Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע
quote:
Originally posted by oDrori
מצטער שאני נסחב על זה אבל
Magik Muzik =/= DJ Tiesto
מדי פעם אני מניח שהוא עשה את זה לבד אבל בימינו אלה זה בד"כ מפיק וטיאסטו מפיק משגיח. סורי מוש אבל את זה שמעתי מטיאסטו בכבודו, עם כל הכבוד לאייוייבס וטראנס.נו
מה זה הסימן הזה?
כאילו לא שווה?
בקיצור אם זה לא שווה אז מי זה אם לא טיאסטו?
___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft
James Holden is my only GOD!
Dec-26-2002 16:47
oDrori
howdy
Registered: Dec 2001
Location: Kibbutz Gaash, home of all the light in Holyland
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
בקיצור אם זה לא שווה אז מי זה אם לא טיאסטו?
זה משתנה. אני פשוט לא ממש עוקהב אחרי זה אבל מי שיש לו ווינילים עם מאג'יק מיוזיק רמיקס עליהם, כתוב בקרדיטס
Produced by: X,Y, DJ Tiesto
כשאיקס וואי הרבה פעמים שמות מוכרים. וזה ידוע
באמת שאני מצטער שאין לי תראיון שפרסמו פה, זה היה קצת אחרי המעבר שלו ושמה גם שאלו אותו על מג'יק מיוזיק.
בכל מקרה תחשוב על זה ככה... אם יש לך הפקות בשם
DJ Tiesto - ....
ולא טרחו לכתוב עליהם
& Junkie XL
& Kid Vicous
Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע
הגיוני
גם אני חשבתי כמוך
אבל אין לי שום משהו שמראה לי שזה ככה
וכולם אומרים שזה טיאסטו
___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft
James Holden is my only GOD!
Dec-26-2002 16:54
luckystrike
it's getting late . . .
Registered: Apr 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by oDrori
מפיק השנה שלי הוא קורסטן אבל זה לא חוכמה כי אני שפוט שלו
אני לא מבין למה אתה כל כך שפוט שלו
ועוד יש לך טעם טוב סה"כ ...
לדעתי פרי מאוד טוב כן אל תבין לא נכון אני
גם אוהב אותו פשוט לא היה לו מה לחדש בכמה שנים האחרונות
ומעבר לבאמת כמה טובים שהוא הוציא כרגיל אין לו
יותר מדי לחדש לו בסגנון ולא בעיבוד המוזיקלי
ואני מת על קורסטן אל תבין לא נכון
פשוט נראה לי שטיאסטו צדק במשפט
"רציתי להראות לעולם שאני לא סתם עוד פרי קורסטן"
קורסטן תותח אבל שישנה קצת...
חוץ מזה היו לו נפילות ...
אין לי כוח להיזכר
המממ ...
למשל הרמיקס ל
THE TRUTH
פשוט זוועתי
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
Dec-26-2002 17:52
oDrori
howdy
Registered: Dec 2001
Location: Kibbutz Gaash, home of all the light in Holyland
quote:
Originally posted by luckystrike
אני לא מבין למה אתה כל כך שפוט שלו
ועוד יש לך טעם טוב סה"כ ...
לדעתי פרי מאוד טוב כן אל תבין לא נכון אני
גם אוהב אותו פשוט לא היה לו מה לחדש בכמה שנים האחרונות
ומעבר לבאמת כמה טובים שהוא הוציא כרגיל אין לו
יותר מדי לחדש לו בסגנון ולא בעיבוד המוזיקלי
ואני מת על קורסטן אל תבין לא נכון
פשוט נראה לי שטיאסטו צדק במשפט
"רציתי להראות לעולם שאני לא סתם עוד פרי קורסטן"
קורסטן תותח אבל שישנה קצת...
חוץ מזה היו לו נפילות ...
אין לי כוח להיזכר
המממ ...
למשל הרמיקס ל
THE TRUTH
פשוט זוועתי
:מסכים ולא מסכים
נפילות יש לכל אחד זה דבר ראשון. דבר שני פרי אומנם מוציא טראקים באותו הסטייל אבל מה לעשות, אני לא הולך לשמוע "משהו אחר" רק בגלל שאני רטצה להראות למישהו שאני לא שומע רק קורסטן... אני אוכל כמעט כל מה שהוא מוציא פשוט מאוד כי זה פחות או יותר 100 אחוז אני.
בקשר לזה שמאשימים אותו שהוא חדגוני מדי
א. יש מבחנתי כמה דרגות של חדגוניות, אתה יכול לעשו טראקים שונים לגמרי, אתה יכול לעשות טראקים דומים במבנה, אתה יכול לעשות טראקים דומים בסאונד, ואתה יכול לעשות טראקים עם אותם סאמפלים... קורסטן עושה את הקטע של המבנה בעיקר.
ב. הוא בעצמו שם לב לזה. פאנק, פוקט דאמאג' ואינדיגו לא יצאו משומקום אתה יודע
ב. הוא בעצמו שם לב לזה. פאנק, פוקט דאמאג' ואינדיגו לא יצאו משומקום אתה יודע
האמת יש בזה משהוא
שכתבתי מה שכתבתי באמת חשבתי על
פאנק ופוקט דאמאג' ... עובדה שזה הלך לו טוב
שיעשה את זה יותר
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
Dec-26-2002 20:46
m0sh
Ibiza 05'
Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע
צעד לטיאסטו
Paul Oakenfold - Southern Sun (DJ Tisto Remix)
TUNE ON THE YEAR IN ASOT
אהםםםםםםםםם
הוא הולך לקחת גם את שיר השנה של TA
ואוי תראו
TA TUNE OF THE YEAR 2001 : DJ TIESTO - SUBURBAN TRAIN
TA TUNE OF THE YEAR 2002 :PAUL OAKENFOLD - SOUTHERN SUN (DJ TIESTO REMIX)
אז לא יודע מה איתכם
אבל עדיין אחרי הכל
שורה תחתונה
!!
___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft
James Holden is my only GOD!
Dec-26-2002 21:43
oDrori
howdy
Registered: Dec 2001
Location: Kibbutz Gaash, home of all the light in Holyland
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
צעד לטיאסטו
Paul Oakenfold - Southern Sun (DJ Tisto Remix)
TUNE ON THE YEAR IN ASOT
אהםםםםםםםםם
הוא הולך לקחת גם את שיר השנה של TA
ואוי תראו
TA TUNE OF THE YEAR 2001 : DJ TIESTO - SUBURBAN TRAIN
TA TUNE OF THE YEAR 2002 :PAUL OAKENFOLD - SOUTHERN SUN (DJ TIESTO REMIX)
אז לא יודע מה איתכם
אבל עדיין אחרי הכל
שורה תחתונה
!!
עד כמה שאני שונא להזכיר את זה... יש לך גם את הרמיקס לסיילנס בשנת 2000
Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע
אופס שכחתי
זה רק משפר
___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft
James Holden is my only GOD!
Dec-26-2002 22:42
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
מה אתה רוצה להגיד בזה?
אף אחד לא אמר שהוא עכשיו הכי זבל בעולם
רק אומרים שהוא אכזבה מבחינתי לפחות כי הוא שינה את כל מה שהוא האמין בו וגם עשה רמיקסים שבשביל פרוגרסיב אדיקטס נחשבים למסריחים
___________________
.
Dec-26-2002 23:06
elad11
Rivera Addict
Registered: Jan 2001
Location: Israel
quote:
Originally posted by oDrori
עד כמה שאני שונא להזכיר את זה... יש לך גם את הרמיקס לסיילנס בשנת 2000
מה עם
Major Leauge - Wonder Where You Are
??
?גם טיאסטו לא
.......
אם לא אז נא להתעלם מההודעה
טוב נורא מאוחר
אני אלך לישון
.....
___________________
<<< elad11 >>> Layo & Bushwacka - Love Story (Original Mix) .מומלץ בחום -----------
Dec-27-2002 04:06
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
Major leauge - wonder
באמת מדהים
אהה וה
WHERE U R
זה תוספת
VOCAL
שבאה אחרי זה, היא לא חלק מה
ORIGINAL
אבל מה שכן, היא מוסיפה המוןןןן לשיר