Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Dutch Online Tranceaddict.com DJ Contest
Pages (21): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001

Leuke regels van die engelsen/amerikanen.
Nemen we die?
Moio dan val ik al af want techno wordt blijkbaar niet thuis in het rijtje

Maar serieus, deze regels zijn denk ik wel het beste hanteerbaar.
Succes mensen!!

Old Post Nov-22-2002 09:14  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M_Peror
Supreme arminaddict

Registered: Jul 2001

Regels klinken idd wel ok zo.

Wil ook best jureren, maar sluit me helemaal aan bij Lex.
quote:
Originally posted by Dj Lex
Wil best jureren, maar heb weinig verstand van techniek. Hoor alleen grove fouten

(Map of all Dutch TA members!)

Old Post Nov-22-2002 10:56  Netherlands
Click Here to See the Profile for M_Peror Click here to Send M_Peror a Private Message Add M_Peror to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Siesta
In praise of the sun

Registered: Jun 2001

ik vind wel dat alle style moeten mogen

Old Post Nov-23-2002 11:30 
Click Here to See the Profile for Siesta Click here to Send Siesta a Private Message Visit Siesta's homepage! Add Siesta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Spinnin Jack
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2002

quote:
Originally posted by Spinnin Jack
Dit is het volgende wat ik heb bedacht:

Dit idee kwam doordat ik een beetje zat na te denken hoe je het meest een objectieve manier van jureren zou kunnen hebben. Hetgeen "behoorlijk" uit het oogpunt bedacht was wat ik in een goede mix wil aantreffen. Maar dat is duidelijk toch echt onbegonnen werk, als je 1 muziekstijl hebt is het zeker goed te doen. Dus dan toch maar een subjectieve manier van jureren.

Dan draai ik lekker een stampend trance mixie inelkaar, dat moet ook wel lukken.

Old Post Nov-23-2002 22:11  Netherlands
Click Here to See the Profile for Spinnin Jack Click here to Send Spinnin Jack a Private Message Add Spinnin Jack to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
ik vind wel dat alle style moeten mogen

Vinnik ook... We kunnen natuurlijk altijd die "engelse" regels aan onze wensen aanpassen Het was voornamelijk bedoelt als suggestie, maar ze worden wel goed ontvangen geloof ik...

Morgen uitslag van die wedstrijd... ben benieuwd

Old Post Nov-24-2002 05:53 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj_spare
Sjef Jembek

Registered: Apr 2002

Eey dudes ken ik ook nog meedoen? Had net BOTM in een andere thread achter de rug... 9e van de 20 kan beter duzz count me in!

ennuh die regels die bij de andere compo werden gehouden vond ik prima, uitzonderingen qua stijl en mp3 daar gelaten...

Last edited by dj_spare on Nov-25-2002 at 11:58

Old Post Nov-25-2002 11:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for dj_spare Click here to Send dj_spare a Private Message Visit dj_spare's homepage! Add dj_spare to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basd
progression

quote:
Originally posted by dj_spare
Eey dudes ken ik ook nog meedoen?

Lijkt me prima

Hebben we al ongeveer een datum van uiterste inzending? Want ik was net al effe aan het kijken wat ik wilde gaan draaien, maar als het nog een tijdje duurt is dat ook niet echt nodig en handig

d&b session 20090519
My take on... (various mixes planned, updated when I can be arsed)

Old Post Nov-25-2002 14:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for basd Click here to Send basd a Private Message Add basd to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?

Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

keej wij als jury moeten eff een datum prikken ik stel voor dat niet aankomende (das nexus) zaterdag maar die daar op de deadline word.. alles meot dan voor 18:00 geupload zijn.. kan de rest van jury zich daar mee vinden?

magrec
Dj Lex
M_Peror

ik hoor het wel, post hier maar of stuur een pm ofzo..

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post Nov-25-2002 14:48  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M_Peror
Supreme arminaddict

quote:
Originally posted by TimeportE
keej wij als jury moeten eff een datum prikken ik stel voor dat niet aankomende (das nexus) zaterdag maar die daar op de deadline word.. alles meot dan voor 18:00 geupload zijn.. kan de rest van jury zich daar mee vinden?

magrec
Dj Lex
M_Peror

Ok n/p... vind de deadline voor de jurering interessanter... wil wel de tijd hebben alles goed te luisteren

(Map of all Dutch TA members!)

Old Post Nov-25-2002 15:06  Netherlands
Click Here to See the Profile for M_Peror Click here to Send M_Peror a Private Message Add M_Peror to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?

Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

quote:
Originally posted by M_Peror
Ok n/p... vind de deadline voor de jurering interessanter... wil wel de tijd hebben alles goed te luisteren

mm idd.. denk dat 1 of 2 weken wel genoeg moet zijn om iedereen te beoordelen..
en dan op het eind met zijn allen in irc gaan babbelen etc..

Old Post Nov-25-2002 15:26  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Spinnin Jack
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by TimeportE

magrec
Dj Lex
M_Peror

Dus we hebben nog ongeveer 10 dagen om een mixie inelkaar te draaien.

Alleen 1 mogelijk probleem(voor mij niet): er niet concreet aangegeven wanneer de competitie is begonnen(of ik heb dat gemist dat kan ook natuurlijk) dus ik had zoiets van ik zie wel wanneer het start dan gaat ik eens nadenken over het inelkaar draaien van een mix. Dus eigenlijk gaat ik nu pas beginen maar voor mij het moet wel lukken om in die tijd wel iets inelkaar te draaien...Maar kan me voorstellen dat andere mensnen ook op deze manier hebben gedacht. Maar als die het van de week heel druk hebt en de week daarop al afspraken hebt staan dat je dan beetje in tijd nood komen.

Voor de BOTM was ook een maand de tijd vanaf de duidelijke start van de competitie om je mix in te maken.

Old Post Nov-26-2002 12:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for Spinnin Jack Click here to Send Spinnin Jack a Private Message Add Spinnin Jack to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?

zal wel eff pm'en naar alle jury leden.. hoe we dat gaan plannen ..

Old Post Nov-26-2002 13:42  Aruba

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Dutch Online Tranceaddict.com DJ Contest
Post New Thread    Post A Reply

Pages (21): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackanother Luke Fair ID [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAalto - "Liquid Sweep" [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 12:42.

Forum Rules: