Originally posted by Hell_Copter
עליתי על משהו עכשיו...
זה גם לא חוקי לגנוב טונות של תרופות נגד אב"כ מהצבא...!!
אז מה הפואנטה שלך??
היי היי פה זה כבר עניין של חיים או מוות !!!
יש מלחמה עוד חודשיים - תן לי להתמגן בשקט !
חבר'ה אם מישהוא רוצה תרופות נורמליות להצלת חייו
וחיי משפחתו בשעת התקפת אב"כ אז שיפנה אליי
ובמחיר נחמד נסדר לו ערכה יפה !
בעל הביית השתגע !
מחירים מיוחדים
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
Dec-04-2002 17:02
oDrori
howdy
Registered: Dec 2001
Location: Kibbutz Gaash, home of all the light in Holyland
חבר'ה כל מי שצריך חרא של פרות (לא יודע למה, מה שאתם עושים בדלתיים סגורות לא עניינינו), יש מכירת חיסול ברפת ואני מכיר כמה אנשים עם קשרים בתחום, זרקו צלצול ונסדר משהו!
Originally posted by luckystrike
היי היי פה זה כבר עניין של חיים או מוות !!!
יש מלחמה עוד חודשיים - תן לי להתמגן בשקט !
חבר'ה אם מישהוא רוצה תרופות נורמליות להצלת חייו
וחיי משפחתו בשעת התקפת אב"כ אז שיפנה אליי
ובמחיר נחמד נסדר לו ערכה יפה !
בעל הביית השתגע !
מחירים מיוחדים
חחחח שרוט
אני מקווה שאני על חשבון הבית
או שאני מלשין
___________________
.
Dec-04-2002 19:28
MasterP
/\$$ /\/\a$T3R
Registered: Nov 2002
Location: Tour De Trance
quote:
Originally posted by Hell_Copter
כי הוא ציטט אותי שאמרתי אני ברוס ויליס והוסיף
כי אני מקריח!
אז הורדתי את המקריח!
הוא נבלה חלאתית!!!!
היייי רועי גם אני חושב שאתה הורג את ההומור
מה הוא צוחק אבל מה אתה עורך לו את הפוסט
זה לא שהוא דפק פוסט במיט דה קרוו או משהו
בהההההההההההההההההההה
Dec-05-2002 01:56
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by MasterP
היייי רועי גם אני חושב שאתה הורג את ההומור
מה הוא צוחק אבל מה אתה עורך לו את הפוסט
זה לא שהוא דפק פוסט במיט דה קרוו או משהו
בהההההההההההההההההההה
אה ואני הומו
הנה ציטטתי אותך... זה מצחיק!?
לא מבין מה סילוף דברים כל כך מצחיק
מי ישמע... נחרב העולם מזה שעשיתי לו אדיט
___________________
.
Dec-05-2002 10:41
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
פחחחחחחחח יא מצחיקים
מוש, אחותך בטיול בצופים?!
ובקשר למורן.. אתה גר רחוק
דותן יכול לסדר גם משהו ?
אההה מה עוד קראתי ודורש תגובה
אהה עודד מה הקטע עם החתימה ?!
ורועי בנזונה
(סתם התחרז, עכשיו הוא יעשה אדיט....)
___________________
Never again.
Dec-05-2002 11:06
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by DjChook
ורועי בנזונה
(סתם התחרז, עכשיו הוא יעשה אדיט....)
אני יכול
אבל אני באותה מידה יכול להתעלם מזה\ממך לכמה זמן
תעשה את המתמטיקה שלך
___________________
.
Dec-05-2002 11:08
oDrori
howdy
Registered: Dec 2001
Location: Kibbutz Gaash, home of all the light in Holyland
חחח שובבות
רועי אחי, אני מבין ששסילוף דברים זה חלאתי כי בעקרון זה כאילו אני מנסה לפגוע בך... במקרה שלי אבל הפואנטה הייתה שברוס וויליס קירח... שום קשר אלייך
Originally posted by oDrori
חחח שובבות
רועי אחי, אני מבין ששסילוף דברים זה חלאתי כי בעקרון זה כאילו אני מנסה לפגוע בך... במקרה שלי אבל הפואנטה הייתה שברוס וויליס קירח... שום קשר אלייך
אתה פשוט חולה נפש...
אבל אם אין קשר אליי אז נחליק
היום תבוא לתל יצחק
___________________
.
Dec-05-2002 17:44
oDrori
howdy
Registered: Dec 2001
Location: Kibbutz Gaash, home of all the light in Holyland
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אתה פשוט חולה נפש...
אבל אם אין קשר אליי אז נחליק
היום תבוא לתל יצחק