Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Qlimax - Sept 21st 2002
Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

Sja de rest van de koopwaar heeftie nog nie gezien,chicie gaat op safe

Old Post Sep-23-2002 02:58  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
@ddicted
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2001

Vonden jullie het ook niet fucking warm daarbinnen ?? Ik leek op een gegeven moment wel een wandelende waterplas....
En was dat misschien de reden dat er ff werd gestopt tijdens charlie(?) zen set ?

Old Post Sep-23-2002 08:09  Netherlands
Click Here to See the Profile for @ddicted Click here to Send @ddicted a Private Message Add @ddicted to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk

quote:
Originally posted by @ddicted
De music was echt zooo vet gaaf, ik kon gewoon niet stilstaan. Moest alleen af en toe gewoon ff stil gaan staan omdat men beentjes het anders niet meer aankonden
Ben bijna alleen maar in hal 1 geweest, iedereen draaide daar gewoon zwaar goed, met als uitschieter Technoboy.

Minpuntjes:
-Die zuigende vloerbedekking --> Had allemaal van die zuigende papierpulp ofzoiets aan men broek hangen.

Maar die minpunten wegen niet op tegen de geweldige stampavond !

klinkt als qlubtempo

die papierpulp is inderdaad smerige prut, fijn ook om alles weer schoon te krijgen. wel geinig: op de terugweg pak je iedereen er zo uit van: hey, die is er ook geweest , zelfs als je al weer 70 km van de locatie afbent

Hard = goed

Old Post Sep-23-2002 09:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
@ddicted
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by kolkiewolkie

klinkt als qlubtempo

die papierpulp is inderdaad smerige prut, fijn ook om alles weer schoon te krijgen. wel geinig: op de terugweg pak je iedereen er zo uit van: hey, die is er ook geweest , zelfs als je al weer 70 km van de locatie afbent

Hehe klopt ja, iedereen met witte papierzooi tot zijn knieen valt wel op. Ook die reacties van mensen in de trein zijn altijd wel lache.

Old Post Sep-23-2002 09:52  Netherlands
Click Here to See the Profile for @ddicted Click here to Send @ddicted a Private Message Add @ddicted to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by @ddicted

Hehe klopt ja, iedereen met witte papierzooi tot zijn knieen valt wel op. Ook die reacties van mensen in de trein zijn altijd wel lache.

Dat witte goedje is een mix van:
- zand/blubber
- sigarettenas
- drankresten (uit de bekertjes)
- papierpulp (van de papieren bekertjes)
- kots (niet fris, maar het is wel zo..)

Heel herkenbaar op feesten, alleen hierzo was het wel héél extreem!

Het is inderdaad leuk om mensen zo te herkennen maar meestal zie je het toch wel aan de outfits enzo! Ik vind het altijd leuk om dan aan te komen op station Hilversum en dan nog steeds mede-Qlimax-gangers te zien lopen op het perron

En de blikken van treinreizigers op de zondagochtend (dagjesmensen, oudjes enzo) zijn ook goud waard

Old Post Sep-23-2002 18:14  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by ScuL
En de blikken van treinreizigers op de zondagochtend (dagjesmensen, oudjes enzo) zijn ook goud waard

Ja, geweldig is dat! Twee jaar geleden, na Innercity, was een vriend van mij zo bijdehand om op het station in Leiden om een uurtje of 10 in de prullenbak op het perron te gaan staan pissen... Je had die mensen moeten zien! Hahahaha!

En dit jaar, op Parkpop, ging hij zelfs staan pissen midden tussen de menigte voor Kane (erg druk dus)... Je kon mij echt opvegen... ik had het niet meer! Al die mensen hahahahaha!!! Hij had ook de gozer voor hem nog geraakt, maar 't vriendinnetje van het slachtoffer vond 't zo grappig dattie nie boos kon worden... En mensen die langs kwamen, gewoon netjes over z'n straal stappen en allemaal lachen... SUPER! Ik heb ut lef er nie voor...

Old Post Sep-24-2002 02:29 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

quote:
Originally posted by eieregooie

Ja, geweldig is dat! Twee jaar geleden, na Innercity, was een vriend van mij zo bijdehand om op het station in Leiden om een uurtje of 10 in de prullenbak op het perron te gaan staan pissen... Je had die mensen moeten zien! Hahahaha!

En dit jaar, op Parkpop, ging hij zelfs staan pissen midden tussen de menigte voor Kane (erg druk dus)... Je kon mij echt opvegen... ik had het niet meer! Al die mensen hahahahaha!!! Hij had ook de gozer voor hem nog geraakt, maar 't vriendinnetje van het slachtoffer vond 't zo grappig dattie nie boos kon worden... En mensen die langs kwamen, gewoon netjes over z'n straal stappen en allemaal lachen... SUPER! Ik heb ut lef er nie voor...

WHAHAHA (heb echt dood gelegen van het lachen! )

ja op zon groot feest pist iedereen in de prullenbakken, overal echt.. vorige jaar tijdens innercity damn dat was ranzig!!!

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post Sep-24-2002 07:43  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

quote:

- zand/blubber
- sigarettenas

En pis

Old Post Sep-24-2002 07:47  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Odyne
Flipper01 Addict

Registered: Aug 2002

quote:

- zand/blubber
- sigarettenas

ik heb t nog steeds op mn schoenen zitten (heb ze dan ook nog niet schoongemaakt ) maar t was heel erg ranzig.. moest gewoon praktisch je broekspijpen ophijsen om je broek een beetje te redden...

Old Post Sep-24-2002 12:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for Odyne Click here to Send Odyne a Private Message Add Odyne to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flipper01
Addicted dolphin

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by Odyne

ik heb t nog steeds op mn schoenen zitten (heb ze dan ook nog niet schoongemaakt ) maar t was heel erg ranzig.. moest gewoon praktisch je broekspijpen ophijsen om je broek een beetje te redden...

En dan te bedenken dat we nog goed hebben opgelet waar we stonden te stampen. Ik had het gelukkig alleen op m'n schoenen zitten, maar dan nog het kon de pret niet drukken

Old Post Sep-24-2002 12:56  Netherlands
Click Here to See the Profile for Flipper01 Click here to Send Flipper01 a Private Message Visit Flipper01's homepage! Add Flipper01 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mr.marcello
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2002

Die viezigheid hoort nu eenmaal bij de risico's van het vak!!

Met vriendelijke groet.

Old Post Sep-24-2002 13:40  Netherlands
Click Here to See the Profile for mr.marcello Click here to Send mr.marcello a Private Message Add mr.marcello to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Partyhardy!
Prog Addict!

Registered: May 2001
Thumbs up Qlimax!

Ik heb me prima vermaakt op Qlimax mede omdat ik het geluk had dat ik in de main stage achter de bar mocht staan en niet in de chill-out area. Veel leuke mensen ontmoet en ook gezellige collega's. Ik persoonlijk vond Technoboy het beste draaien en ook Dana vond ik goed. Veel vrienden nog van me tegen gekomen en dan is het extra klote dat je achter de bar staat en niet ervoor!
Toch wel raar om het feest eens van de andere kant mee te maken, maar ik heb nu mijn kwart studiepunt binnen!

quote:
Originally posted by Flipper01
Alleen jammer dat ik Onno pas zo laat ontdekte..

ja, echt jammer! maar goed, beter laat dan niet!

Sasha!

Old Post Sep-24-2002 14:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for Partyhardy! Click here to Send Partyhardy! a Private Message Add Partyhardy! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Qlimax - Sept 21st 2002
Post New Thread    Post A Reply

Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAwesome progressive ish track [2009] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackOrbital - "Illuminate" (Charlie May Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:51.

Forum Rules: