Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > GRYMT drag på långholmen
Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
AC.
Supreme tranceaddict

Registered: May 2002

quote:
Originally posted by mindshooter

Hehe ja det har dragit sig dit ett par sådana nu... sitter och häckar och dricker sprit. yeah yeah så länge dom inte ställer till med trubbel.... men det är bara för att så många vet om festen nu...

Juste... AC. Vilken trevlig\Gullig tjej du hade
Ni såg ut att ha det bra ihop. Sånt blir jag glad av.

Har sett farfar flera gånger. Jävligt skön människa. Hjälpte honom att hitta sina nycklar i mörkret med mina glowstix i lördags

de var iaf så få att jag inte störde mig på dem, de ända jag fann mig irreterad på var detta folk som hade medfört sig sina hundar av den lite mera tveksamma sorten som får mina fördommar att stiga. Så det var det han leta efter undra fan vad han gick runt och leta efter....

Old Post Sep-17-2002 22:22  Sweden
Click Here to See the Profile for AC. Click here to Send AC. a Private Message Add AC. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
robstar
Excited

Registered: Nov 2001

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Har fortfarande inte sett den där farfar Såg just att jag hamnat med på en bild... när jag filmar mind så står jag i bakgrunden i blått http://hem.passagen.se/totoro/02090.../S_DSCF0045.JPG

Satans Paparazzi! lol!!!

Old Post Sep-17-2002 22:25  Sweden
Click Here to See the Profile for robstar Click here to Send robstar a Private Message Add robstar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

Jag har sett dig på typ 2-3 bilder steve Men du har varit så svår att se så jag har inte nämnt det

AC. Det jag blir irriterad på är att man varken sätter hörselskydd på hundarna eller dom små barnen. Endast i undantagsfall har jag sett detta. Tycker det är ganska oansvarigt. Själv representar jag en av dom enda på festen med öronproppar

Robstar: Dom har sagt att dom ska köra till slutet av september om vädret tillåter. Lite regn spelar juh ingen roll dock eftersom dom kan vara under bron... Men om det stormar och blåser vill juh ingen dansa... *hata september*

Är det fest så är iaf jag där

Last edited by mindshooter on Sep-18-2002 at 07:06

Old Post Sep-18-2002 06:37 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
keddo
u alright mate

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by mega_pudas

men jag, jocke (korean från ditt kollo) och benji hänkar till festen ?

jocke!!! ? du som gick på åsö med adam i samma klass ? o bor på söder ? Tom här

KESO!

Old Post Sep-18-2002 07:53  Sweden
Click Here to See the Profile for keddo Click here to Send keddo a Private Message Add keddo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mega_pudas
tranceaddict

Registered: Jul 2002

quote:
Originally posted by x-dream
Har lilla Pudas hittat hit nu.....Trevligt.....

yeah ja har äntligen hittat hit

Old Post Sep-18-2002 09:51  Sweden
Click Here to See the Profile for mega_pudas Click here to Send mega_pudas a Private Message Visit mega_pudas's homepage! Add mega_pudas to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mega_pudas
tranceaddict

quote:
Originally posted by Powell

jocke!!! ? du som gick på åsö med adam i samma klass ? o bor på söder ? Tom här

nej jocke e min polare..ja heter oskar men e polare me jocke och adam

Old Post Sep-18-2002 09:53  Sweden
Click Here to See the Profile for mega_pudas Click here to Send mega_pudas a Private Message Visit mega_pudas's homepage! Add mega_pudas to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mega_pudas
tranceaddict

quote:
Originally posted by mindshooter

Ah fan JOCKE Kul att du e här...

Såg nån bild på honom förut...fyfan vilket jävla land vi lever i... Kan tänka mig hur det känns

Hoppas verkligen att ni kommer om det blir någe nu på lördag.

Här e min favoritbild (på mig) som nån tagit och lagt upp:

http://hem.passagen.se/totoro/02090.../S_DSCF0046.JPG

NEJNEJNEJ jocke e min polare..gick i parallell klass me honom och benji..men vi tre dyker som sagt upp på lördag

ball bild på dig föresten

Old Post Sep-18-2002 09:55  Sweden
Endre
lol space music

Registered: Apr 2002

quote:

lixom, yeah...oskar är här, abou...

Old Post Sep-18-2002 09:58 
Click Here to See the Profile for Endre Click here to Send Endre a Private Message Add Endre to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

quote:

NEJNEJNEJ jocke e min polare..gick i parallell klass me honom och benji..men vi tre dyker som sagt upp på lördag

ball bild på dig föresten

haha ok jag läste om det där du skrev förut och fattade nu...hehe.
Cool! Då hoppas vi på bra väder då så att det verkligen blir något

Old Post Sep-18-2002 10:17 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
x-dream
Kurai is my slave!

quote:

Det vart på tiden....Det tog ett tag.....

Old Post Sep-18-2002 10:53  Sweden
Click Here to See the Profile for x-dream Click here to Send x-dream a Private Message Add x-dream to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mega_pudas
tranceaddict

quote:
Originally posted by x-dream

Det vart på tiden....Det tog ett tag.....

jo det tog ett jävla tag...sååå ska inte du dra dig upp ur skara och springa upp hit till sthlm och stompa loss på festen på lördag?
måste ha lite hjälp me det här..hur addar man folk till buddy lists o sånt och hur skaffar man en så häftig bild som du har?

Old Post Sep-18-2002 12:19  Sweden
mindshooter
Neverchanging avatar

Avataren som den där bilden heter ändrar du i din profile
signaturen likaså!

Tycker oxå att X-dream borde släpa sig upp hit och festa loss med resten av gänget

Old Post Sep-18-2002 12:33 

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > GRYMT drag på långholmen
Post New Thread    Post A Reply

Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackThe electro track to identify. HELP!!! [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPerpetuous Dreamer - "Dust.Wav" (Armin van Buuren's Rising Star Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 03:34.

Forum Rules: