|
| quote: | Originally posted by zamson
YESSSS!!!!!!!!!!! TIESTO!!! AHHH haha...
nej men eftersom d e fokused kanske man har en chans att komma in..är ju 18 trots allt.. |
Sant, Fokused suger. Arroganta jävlar. Men de verkar i alla fall få bättre och bättre DJs att spela, kanske man ser något riktigt bra när man väl fyllt 20 om ett halvår.
___________________
If you can't buy happiness, you don't know where to shop.
|