|
| quote: | Originally posted by oDrori
ראסמי ההסתלבטות על מוש מיצתה את עצמה ... מעכשיו בלי אילוצים , רק מה שמצחיק, או שאני עושה אדיט!!!!!
ובלי קשר, אתם כ"כ לא מתבטאים בסלנג שזה מחריד. לא עוקצים!!!1
עקיצה = לגנוב
חרמון\ זיון = להכיש
קססססססססססקסקססססססססססססס |
אצלנו עקיצה = זיון = שיגול
להתחיל עם בחורה = לגשת
לזרוק בחורה = ניקוי
זונה = חובקת
|