|
ik schaam me diep voor mensen zoals jullie. Over intolerantie gesproken, over generalisatie gesproken, over onbegrip en onwil gesproken...
westflake: je had het niet meer mis kunnen hebben.
ampburner: | quote: | | Een jongen die op komt voor oudere mensen is DOODgeslagen en als jij dan vervolgens voor begrip voor de ouders gaat pleiten dan kan ik overdreven reageren. |
Tuurlijk vind ik dat ook erg, maar ik ga ook niet voorbij aan dat feit! Maar ik snap NIET wat de reactie van die ouders daarmee te maken heeft, en ik snap ook niet trouwens waarom mensen beginnen over het slechte nederlands. WAT HEEFT DAT ER MEE TE MAKEN?!?!? Dat wordt er alleen bijgehaald om maar slechte dingen op te noemen, om de boosheid goed te praten.
Tuurlijk mag je boos zijn als er zoiets gebeurt, maar wees dan wel reëel en denk een beetje na en ga niet blindelings verwijten uiten. Het zijn die jongens (en die jongens alleen!) die het gedaan hebben.
En laat die woede niet overheersen, daar heeft niemand wat aan.
Als je een reactie wil spuien, reageer het dan op iets anders af. Ik snap niet waarom reacties als 'opkankeren met die Marokkanen' geplaatst worden op internet. Zo hits je minder snuggere mensen die niet zo goed voor zichzelf kunnen denken (daar zijn er heel veel van) op tegen een grote groep, terwijl dat niet eerlijk is. Het grootste deel van de Marokkanen is oke, en daar heb je geen last van. Maar zodra er iets gebeurt, ziet men meteen het slechte in alle Marokkanen. En dan maar zeggen dat ze niet generaliseren. Jaja. Over oogkleppen gesproken, en dan vooral naar eigen gedrag...
Hoe moeten die goeie Marokkanen die NIETS met dit soort dingen te maken hebben zich wel niet voelen als ze over straat lopen????? Want reken maar dat ze met de nek aangekeken worden...
Ik schaam me echt DIEP.
|