Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > חידה ! יש פרס למי שפותר!
Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
nesher
Flying Tranceaddict



Registered: Jul 2001
Location: Hadera, Isreal

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

נייקון עם 150 איקיווווו
חחחחחחחחחחחחח
סליחה על הפליים אחי
אבל אין כזה דבר ימני קיצוני עם אייקיו מעל 45


___________________

Old Post Dec-25-2002 16:09  Israel
Click Here to See the Profile for nesher Click here to Send nesher a Private Message Add nesher to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
elad11
Rivera Addict



Registered: Jan 2001
Location: Israel

טוב טוב טוב......
רציתי לעשות פה מיליון ציטוטים......אז אני אגיב בכלליות
---
דבר ראשון,
היה בדודו טופז לפני איזה שבועיים תכנית שהביאו את הכי תותחים בארץ
ועשו להם מבחני אייקיו
קיצור כולם ממש כולם ישבו בין
142-146
והם יענו נחשבים הכי תותחים....
ושתבינו כל עשירית נקודה במבחן הזה זה הפרש לא קטן....
ככה שאם מישהו פה אמר שיש לו 150 .......אז כל הכבוד
(אבל בלב שלי: פחחחחחחחחחחחחח...... חרטטטטן)
---
דבר שני
דיברו פה על בגרויות וזה...
בגרויות לא קובעות בגרוש עד כמה אתה חכם...
בגרויות, הרוב זה חרשנות נטו....
יש מלא בנות סתומות עם ממוצע בגרויות בשחקים, אבל הן סתימות
הן כולה חרשו כל הזמן...
לפי דעתי הפסיכומטרי יותר משקף השכלה מאשר הבגרויות, אבל עדיין לא הכי משקף...

קיצור......מה זה משנה עד כמה אתם חכמים..
יותר משנה כמה אתם מזיינים
חחחחחחחחחחחחחחחחח סתם סתם.....


___________________
<<< elad11 >>> Layo & Bushwacka - Love Story (Original Mix) .מומלץ בחום -----------

Old Post Dec-25-2002 16:31  Israel
Click Here to See the Profile for elad11 Click here to Send elad11 a Private Message Add elad11 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjChook
Ancient TranceAddict



Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel

הממממ כמה דברים

א. עם כל הכבוד בן אדם נורמלי שלא לומד ולא משקיע, דבר ראשון שרואים זה שהבגרות שלו נמוכה.

ואני פשוט שם לב למרות שאני לא ממש מכיר את רוב האנשים פה, למשל שרועי מלא זמן מול המחשב, וגם בלילות

אז בוא נגיד שהוא לא התלמיד המושלם לפחות מצטייר ככה

בקשר לפסיכומטרי, תשמע, אני קיבלתי במועד שעשיתי 609
וממש לא השקעתי בזה כמו שצריך, אני יודע שצריך להשקיע הרבה יותר

אבל גם כאן יש כל מני יוצאים מין הכלל

יש לי חבר שהולכת להיות לו בגרות מתקרבת למושלמת עם כמות יחידות מטורפת, כי הוא הבן אדם הכי חרשן שאני מכיר,
ולפסיכומטרי הוא חרש גם ממש המון
וקיבל רק 640
שזה בעיקרון כישלון בשבילו
לעומת זאת, יש לי חבר, מהמחוננים, שלא עשה איתנו את הקורס,
ועשה חודשיים אחרינו פסיכומטרי,
סתם כדי לראות כמה המוח שלו יכול לקבל
והוא קיבל מעל 750

אז זה לכאן או לכאן
כי יש מחוננים שלא עברו את ה 650 אפילו
אני יודע שאם אני משקיע כמו שצריך ולומד את כל המילים האלה שצריך בעברית, אני בקלות עושה 650 - 700
אבל אין לי זין לזה, ואני לא רוצה עתודה
אז רק אחרי הצבא נחפש את עצמי


___________________
Never again.

Old Post Dec-25-2002 16:56 
Click Here to See the Profile for DjChook Click here to Send DjChook a Private Message Add DjChook to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
elad11
Rivera Addict



Registered: Jan 2001
Location: Israel

quote:
Originally posted by DjChook
הממממ כמה דברים

א. עם כל הכבוד בן אדם נורמלי שלא לומד ולא משקיע, דבר ראשון שרואים זה שהבגרות שלו נמוכה.

ואני פשוט שם לב למרות שאני לא ממש מכיר את רוב האנשים פה, למשל שרועי מלא זמן מול המחשב, וגם בלילות

אז בוא נגיד שהוא לא התלמיד המושלם לפחות מצטייר ככה

בקשר לפסיכומטרי, תשמע, אני קיבלתי במועד שעשיתי 609
וממש לא השקעתי בזה כמו שצריך, אני יודע שצריך להשקיע הרבה יותר

אבל גם כאן יש כל מני יוצאים מין הכלל

יש לי חבר שהולכת להיות לו בגרות מתקרבת למושלמת עם כמות יחידות מטורפת, כי הוא הבן אדם הכי חרשן שאני מכיר,
ולפסיכומטרי הוא חרש גם ממש המון
וקיבל רק 640
שזה בעיקרון כישלון בשבילו
לעומת זאת, יש לי חבר, מהמחוננים, שלא עשה איתנו את הקורס,
ועשה חודשיים אחרינו פסיכומטרי,
סתם כדי לראות כמה המוח שלו יכול לקבל
והוא קיבל מעל 750

אז זה לכאן או לכאן
כי יש מחוננים שלא עברו את ה 650 אפילו
אני יודע שאם אני משקיע כמו שצריך ולומד את כל המילים האלה שצריך בעברית, אני בקלות עושה 650 - 700
אבל אין לי זין לזה, ואני לא רוצה עתודה
אז רק אחרי הצבא נחפש את עצמי


אתה בעצם מוכיח בערך את מה שאני אומר

לדוגמא החבר שלך שהוא חרשן הוציא בגרות מצויינת ופסיכומטרי סביר
זה מראה שהבגרויות לא משקף בגרוש שכל, אלא משקף חרשנות

והנה החבר שלך המחונן בלי קורס הוציא מעל 750 - שזה באמת מראה שהוא תותח
תביא לעשרים אנשים (ממוצעים) לחרוש כמו מטורפים לפסיכומטרי
אני בספק אם אחד מהם יגיע ל750 או אפילו פחות....


___________________
<<< elad11 >>> Layo & Bushwacka - Love Story (Original Mix) .מומלץ בחום -----------

Old Post Dec-25-2002 17:01  Israel
Click Here to See the Profile for elad11 Click here to Send elad11 a Private Message Add elad11 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjChook
Ancient TranceAddict



Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel

ברור שלא
אבל אני מוכיח שהכל בערבון מוגבל אחי

יעני בשני המקרים יש יוצאים מין הכלל

שגיא למשל
KOODOO
לא שם זין על הקורס, קיבל 580 בערך

שם זיין בכלל על המבחן אבל לא משנה, ואני בטוח שהוא מהאחוז שמיועד ל 700

(אחד האנשים היותר חכמים שאני מכיר)
וגם בבגרות לא הולך לו, כי הוא לא שם זין

קיצור, אתה צודק, אבל בוא נגיד שאפשר לחרוש לפסיכומטרי אם אתה באמת רוצה

אולי הוא עשה טעות כי אני גם ציפיתי שהוא יקבל יותר אולי היה פיקשוש

בסוף יהיה בסדר, לפחות סוף סוף מישהו מסכים איתי שאייקיו 150 לא קיים


___________________
Never again.

Old Post Dec-25-2002 17:03 
Click Here to See the Profile for DjChook Click here to Send DjChook a Private Message Add DjChook to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
elad11
Rivera Addict



Registered: Jan 2001
Location: Israel

כן כן......
סה"כ אנחנו באותן דעות


___________________
<<< elad11 >>> Layo & Bushwacka - Love Story (Original Mix) .מומלץ בחום -----------

Old Post Dec-25-2002 17:05  Israel
Click Here to See the Profile for elad11 Click here to Send elad11 a Private Message Add elad11 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
m0sh
Ibiza 05'



Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע

אין קשר בין חוכמה ללימודים! חן אתה דביל!!


באמת בכלל כל הגאונים הגדולים בכלל לא למדו


___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft

James Holden is my only GOD!

Old Post Dec-25-2002 17:36 
Click Here to See the Profile for m0sh Click here to Send m0sh a Private Message Add m0sh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NyKoN
"SMACK That Ass" Addict



Registered: Mar 2002
Location: Kiryat Ono, Israel

בואנה יא זבלני שכל
מי אתם בכלל שתטיפו לי על החוכמה שלי בגלל הדעות הפוליטיות שלי?!
זה רק מראה לכם על הצרות מוח וצרות הדעה שלכם

אל תדברו איתי על חוכמה בכלל

Old Post Dec-25-2002 17:40  Israel
Click Here to See the Profile for NyKoN Click here to Send NyKoN a Private Message Add NyKoN to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rising
[L]iquid [J]un[K]i'e



Registered: Nov 2002
Location: pLastiC faNtaStic

שמעו....
מי שפה מתרברב ואומר שהוא הכי חכם שיש
זה מראה על החוכמה שלו..
מי שחכם באמת לא צריך להוכיח כלום
ושומר את זה לעצמו
צניעות זה מרכיב חשוב בחוכמה
מבחנים מפגרים כמו ההוא ברוטר לא יוכיחו אם אתם חכמים כי זה סתם שאלות מכשילות..
גם אין קשר בין לימודים לחיים עצמם..
אני יכול להוציא ציונים גבוהים במקצועות מסוימים גם אם אני לומד 20 דקות לפני בחינה, מספיק שאני משנן את החומר..
ויש דבר שנקרא חוכמת חיים...וכולכם יודעים שיש את הילדים שכל היום לומדים וחורשים ויש להם ממוצע 100 בתעודה, אבל אין להם חוכמת חיים ואין להם ניסיון בכל מה שקשור לחברים והסביבה החיצונית..
אני אני אגיד את זה עוד פעם..
החכם האמיתי שפה..לא יתרברב כמה שהוא חכם אלא ישמור את זה בשקט לעצמו
כי אין לו מה להוכיח לכם.


___________________

Old Post Dec-25-2002 18:42  Israel
Click Here to See the Profile for Rising Click here to Send Rising a Private Message Add Rising to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NyKoN
"SMACK That Ass" Addict



Registered: Mar 2002
Location: Kiryat Ono, Israel

quote:
Originally posted by Rising
שמעו....
מי שפה מתרברב ואומר שהוא הכי חכם שיש
זה מראה על החוכמה שלו..
מי שחכם באמת לא צריך להוכיח כלום
ושומר את זה לעצמו
צניעות זה מרכיב חשוב בחוכמה
מבחנים מפגרים כמו ההוא ברוטר לא יוכיחו אם אתם חכמים כי זה סתם שאלות מכשילות..
גם אין קשר בין לימודים לחיים עצמם..
אני יכול להוציא ציונים גבוהים במקצועות מסוימים גם אם אני לומד 20 דקות לפני בחינה, מספיק שאני משנן את החומר..
ויש דבר שנקרא חוכמת חיים...וכולכם יודעים שיש את הילדים שכל היום לומדים וחורשים ויש להם ממוצע 100 בתעודה, אבל אין להם חוכמת חיים ואין להם ניסיון בכל מה שקשור לחברים והסביבה החיצונית..
אני אני אגיד את זה עוד פעם..
החכם האמיתי שפה..לא יתרברב כמה שהוא חכם אלא ישמור את זה בשקט לעצמו
כי אין לו מה להוכיח לכם.



ראסמי
הכי צודק

אפשר לסכם את הדיון הזה פה?

Old Post Dec-25-2002 18:47  Israel
Click Here to See the Profile for NyKoN Click here to Send NyKoN a Private Message Add NyKoN to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
elad11
Rivera Addict



Registered: Jan 2001
Location: Israel

אפשר ומומלץ

ו -
Rising,

well said!


___________________
<<< elad11 >>> Layo & Bushwacka - Love Story (Original Mix) .מומלץ בחום -----------

Old Post Dec-25-2002 19:06  Israel
Click Here to See the Profile for elad11 Click here to Send elad11 a Private Message Add elad11 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NaOren
shake it H-A-R-D



Registered: Mar 2002
Location: Ramat gan, Israel

quote:
Originally posted by nesher

אבל אין כזה דבר ימני קיצוני עם אייקיו מעל 45


בואנה יא אהבל אהבל!!!!!!!!!!!!!


___________________
מוות לכל שונאי ישראל!!!!
זה מוסכם או שגם את זה לשנות יא שמאלנים???
הממממ ... טוב נו זה בסיידר המממ בינתיים

Old Post Dec-25-2002 19:16 
Click Here to See the Profile for NaOren Click here to Send NaOren a Private Message Add NaOren to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > חידה ! יש פרס למי שפותר!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrack #6 Markus Schulz - Global DJ Broadcast 11-03-05 [2008] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSubsunday - Do Not Resist (Pergola Mix) [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 09:10.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!