?
laat ofzo?
ik ben ook altijd te laat(overal) kan ik joinen
___________________
Some dance to Remember, Some dance to Forget....
My Songs of the Moment:
Madonna - Die Another Day (DJ Tiesto Remix)
DJ Danjo & Rob Styles - Duende (Signum Remix)
Hertz - Recreate (Montana Re-Edit)
Jun-07-2002 23:38
ScuL
Hardtechno maniac
Registered: Mar 2002
Location: Hampshire, UK
voor de n00bs (newbies, uit te spreken als 'noebs')
l33t betekent hetzelfde als elite, dus dat je iets cool vind enzo..
hij is l33t, wij zijn l33t ..
lees de 3's alsof het E's zijn en dan in 't Engels uitspreken dan krijg je de correct uitspraak: 'liet'
überl33t is natuurlijk een vervoeging van l33t met Duits
als in: wat een übergeile plaat heeft die DJ gedraaid. überl33t feestje .. etc
(nou nog gebruiken en je komt er wel -> supersjinees )
Jun-08-2002 00:09
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Location: Breathtaking!
[LOL, ik ben nu van de kaart]
Waar ging het topic ook al weer over?
[/LOL, ik ben nie van de kaart]
Morgen een normaal antwoord haha
___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
Jun-08-2002 01:16
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Location: Breathtaking!
Mmmmm, jullie hebben allemaal wel ergens gelijk maar de afgelopen 5 pagina's ben ik nix duidelijker gworden over t wel of nie sharen van mp3 op dit gedeelte van het forum.
Hebben mensen daar nog wat op aan op te merken?
___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
Jun-08-2002 08:50
Donna
Elitist
Registered: Dec 2000
Location: Zaanstad (Holland)
Mja just dit:
Lekkerrrrr Belangrijkkkkk
___________________
*Mirrors are more fun then noisiveleT* My Hyves
Jun-08-2002 08:54
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Location: Breathtaking!
quote:
Originally posted by Donna
Mja just dit:
Lekkerrrrr Belangrijkkkkk
Ja, ik weet t. Maar er moet wel ff duidelijkheid komen.
___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
Jun-08-2002 09:10
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Location: Breathtaking!
Vraagje aan die mp3 scene mensen .
Jullie D/L toch ook films en spellen. Rippen jullie die ook? of leech je die alleen maar?
Reageer er maar nie op, want ik weet toch wel hoe t zit
___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
Jun-08-2002 09:30
Menno
Supreme tranceaddict
Registered: Mar 2001
Location: Dordrecht - The Netherlands
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Mmmmm, jullie hebben allemaal wel ergens gelijk maar de afgelopen 5 pagina's ben ik nix duidelijker gworden over t wel of nie sharen van mp3 op dit gedeelte van het forum.
Hebben mensen daar nog wat op aan op te merken?
ik vind niet dat het in dit gedeelte thuis hoort want er is hier al een gedeelte voor toch. En als wij het hier gaan doen, volgen de andere 'landen' ons misschien ook en dan wordt dit meer een mp3-board dan een discussie-board.
Wat we misschien wel kunnen doen is zo'n AG groep oprichten met alleen maar NL'gasten. Daar kun je dan die ftp's op plaatsen(msg-board)en ook die files naar elkaar sturen als daar behoefte aan is.
Weet niet of hiet interesse voor is maar het is maar een idee.
Jun-08-2002 09:42
Yarnie
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2001
Location: Leiden, the Netherlands
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Vraagje aan die mp3 scene mensen .
Jullie D/L toch ook films en spellen. Rippen jullie die ook? of leech je die alleen maar?
Reageer er maar nie op, want ik weet toch wel hoe t zit
Glukkig weten we dat jij weet hoe het zit
Maar wat denk je dan, dat degene die films rippen alleen maar films downloaden, en degene die spellen rippen dat die alleen spellen donloaden??? K kan je verzekeren dat diegene ook mp3's downloaden en dus ook mp3's downloaden die een ripper van een mp3 groep heeft geript. Dus is het helemaal geen leechen
Jun-08-2002 09:55
Donna
Elitist
Registered: Dec 2000
Location: Zaanstad (Holland)
Ik denk dat je wat langer in dat wereldje moet rondhangen om te weten hoe t zit yarn,ennuh laat joost zn site maken dan kunnen daar degenen zonder xs leechen,dan kunnen de patsers de nieuwe rellen hier posten zodat de n00bs dan weer kunnen tjekke wat zij moeten gaan sharen bij joost
Elke generatie moet elkaar een beetje gaan verzorgen AIGHT!
En nou isset geregeld en geen gelul meer *DOT*
___________________
*Mirrors are more fun then noisiveleT* My Hyves