|
| quote: | Originally posted by mindshooter
har du gjort den? fett cool i så fall! Håller på med en ny design åt tricster som ska vara en massa ögongodis...ska posta den när den är klar...är jävligt nöjd med den till skillnad från nuvarande sida 
Bra jobbat dbl, såg hela eran battle. Har fortfarande inte hajat hur ni får ihop dom hära "rörorna", tar du bara en massa bilder och kasta ihop med lagereffekter eller? brukar alltid vara massa småsaker i, o typ streck och dylikt |
dem där "rörorna"... hehe... nje, e la inte bara en massa bilder som vi kastar ihop med lite lager effekter... visserligen e det en hel del bilder ibland och en hel del lagereffekter, men det e ofta lite brightning/contrast, lite färg ändringar och massa annan skit.
svårt att förklara hur 17 man gör... det bara händer liksom
den sista bilden som jag gjorde där e ju min styvsyrras unge som jag har tagit kort på för ett tag sen som jag sedan har lagt lite bilder på typ för att ge lite textur.. e ju såklart mer avancerat än så, men ändå...
sen har jag lagt in en del bilder som jag har mixat ihop och så i bakgrunden.
men det hela går ganska snabbt faktiskt.. eller nja.. när man väl kan det iallafall 
___________________
Daniel
|