Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Requests !
Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Shito
fantôme

Registered: Sep 2001

Alors alors...
En fait moi je recherche la compil Velfarre Cyber Trance 05, et plus précisément la version longue de Ayumi HAMASAKI - Dearest (Rank1 Remix) qui s'y trouve. Si qqu'un tombe dessus...!

Thx in advance!

Old Post Nov-16-2002 22:05  France
Click Here to See the Profile for Shito Click here to Send Shito a Private Message Visit Shito's homepage! Add Shito to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Adrian Flor
Suspended User

Registered: Jul 2002

je pense que vous connaissez pas mais bon je tente je cherche Nitin Sawhney - Nadia (Madin Remix)

deja que la version original est trop trop mortel( c'est tres space comme style de music, ca ressemble un peu a du down tempo)
l artiste si vous ne connaissez pas est indien et il s'agit d un production de music electro undergroud

je cherche ce morco depuis long et je n ai jamais reussi a le trouve pour ce qui ne connaisse pas l original je vous conseille de le telecharger (mais je vous previens c pas sur que vous aimiez c tres particulier)

je vous ai mis un petit lien pour telecharger l'original

Last edited by Adrian Flor on Nov-19-2002 at 17:04

Old Post Nov-19-2002 16:57  France
Click Here to See the Profile for Adrian Flor Click here to Send Adrian Flor a Private Message Add Adrian Flor to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PEZ68
Progressive Resistance

Registered: May 2002

quote:
Originally posted by Adrian Flor
je pense que vous connaissez pas mais bon je tente je cherche Nitin Sawhney - Nadia (Madin Remix)

deja que la version original est trop trop mortel( c'est tres space comme style de music, ca ressemble un peu a du down tempo)
l artiste si vous ne connaissez pas est indien et il s'agit d un production de music electro undergroud

je cherche ce morco depuis long et je n ai jamais reussi a le trouve pour ce qui ne connaisse pas l original je vous conseille de le telecharger (mais je vous previens c pas sur que vous aimiez c tres particulier)

je vous ai mis un petit lien pour telecharger l'original

Il marche plus ton lien!!!

Nan plus serieusement qqs requests :

Sunseekers - Oasis 2003 new mixes
Andy Warhole - Around The World
Danilo Vigorioto - Vision EP
Metalmaster - Hard Enough
Ice & boheme - Pressure

Old Post Mar-09-2003 15:18  France
Click Here to See the Profile for PEZ68 Click here to Send PEZ68 a Private Message Add PEZ68 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nightflowers
prog lover

Registered: Jan 2002

resurection !

moi j'ai une big request a vous faire ca tombe bien
voila, sur le best of de Vincent de Moor y'a Eternity (Forever) (Full Vocal Radio Edit)
j'ai déséspérément cherché l'extended mis impossible de la trouver. L'original mix n'est pas le meme y'a pas les superbes violons dedans et y'a pas non plus les vocals que je trouve geniales.
Si quelqu'un a un Full Vocal Extended Mix je suis grave preneur, merci

WAYS OF CONSCIOUSNESS On PARIS ONE (P1 Trance)
Every Saturday @ 4pm, Monday @ 8am + Thursday @ 0am (GMT+1)
OUT NOW ! : Axelle Roch - Serial Lovers (Nightflowers pres. Neurologik Remix) [MPDR092]
Also available :
A Boy And A Radio - Continuum (Nightflowers pres. Wild Symmetry Remix) [MPDR083]
Ness - Balloon (Nightflowers pres. Neurologik Dub) [MPDR063]

Old Post Mar-09-2003 16:30  France
Click Here to See the Profile for Nightflowers Click here to Send Nightflowers a Private Message Visit Nightflowers's homepage! Add Nightflowers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laughingfennec
Supreme tranceaddict

Registered: May 2002
A L'AIDE, J'ai besoin du nom de ce morceau culte

on l'entend ces derniers temps dans une pub faisant l'éloge de l'Irlande, c un morceau trance planant et tres connu, y'a des paroles "femals" (lol) disant "open your eyes"
c un enorme classique, je sais, jsuis impardonnable

Old Post Mar-27-2003 18:10  France
Click Here to See the Profile for Laughingfennec Click here to Send Laughingfennec a Private Message Add Laughingfennec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

Oui c'est impardonnable effectivement
c'est Chicane - Saltwater

après le nom du remix je pense pas qu'il y en ait ça doit être la version originale...

Vàlà

Edit: en fait j'avais un doute à cause des paroles paske j'avais pas l'impression du tout qu'il y avait "open my eyes" mais en fait si

quote:
Oscail mo shúile
Nìos mò
Èist è sin
Ar an tsáile snámha
Fol lol the doh fol the day
Open my eyes
Saltwater rain
Oscail mo shúil
In that way
Èist tù
In that way
Èist tù
In that way
Missing part
In that way
Èist tù
Oscail mo shùil
Open my eyes
Saltwater rain
Oscail mo shùil
No more inside
Saltwater rain
Oscail mo shùil
English translation
Open my eyes
Bigger
Listen to us
Swimming in Saltwater
Open my eyes
Saltwater rain
Open my eyes
In that way
You listen
In that way
You listen
In that way
Missing part
In that way
You listen
Open my eyes
No more inside
Saltwater rain
Open my eyes

Last edited by maxxyme on Mar-27-2003 at 18:18

Old Post Mar-27-2003 18:12  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lytchix
Retired TranceAddict

Registered: Aug 2001
FAO maxxyme

Old Post Mar-27-2003 18:23 
Click Here to See the Profile for Lytchix Click here to Send Lytchix a Private Message Add Lytchix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shito
fantôme

Re: FAO maxxyme

quote:
Originally posted by Lytchix

Chuis content jme suis pris la même chose ds la tête ya qques heures!

Old Post Mar-27-2003 18:49  France
Click Here to See the Profile for Shito Click here to Send Shito a Private Message Visit Shito's homepage! Add Shito to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002
Re: Re: FAO maxxyme

quote:
Originally posted by Shito

Chuis content jme suis pris la même chose ds la tête ya qques heures!

D'un autre côté je vois pas trop le rapport avec ce que j'avais dis, m'enfin...

Old Post Mar-28-2003 10:16  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002
Re: Re: Re: FAO maxxyme

quote:
Originally posted by maxxyme

La t' aurais pu et DU dire "en mm tps" à la place de "d' un autre côté"...Ca va pas du tout du tout ca.

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Mar-28-2003 10:51  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shito
fantôme

Re: Re: Re: FAO maxxyme

quote:
Originally posted by maxxyme

Le rapport est simple : c'est le rapport entre ce que TOi tu as dit et ce que Toi tu as dit!

Old Post Mar-28-2003 11:40  France
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002
Re: Re: Re: Re: FAO maxxyme

quote:
Originally posted by Shito
Le rapport est simple : c'est le rapport entre ce que TOi tu as dit et ce que Toi tu as dit!

C vrai que vu comme ca, c bcp plus clair...

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Mar-28-2003 12:25  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Requests !
Post New Thread    Post A Reply

Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackMinimal/Tech House 2006 [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackConjure One - "Tears from the Moon" (DJ Tiësto In Search Of Sunrise Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:06.

Forum Rules: