|
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Wow, inderdaad, hier staan nog echt lekkere nummers tussen. Ook een aantal die nog niet genoemd waren.
Die van de Euromasters is ook cool. Moet je Hollands Hakkuh eens luisteren, die cd uit 92/93 ofzo. Allemaal van dat soort ' muziek ' 
Echt lachen. Ik dacht dattie pas nog een keer op mp3 gereleased wordt. Wie um wil hebben pm ff 
|
| quote: | Originally posted by -TAIS-
Inderdaad, die lijst van Spinnin Jack is top. Dat zijn ze idd, stuk voor stuk klassiekers!
En wat de leeftijden van mensen betreft, volgens mij maakt dat weinig uit. Het ligt er gewoon aan met wie je in contact komt. Ik was er misschien wel redelijk vroeg bij, was 9-10 ofzo (nu 20, yes, een decade house ) toen ik de eerste Turn Up The Bass en Technotrance bandjes kreeg, toevallig omdat een tante van een buurmeisje die veel luisterde toen. Voor het zelfde geld was het pas 3 jaar later geweest. Hetzelfde geldt voor Radio 538's Dance Dept. Ik was volgens mij 11 toen hun begonnen. 't was ook een zus van een vriendje van mij die ons dat liet horen. Anders had het misschien nog wel 2 jaar geduurd voor dat ik er uberhaupt van gehoord had |
Tnx mannen, ik had gewoon een paar cd'tjes van voor 1994 gepakt. (Turn up the bass, eerste houseparty cd en best of rotterdam records 2)Daar de beste nummers gepakt en die in het lijstje gezet.
Jah die Hollands hakkuh is echt cool, dat is diegene met dat nummer van de "vakantieman, gezellig he" en met Neuken in de keuken van de Euromasters. Al die ander cds die daarna kwamen en die ook titel Hollands Hakkuh haden moet je niet hebben!! Dan krijg je zo'n CD ala Hakkuhbar of de Mosselman 
Ik was er ook ongeveer op m'n 9e bij(ben nu 21), dat weet ik nog wel want zat toen in groep 6 van de lagere school,toen elke keer bandjes meenemen om die in de klas te laten horen, echt cool was dat altijd. Ik was ook de eerste die met house bandje aankwam. 
Bij mij was het allemaal begonnnen toen in op een verjaardag van m'n neef kwam waar de radio op de illegale House/gabber zender Radio Delta stond. Vond dat zo cool dat ik dat elke weekend ging opnemen want door de weeks was de zender niet in de lucht.
Al snel daarna kwamen nog meer zenders en radioshow tot mijn attentie. Die show van Martijn krabbee maar daar was ik al snel op uitgekeken want dat was in die tijd veel te soft voor mij. Een show op radio delft, eldorado. Turbulentie op Stads Radio Rotterdam de show van Mark van Dale. Waarbij die nog op staande voet ontslagen is omdat hij die plaat van "prins willem alexander is een flikker" op konningendag draaide, dat kon de directeur van Stads Radio Rotterdam niet echt waarderen.
Die Tijd was ook het begin van de illegale radiozender Radio Balans daar heb ik daarna echt nog heel lang naar geluisterd. En wat later de illegale zender Tempo Radio en op Stads Radio Rotterdam Tha Forze Power Hour en Hardcore Power op de donderdag avond.
|