|
| quote: | Originally posted by DjChook
הממממ כמה דברים
א. עם כל הכבוד בן אדם נורמלי שלא לומד ולא משקיע, דבר ראשון שרואים זה שהבגרות שלו נמוכה.
ואני פשוט שם לב למרות שאני לא ממש מכיר את רוב האנשים פה, למשל שרועי מלא זמן מול המחשב, וגם בלילות
אז בוא נגיד שהוא לא התלמיד המושלם לפחות מצטייר ככה
בקשר לפסיכומטרי, תשמע, אני קיבלתי במועד שעשיתי 609
וממש לא השקעתי בזה כמו שצריך, אני יודע שצריך להשקיע הרבה יותר
אבל גם כאן יש כל מני יוצאים מין הכלל
יש לי חבר שהולכת להיות לו בגרות מתקרבת למושלמת עם כמות יחידות מטורפת, כי הוא הבן אדם הכי חרשן שאני מכיר,
ולפסיכומטרי הוא חרש גם ממש המון
וקיבל רק 640
שזה בעיקרון כישלון בשבילו
לעומת זאת, יש לי חבר, מהמחוננים, שלא עשה איתנו את הקורס,
ועשה חודשיים אחרינו פסיכומטרי,
סתם כדי לראות כמה המוח שלו יכול לקבל
והוא קיבל מעל 750
אז זה לכאן או לכאן
כי יש מחוננים שלא עברו את ה 650 אפילו
אני יודע שאם אני משקיע כמו שצריך ולומד את כל המילים האלה שצריך בעברית, אני בקלות עושה 650 - 700
אבל אין לי זין לזה, ואני לא רוצה עתודה
אז רק אחרי הצבא נחפש את עצמי |
אתה בעצם מוכיח בערך את מה שאני אומר
לדוגמא החבר שלך שהוא חרשן הוציא בגרות מצויינת ופסיכומטרי סביר
זה מראה שהבגרויות לא משקף בגרוש שכל, אלא משקף חרשנות
והנה החבר שלך המחונן בלי קורס הוציא מעל 750 - שזה באמת מראה שהוא תותח
תביא לעשרים אנשים (ממוצעים) לחרוש כמו מטורפים לפסיכומטרי
אני בספק אם אחד מהם יגיע ל750 או אפילו פחות....
___________________
<<< elad11 >>> Layo & Bushwacka - Love Story (Original Mix) .מומלץ בחום -----------
|