Originally posted by @win
Zeg de wijzen komen toch echt uit het Oosten!
diep hoor @je, heel diep
___________________
Dec-04-2004 14:49
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
Location: Eindhoven
quote:
Originally posted by djxtension
Volgens mij heb ik iets gemist...
Hulde, ik ben niet meer alleen op de wereld in Twente !
___________________
Progressive
Hard = goed
Dec-05-2004 00:25
Tim81
Let's Rock!
Registered: Nov 2003
Location: Renaissance
"Goah staan as je veur Twente bint!"
O.i.d.
Dec-05-2004 17:22
djxtension
That's Not My Name
Registered: Jan 2002
Location: Oldenzaal, Netherlands
quote:
Originally posted by Tim81
"Goah staan as je veur Twente bint!"
O.i.d.
Ik blief mooi zitt'n.
Dec-05-2004 18:36
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
Location: Eindhoven
quote:
Originally posted by Tim81
"Goah stoan aj veur Twente bint!"
*staat op*
___________________
Progressive
Hard = goed
Dec-05-2004 18:39
Lynxx
Senior tranceaddict
Registered: Nov 2003
Location: Utrecht
*gaat liggen*
___________________
if you follow others you're always behind!
Dec-05-2004 23:48
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
He nie fucken met Enschede ja!
Kolkie/Lynxx, jullie de 16e ook in de Atak te vinden bij dat Technofeestje?
___________________
"Life is all about choices & respect"
Dec-06-2004 07:07
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
Location: Eindhoven
Ik wel, maar eerst donderdag Laidback luke .
___________________
Progressive
Hard = goed
Dec-06-2004 07:52
Lynxx
Senior tranceaddict
Registered: Nov 2003
Location: Utrecht
quote:
Originally posted by SnuggLe
He nie fucken met Enschede ja!
Kolkie/Lynxx, jullie de 16e ook in de Atak te vinden bij dat Technofeestje?
Mmm zo te zien ga ik wel ja... Zooi huisgenoten van mij zijn vrijwilliger bij ATAK, en die worden betaald in muntjes, en aangezien ze meer verdienen dan ze kunnen drinken lijkt me dat een extra goeie reden om te gaan.
___________________
if you follow others you're always behind!
Dec-06-2004 15:44
basd
progression
Registered: Jul 2002
Location: Somewhere nowhere
quote:
Originally posted by Lynxx
Mmm zo te zien ga ik wel ja... Zooi huisgenoten van mij zijn vrijwilliger bij ATAK, en die worden betaald in muntjes, en aangezien ze meer verdienen dan ze kunnen drinken lijkt me dat een extra goeie reden om te gaan.