Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wie rookt er allemaal ?
Wie rookt er allemaal ?
This poll is closed.
Ja 16 21.33%
Nee 48 64.00%
Soms 11 14.67%
Total: 75 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Teknikol
terug uut 'de west'!

Registered: Aug 2002

quote:
Originally posted by Eye-Riz

enne Teknikol: jij moet je niet verontschuldigen dat je rookt. Hooguit aan jezelf, maar niet aan anderen op een forum! (die zin van je 'jullie zullen me wel slap vinden'). Het roken hoort niet bij je persoonlijkheid, het is alleen een domme gewoonte

idd domme gewoonte, maar mensen zien het als een deel van je persoonlijkheid, of niet dan?

Old Post Sep-16-2002 15:40  Netherlands
Click Here to See the Profile for Teknikol Click here to Send Teknikol a Private Message Add Teknikol to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

quote:
Originally posted by John
en over dat zoene met meisjes die roken.. echt lekker ist niet.. maar der is ook zoiets als kauwgom enzo, en als je der in beetje in opgaat dan merk je der toch nix meer van (in het zoenen..niet in de kauwgom)

conclusie: iedereen meot zelf weten of hij/zij rookt. zolang iedereen maar een beetje rekening houdt met elkaar..

Like zoenen met een gast die heel de avond aan de drank zit lekkah is,of eentje met een gortdroge waffel van de pilluh,en iemand die aan de knoflook heeft gezeten en daar zelf geen erg in heeft....en zo is er altijd wel wat.

Zoenen doe je om t zoenen,niet om te constateren waar iemand met zn waffel aangezeten heeft,anders kun je t beter laten en de playmate van de maand op papier afkwijlen,weet je zeker dat er niks aan te pas gekomen is wat niet "fris" is,behalve de handen van de productie-medewerker die zich net heeft afgerukt boven dezelfde foto dan.....

Old Post Sep-16-2002 15:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Registered: Jan 2001

Ik rook zelf ook niet, gewoon omdat ik het smerig vind en ook omdat het erg ongezond is. Wat betreft roken met uitgaan: Sommige discotheken hier in de buurt zijn heel erg slecht geventileerd. Eind van de avond als ik naar huis ga staan soms echt de tranen in mn ogen van de rook. Mn ogen kunnen daar gewoon nie echt tegen zo'n lange tijd. Dit is natuurlijk de fout van de discotheek en niet van de rokers . Verder heb ik er absoluut geen moeite mee als mensen in mn buurt roken.

Old Post Sep-16-2002 16:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
total woot
WooT

Registered: Apr 2002

ok, ik ga er maar ff van uit dat het hier over tabak-roken is.

in dat geval: nope, ben paar weken geleden gestopt, afgelopen zaterdag gezondigd (ondat ik n feest samen met tijs08, en mn ouders gaf, waar zoveel mensen waren en zopen dat ik r ff schijt aan had).
moet wel zeggen dat ik er zondag gigantische spijt van had omdat ik echt weer een ouderwetse grafsmaak in mn bek had, nu weet ik dus weer waarom ik gestopt ben

trouwens niets tegen mensen die roken hoor!
kweet hoe vervelend het is als mensen zeiken op je rookgedrag

grtzz
woot

Old Post Sep-16-2002 17:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for total woot Click here to Send total woot a Private Message Add total woot to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
aphex
Het luie zakje mens, enzo

Registered: Jun 2001

Nee bah nee bah bah bah!

Old Post Sep-16-2002 17:33  Netherlands
Click Here to See the Profile for aphex Click here to Send aphex a Private Message Visit aphex's homepage! Add aphex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Smirnoff
:: Vodka-Addict ::

Registered: Dec 2001

Het valt me op dat er zo weinig mensen roken, ik had er meer verwacht.
Mischien een idee om een poll te maken over drank en drugs ??

Old Post Sep-16-2002 17:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for Smirnoff Click here to Send Smirnoff a Private Message Add Smirnoff to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by Chicane
Ei, dat jasper zinnetje was voor Jappio bedoeld...

Was dat niet in een andere draad?

Old Post Sep-16-2002 17:50 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mastah jc
Senior tranceaddict

Registered: Jul 2002

krook alleen soms uit verveling... kvinnut wel onwijs ranzig als mensen om heen roken in me gezicht en al helemaal als je zoent met iemand die rookt gewoon egt te viessss.....

Old Post Sep-16-2002 18:05  Netherlands
Click Here to See the Profile for mastah jc Click here to Send mastah jc a Private Message Add mastah jc to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gurian
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2001

Nope mij rookt ook niet
Heb wel 3 maand gerookt maar dan alleen in het weekend of als we met alle kameraden bij elkaar zijn. Maar vondt het niet lekker dus gestopt.

Old Post Sep-16-2002 18:08  Netherlands
Click Here to See the Profile for Gurian Click here to Send Gurian a Private Message Add Gurian to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by Smirnoff
Het valt me op dat er zo weinig mensen roken, ik had er meer verwacht.
Mischien een idee om een poll te maken over drank en drugs ??

Doe maar niet. Doe gewoon een 'search' en je bent er ook achter.

Old Post Sep-16-2002 18:20 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Spinnin Jack
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2002

quote:
Originally posted by Chicane
Ik vind het echt triest dat mensen blowen en wiet niet onder roken wil laten vallen... wat doe je er dan mee? Inhaleren boven een wasbak met kokend water?

De mensen die dit vinden zijn meestal diegene die, meer blowen omdat het "stoer" is, de meelopers dus. Zoals jij inderdaad zegt, de trieste mensen
Roken is roken, je steekt een gedroogde plant in de hens en je inhaalleerd.(jah dyslekties, heb dus geen idee hoe je het wel schrijft)
Ik heb hierbij dus ingevuld dat ik soms rook.

Old Post Sep-16-2002 18:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for Spinnin Jack Click here to Send Spinnin Jack a Private Message Add Spinnin Jack to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by AlFerox

nouja, wat een bullshit zeg!
dat is toch gewoon geven en nemen. andere mensen zullen weer last hebben van gewoontes waar jij je 'aan schuldig maakt'.
zo kunnen mensen die geen alcohol drinken gaan pleiten voor een algemeen alcoholverbod. omdat ze tijdens het uitgaan zoveel last hebben van dronken mensen.
mensen die geen auto rijden kunnen gaan pleiten voor het afschaffen van auto's want zij (en de rest van de wereld) hebben er zo een last van.

dat heet dus gewoon rekening houden met elkaar. iedereen heeft af en toe weleens last van elkaar.

Denk nie dat het bullshit is.. Ik denk dat ze, zoals hier ook al is gezegd, gelegenheden moeten openen waar niet gerookt mag worden. Kom nog wel is op atletiekfeesten waar er dus niemand rookt, en je voelt je stukken beter de dag erna.

En donna, dan kan ik wel vreselijk triest zijn, maar volgens mij maak ik nog altijd zelf uit met welk meisje ik zoen, en als ik een meisje zie roken dan is het voor mij al exit. Das mijn mening, en dan kan je dat wel heel triest vinden; maar ik heb altijd geleerd dat je iedereen moet respecteren... Netzoals ik het jouw ding vind om te roken.

Ik erger me echter dood als ik weer is een brandwond in mn kleren heb van mensen die rondlopen te slingeren met hun peuk. Ook is het een arelaxt gevoel om wakker te worden en te voelen dat heel je keel vol slijm zit terwijl je dat anders niet heb. Maar dat is op zich m eigen keus, want ik kies ervoor om naar de kroeg te gaan..

groetjes

Old Post Sep-16-2002 19:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wie rookt er allemaal ?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackUnknown sweet tune! plz ID [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackStunk Of Punk - Just With You [2010]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 13:16.

Forum Rules: