Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Verkiezingen 22 januari 2003
Wat ga jij stemmen op 22 januari?
You do not have permission to vote on this poll.
CDA 5 6.94%
PvdA 13 18.06%
VVD 25 34.72%
SP 6 8.33%
D'66 5 6.94%
Groenlinks 1 1.39%
LPF 4 5.56%
Leefbaar Nederland 0 0%
Iets anders....(reply even!) 3 4.17%
Ik ga niet stemmen .... (waarom? reply even!) 3 4.17%
Ik MAG nog niet stemmen..... 7 9.72%
Total: 72 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Siesta
In praise of the sun

Registered: Jun 2001

iedereen moet gewoon 22% belasting betalen, arm of rijk. Dit is nagerekend en is mogelijk. Ik vind het belachelijk dat rijkere mensen meer moeten betalen. Daar is niks ASOciaal's aan.

bijv. Jij doet een schoolwerkverslag, doe je met zn tweeen, een die doet niks, de ander doet veel. En ze krijgen beide even hoog cijfer, terwijl die ene veel harder werkt..

Toch een beetje oneerlijk toch?

Dit vind ik er van, wat jij er van vind maakt me geen ene fok uit

Old Post Jan-10-2003 10:05 
Click Here to See the Profile for Siesta Click here to Send Siesta a Private Message Visit Siesta's homepage! Add Siesta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001

er is trouwens ook een hele grote kans dat ik neutraal stem, er is op dit moment geen partij die mij kan boeien maar ik vind wel dat ik moet stemmen

dan maar de kiesdrempel verhogen zodat de kleinere partijen nog moeilijker aan een zetel komen (zoals die misselijke RATelband)

Old Post Jan-10-2003 10:58 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

quote:
Originally posted by DJ_Siesta
iedereen moet gewoon 22% belasting betalen, arm of rijk. Dit is nagerekend en is mogelijk. Ik vind het belachelijk dat rijkere mensen meer moeten betalen. Daar is niks ASOciaal's aan.

Dan hoop ik dat jij vandaag nog wordt aangereden en dat je been helemaal verrot is en hersenletsel hebt zodat je in een rolstoel zit en totaal arbeidsongeschikt bent.
Je AOW uitkering zal zo laag zijn dat je maar amper eten kunt kopen, geen aangepast huis kunt huren/kopen en je alleen een 2e handse, piepende en krakende rolstoel aan kunt schaffen.
Dan klop je huilend bij zalm aan of dat de rijkere mensen niet wat meer belasting kunnen betalen zodat jij wat meer geld krijgt en een fatsoenlijk leven kunt lijden.

quote:
Originally posted by DJ_Siesta
bijv. Jij doet een schoolwerkverslag, doe je met zn tweeen, een die doet niks, de ander doet veel. En ze krijgen beide even hoog cijfer, terwijl die ene veel harder werkt..

Toch een beetje oneerlijk toch?

Dit vind ik er van, wat jij er van vind maakt me geen ene fok uit

Dit is een heel ander verhaal, iemand die moedwillig niets doet terwijl hij wel kan moeten ze aanpakken.

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Jan-10-2003 11:33  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Siesta
In praise of the sun

Registered: Jun 2001

quote:
Originally posted by raoel
Dit is een heel ander verhaal, iemand die moedwillig niets doet terwijl hij wel kan moeten ze aanpakken.

ja so? dr zijn genoeg mensen wie wil werken kunnen, maar niet willen!, dat probeer ik aan te geven.

Old Post Jan-10-2003 11:44 
Click Here to See the Profile for Siesta Click here to Send Siesta a Private Message Visit Siesta's homepage! Add Siesta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex

Registered: Apr 2001

Ik ga ook op VVD stemmen, omdat ik het ook grootendeels goed kan vinden in Evert ze verhaal. Het stuit mij vooral ook tegen de borst dat er zoveel mensen die ook niet willen werken en ja daar worden dan de mensen die wel willen maar er weinig voor krijgen de dupe van.
Als ik hier in Spijkenisse of Rotterdam 's avonds op straat loop kom ik allemaal groepen mensen tegen die de hele dag op straat hangen. Ik moet gewoon studeren en doe daar hard me best voor. Die mensen die hebben ook de mogelijkheid om te studeren, maar verdommen dat. De zogenaamde hanggroepjongeren. Het stikt er hier van.
Voor deze mensen heb ik geen zin om later meer af te staan. Nu verdommen ze het om te leren of wat dan ook, dan verdom ik het om later een groter deel van me salaris af te staan voor hun. En ja de mensen die het niet getroffen hebben worden enigzins benadeeld, maar die gaan er dan niet op achteruit, ze redden het nu ook wel. Wij hebben niet veel ''echt'' arme mensen in NL.

Old Post Jan-10-2003 12:08  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

Wow, weer veel voer voor discussie....maar nu ben ik echt veel te brak om te reageren Komt een andere dag wel weer...... Man man, zoveel dingen op de vroege ochtend, niet normaal

Old Post Jan-10-2003 12:30 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

quote:
Originally posted by SnuggLe
Wow, weer veel voer voor discussie....maar nu ben ik echt veel te brak om te reageren Komt een andere dag wel weer...... Man man, zoveel dingen op de vroege ochtend, niet normaal

zegt die om half2 smiddags

Old Post Jan-10-2003 12:42 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

quote:
Originally posted by Blik
zegt die om half2 smiddags

idd

quote van msn bericht en let op het tijdstip:

quote:

.--------------------------------------------------------------------.
| Session Start: 10 January 2003 |
| Participants: |
| ...ROELert | slaat puck tegen wils' bakkus ([email protected]) |
| ...agsfeest Martinho & Heronimus ) ([email protected]) |
.--------------------------------------------------------------------.
[12:34:17] Roel | ice-..: politieke discussie op TA wordt steeds beter

[12:34:30] SnuggLe (Ve..: hehe, idd
[12:34:33] SnuggLe (Ve..: vind het wel lachen
[12:34:52] SnuggLe (Ve..: maar heb laatste stuk nog nie gelezen
[12:34:58] Roel | ice-..: ag ja
iedereen heeft zun eigen ideeën
[12:35:04] SnuggLe (Ve..: inderdaad
[12:35:08] SnuggLe (Ve..: maar ik moet douschen, wordt net wakker
[12:35:12] SnuggLe (Ve..: haast haast
[12:35:12] SnuggLe (Ve..: later!
[12:35:17] Roel | ice-..: wheh heh

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Jan-10-2003 12:46  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Stivvekk
Senior tranceaddict

Registered: Dec 2001

Ik had dit eigenlijk in dat forum over de LPF geplaatst, maar ik denk dat het hier meer op z'n plaats is dus voor de volledigheid:

quote:
Originally posted by arrows
Ik heb vorige verkiezingen VVD, gestemd en dat ga ik nu weer doen.
Ik heb die test gedaan op internet en daar kwam weer VVD uit rollen

Behalve dat dat ook voor mij geldt wil ik hieraan toevoegen dat Zalm de meest indrukwekkende CV heeft (en nee ik bedoel niet z'n verwarmingsketel), zowel voor als na zijn carriëre als minister van finaciën.

- medewerker bureau economische aangelegenheden,
afdeling begrotingsvoorbereiding, ministerie van Financiën, van 1975 tot 1977
- hoofd bureau economische aangelegenheden, afdeling begrotingsvoorbereiding, ministerie van Financiën, van 1977 tot 1978
- hoofd afdeling begrotingsvoorbereiding, ministerie van Financiën, van 1978 tot 1980
- hoofd centraal secretariaat heroverweging, ministerie van Financiën, omstreeks december 1980 tot 1981 plaatsvervangend directeur begrotingszaken, ministerie van Financiën, van 1981 tot 1983
- plaatsvervangend directeur Algemene economische politiek, ministerie van Economische Zaken, van 1983 tot 1985
- directeur Algemene economische politiek, ministerie van Economische Zaken, van 1985 tot 1988
- onderdirecteur C.P.B. (Centraal Planbureau), van 1988 tot 1989
- directeur C.P.B., van 1989 tot 22 augustus 1994
- bijzonder hoogleraar economische politiek Vrije Universiteit te Amsterdam, van 1990 tot 22 augustus 1994
- minister van Financiën, van 22 augustus 1994 tot 22 juli 2002
- lid Tweede Kamer der Staten-Generaal, van 19 mei 1998 tot 3 augustus 1998
- fractievoorzitter V.V.D. Tweede Kamer der Staten-Generaal, vanaf 16 mei 2002
- lid Tweede Kamer der Staten-Generaal, vanaf 23 mei 2002

Hier ontbreekt nog dat Zalm Cum Laude is afgestudeerd aan de VU.

Dat mensen hem niets vinden omdat hij zo chagerijnig overkomt doet me denken aan een beargumering waarbij Ratelband dus kennelijk de beste kandidaat is voor het premierschap. Zeker als het economisch niet zo goed gaat denk ik dat Zalm wel weet waar je effectief kunt bezuinigen, zonder zinloze principes in de weg hebben staan maar gewoon pragmatisch kijken wat het beste is.

Ik hoop dat ik het zo een beetje redelijk beargumenteerd heb

S.

Oja deze nevenfuncties heeft hij ook nog gehad:
- lid Comité Economische Politiek van de Europese Gemeenschappen
- lid R.E.A. (Raad voor de Economische Aangelegenheden)
- kroonlid S.E.R. (Sociaal-Economische Raad), van 1989 tot 1994
- lid presidium C.E.C. (Centraal Economische Commissie)
- lid Centrale Commissie voor de Statistiek
- lid studiegroep Begrotingsruimte
- adviserend lid W.R.R. (Wetenschappelijke Raad voor het Regeringsbeleid)
- lid bestuur Westfries Gasthuis te Hoorn
- informateur, van 14 mei 1998 tot 20 juli 1998; samen met W. Kok en mevrouw E. Borst

Old Post Jan-10-2003 13:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for Stivvekk Click here to Send Stivvekk a Private Message Visit Stivvekk's homepage! Add Stivvekk to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M5
FREAK

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by eieregooie
Is dit een grap?

staat er een smiley achter?

Evert verantwoord volgens mij prachtig de mening van de VVD-stemmer

Old Post Jan-10-2003 13:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for M5 Click here to Send M5 a Private Message Add M5 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M5
FREAK

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by AlFerox
ja hoihoi,

mooie successtory van die gast. leuk voor een boek of een film. het is namelijk jammer dat niet iedereen zo sterk in zijn schoenen staat als hij.
dat is pas een onrealistisch ideaal.

successtory? vanuit links oogpunt misschien.

Die gast heeft ook maar HAVO en een beetje avondopleiding. Verder heeft ie ook nog appartementje. Hij heeft het gewoon goed voor elkaar, meer niet.

Gerrit Zalm dát is een successtory

Old Post Jan-10-2003 15:10  Netherlands
Click Here to See the Profile for M5 Click here to Send M5 a Private Message Add M5 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

Registered: Mar 2001

Zoals ik al zei die zalm moet geen lijsttrekker zijn maar gewoon doen waar ie goed in is...

Boekhouden laat hem maar lekker zijn gang gaan op EZ/financiën ofzo

Old Post Jan-10-2003 15:26  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Verkiezingen 22 januari 2003
Post New Thread    Post A Reply

Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackGood progressive track, define it!!! [2003] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackZhi-Vago - Celebrate The Love [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 10:34.

Forum Rules: