Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > 24/7/2009 - Armin Van Buuren - בגני התערוכה
Pages (7): « 1 2 3 4 5 6 [7]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
skelz
.:: b0o ::.



Registered: Mar 2003
Location: Israel HQ

quote:
Originally posted by Viber
אבל הכי טוב די.ג"יי סאמי


אהה...ועופר ניסים



אין לך מושג על מה אתה מדבר אה?
אתה ידוע משהו על די גיי סאמי?
אתה יודע היכן עופר ניסים מנגן היום?

אתה סתם זורק אה?


___________________
iLTa.. Forever!

Old Post Jul-25-2009 16:53  Israel
Click Here to See the Profile for skelz Click here to Send skelz a Private Message Add skelz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Spitz
Senior tranceaddict



Registered: Dec 2003
Location: IsraeL

שאראם סתם חפר.

ארמין נתן סט סבבה לגמרי. הייתה אווירה טובה.

התאכזבתי לראות מעט מידי קהל. חשבתי שיהיו יותר אנשים.

הסוף גם היה טיפה מאכזב. ארמין סיים עם
a&b- on a good day

והוא היה קצת מאופק מידי. ישר ירד אחרי סוף הסט.

Old Post Jul-25-2009 20:34  Israel
Click Here to See the Profile for Spitz Click here to Send Spitz a Private Message Add Spitz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sh33p
disco fvrd, house flvrd..



Registered: Jun 2004
Location: Tel Aviv, Israel

קצת רשמים

הגענו די מוקדם
אני ועוד חמישה חברים.
חיממנו את גופינו לצלילי דיגוויד
ואת גרונינו עם גרייגוס ותפוזים.

בשעה רבע ל12 נכנסו בפנים,
סחטיין על הארגון המהיר בכניסה, נוכחות השוטרים מנעה הרבה בלאגן לדעתי.
קיבלנו את צמידי הויאיפי והמשכנו לדרכינו.
קיבלנו באסה רצינית ממחירי האלכוהול ועוד יותר באסה שלא ניתן לצאת החוצה בזמן המסיבה, פשוט ביזיון.
בכל מקרה, לא הפריעה לנו הרבה והמשכנו לחגוג בפנים.
חיכינו לסט של יובל זך והוא אכן לא אכזב,
במהלך הסט יובל הפיל עליי את
joris voorn - sweep the floor
ופה כבר אבדתי את העשתונות
יובל המשיך להפציץ וחימם אותנו מצויין לקראת שארם.

שארם נתן סט מעולה, לא יודע למה אנשים אומרים שהוא נתן סט מונוטוני
ומשעמם.
אני וחבריי ממש התלהבנו
היה אפשר לראות את התלהבות הקהל
כאשר הוא ניגן את
the one.

וארמין כמו ארמין
לא היו לי ציפיות גבוהות אחרי הזעווה שהוא נתן לנו בדאנס וואלי
אבל אכן ניכר שיפור רב והוא ניגן אפליפטינג טוב ולא אלקטרו פופ טראנס.
האווירה הייתה מעולה, הקהל היה בשמיים ונתן פידבק טוב לארמין

סה"כ מסיבה מצויינת

Old Post Jul-26-2009 12:52  Israel
Click Here to See the Profile for sh33p Click here to Send sh33p a Private Message Add sh33p to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Spitz
Senior tranceaddict



Registered: Dec 2003
Location: IsraeL

quote:
Originally posted by sh33p
קצת רשמים

הגענו די מוקדם
אני ועוד חמישה חברים.
חיממנו את גופינו לצלילי דיגוויד
ואת גרונינו עם גרייגוס ותפוזים.

בשעה רבע ל12 נכנסו בפנים,
סחטיין על הארגון המהיר בכניסה, נוכחות השוטרים מנעה הרבה בלאגן לדעתי.
קיבלנו את צמידי הויאיפי והמשכנו לדרכינו.
קיבלנו באסה רצינית ממחירי האלכוהול ועוד יותר באסה שלא ניתן לצאת החוצה בזמן המסיבה, פשוט ביזיון.
בכל מקרה, לא הפריעה לנו הרבה והמשכנו לחגוג בפנים.
חיכינו לסט של יובל זך והוא אכן לא אכזב,
במהלך הסט יובל הפיל עליי את
joris voorn - sweep the floor
ופה כבר אבדתי את העשתונות
יובל המשיך להפציץ וחימם אותנו מצויין לקראת שארם.

שארם נתן סט מעולה, לא יודע למה אנשים אומרים שהוא נתן סט מונוטוני
ומשעמם.
אני וחבריי ממש התלהבנו
היה אפשר לראות את התלהבות הקהל
כאשר הוא ניגן את
the one.

וארמין כמו ארמין
לא היו לי ציפיות גבוהות אחרי הזעווה שהוא נתן לנו בדאנס וואלי
אבל אכן ניכר שיפור רב והוא ניגן אפליפטינג טוב ולא אלקטרו פופ טראנס.
האווירה הייתה מעולה, הקהל היה בשמיים ונתן פידבק טוב לארמין

סה"כ מסיבה מצויינת


kuzi :|
+1

Old Post Jul-26-2009 21:41  Israel
Click Here to See the Profile for Spitz Click here to Send Spitz a Private Message Add Spitz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MINTZ
Senior tranceaddict



Registered: May 2007
Location: TLV

אני חייב להגיד משהו אחרי שקראתי פה את התגובות:

1)אני שמח לשמוע שהיה לא משהו ולא הפסדתי כלום! היה לי ויכוח לא קטן עם חבר אם לבוא למסיבה או לא.

2)אני חושב שזה עונש מצויין למוכרי הכרטיסים ומארגני המסיבה שלא באו אנשים! זה חוצפה לקחת מחיר שכזה. לדעתי אפילו חוצפה ממדרגה ראשונה.

3)ועד שכמה אנשים פה שמעורבים לא יתאפסו על מחירי מסיבות הוגנים - שלא יצפו שיגיעו אנשים. ויותר מזה - שלא יתפלאו אם הסצינה תמות לגמרי...( שוב - עוד מלפני שהתחילה בכלל :=\ )

4)אני מקווה שזה שלא הגיע אף אחד ילמד לקח את המארגנים ובשולץ לפחות יקחו מחיר הוגן וסביר.

Old Post Aug-01-2009 16:15  Israel
Click Here to See the Profile for MINTZ Add MINTZ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel

quote:
Originally posted by ibizaaddict
ארמין היה חלש ביותר,איכזב
אין כמו טיאסטו,לא רואה את ארמין


יכול להיות, אבל בתור די ג'יי טראנס ארמין מספר אחת.
לא להשוות בין ארמין לדי ג'יים שלא מנגנים טראנס


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post Aug-01-2009 18:20 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sh33p
disco fvrd, house flvrd..



Registered: Jun 2004
Location: Tel Aviv, Israel

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
יכול להיות, אבל בתור די ג'יי טראנס ארמין מספר אחת.
לא להשוות בין ארמין לדי ג'יים שלא מנגנים טראנס



Old Post Aug-01-2009 21:06  Israel
Click Here to See the Profile for sh33p Click here to Send sh33p a Private Message Add sh33p to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > 24/7/2009 - Armin Van Buuren - בגני התערוכה
Post New Thread    Post A Reply

Pages (7): « 1 2 3 4 5 6 [7]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackUnknown tune in the background ... [2002] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMind-X live at Mindcontrol 2002, please ID track someone [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:27.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!