Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > TRANCE NATION med Ministry of Sound
Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Dj P.A!
tranceaddict

Registered: Jan 2002

Någon som vet hur tiderna ser ut? Skulle vilja veta när John 00 Fleming Resp Marco V spelar.

Old Post Apr-16-2003 21:10  Sweden
Click Here to See the Profile for Dj P.A! Click here to Send Dj P.A! a Private Message Add Dj P.A! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zamson
i´ll house you

Registered: Dec 2002

monday bar har inte gett ut några tider.. mkt irriterande..man vill ju inte missa klein på housegolvet.. för man lär ju hänga mest på maingolvet

Old Post Apr-16-2003 21:38  Sweden
Click Here to See the Profile for zamson Click here to Send zamson a Private Message Add zamson to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by zamson
monday bar har inte gett ut några tider.. mkt irriterande..man vill ju inte missa klein på housegolvet.. för man lär ju hänga mest på maingolvet

Jo de e ju lite dumt med tanke på att dom dessutom aldrig brukar presentera vilken DJ som går upp å lirar... Jag vet inte hur alla ser ut så de e knas...

Old Post Apr-16-2003 23:23  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Den som e lite sugen på bla. Marco V och John "00" Fleming kan lyssna lite på min webradio... dags att ladda lite inför kvällen...

http://tranz.mine.nu:8000

http://tranz.mine.nu:8000/listen.pls

Vi ses ikväll på golvet

Old Post Apr-17-2003 08:15  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zamson
i´ll house you

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jo de e ju lite dumt med tanke på att dom dessutom aldrig brukar presentera vilken DJ som går upp å lirar... Jag vet inte hur alla ser ut så de e knas...
mm d e sant...får hoppas att d e som på fokused där stod det ju på skärmarna vem som lira :P även om man inte kunde ta fel på tis o gielen..

Old Post Apr-17-2003 09:12  Sweden
Click Here to See the Profile for zamson Click here to Send zamson a Private Message Add zamson to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Treo
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2002

quote:
Originally posted by morakickers
vet inte om det är BRA idéer, men här kommer några förslag som funkat för mig i andra städer:

1) sitta i en park m bandspelare och lite dryck, bara titta på folk och lyssna på bra musik
2) om det är kallt och ni inte vill gå på "riktig" klubb före (dyrt) så finns det ett fik som bara spelar elektronisk musik (tror jag). jag har inte varit där, bara hört om det. de brukar sälja biljetter (till t ex tiesto) och har DJ's som spelar live dagligen:
http://www.svaj.com
3) efter TN vet jag inte, jag brukar satsa på att hitta ngt trevligt kompisgäng m tjejer för efterfest, bara chilla och prata om musiken som spelades (fast inte nu, har ju tjejen... )

lycka till!

Tackar! Svaj låter ju som en bra idé, vi får se vart vi hamnar.. annars får man väl sitta på trappan till münchen o ha förfest

-Treo-

Old Post Apr-17-2003 09:18  Finland
Click Here to See the Profile for Treo Click here to Send Treo a Private Message Add Treo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zamson
i´ll house you

YEAH BABY!!

"Så var det bara en dag kvar till festen. Vi vill bara berätta att över
1000 biljetter är sålda (vi har faktiskt inte tryckt upp fler!) och de tar
snart slut. Pitch Control på Gamla Brogatan där du kan köpa dem
har öppet till kl 19 på skärtorsdagen, men det kanske är bäst att
slå en signal först för att kolla om det finns några kvar. Tel: 08-22 56 40

Annars är det nog bäst att komma så tidigt som möjligt för att undvika
onödigt köande. Münchenbryggeriet tar max 1500 gäster.

Så här ser speltiderna ut:

DJs
Golv 1 - TRANCE
22.00-23.00 Henrik Löwenhamn (warmup)
23.00-01.00 John Askew
01.00-03.00 Marco V
03.00-05.00 John "OO" Fleming

Golv 2 - HOUSE
00.00-02.30 Oliver Klein
02.30-05.00 David/Antiloop & Johnny Boy

Golv 3 - HOUSE
23.00-01.00 Mats Wurnell
01.00-02.00 Miika Kuisma/AR52 (Live)
02.00-05.00 Airbase

Vi ses! "

vi ses på dansgolvet

Det blir en timme askew, en timme klein sen fullängdare på marco v o "00"

Old Post Apr-17-2003 09:52  Sweden
Kamelen
Supreme tranceaddict

tycker J00F fick den sämsta tiden o spela när han borde haft bästa *slå på monday bar m.m.* jag åker dit så jag är där runt 01:00...ses där....

Old Post Apr-17-2003 13:12 
Click Here to See the Profile for Kamelen Click here to Send Kamelen a Private Message Add Kamelen to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
WhiteRussian
Hooked on smack

Registered: Oct 2001

Hrm, Marco V kör juh hårdare än J00F, skumt att han inte lirar sist..jaja, kan juh vara så att han krävde att få mitten tiden.

Jag är där när Askew börjar lira, nu ska jag sova några timmar så jag är laddad inför kvällen.

Det här kommer bli grymt, tror fan att det kommer slå Tiesto och Gielen ändå,

Jose Zamora & C.Nemmo - Lochness (Dub Mix)
---
DanceSafe

Old Post Apr-17-2003 13:24  Europe
Click Here to See the Profile for WhiteRussian Click here to Send WhiteRussian a Private Message Add WhiteRussian to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zamson
i´ll house you

quote:
Originally posted by WhiteRussian
Det här kommer bli grymt, tror fan att det kommer slå Tiesto och Gielen ändå,

med den inställningen så komemr det göra det jag e fan mer på denna gång än fokused..ska festa loss lite mer ikväll

Old Post Apr-17-2003 14:57  Sweden
lonne
Stranger Than Fiction

Registered: Mar 2002

Ja, nu är jag laddad ! Kanon väder, whitelabel euphoria
vol 2 i bakgrunden och ett gäng danssugna polare gör nog detta
till en toppenkväll.

Vi ses där.....

Old Post Apr-17-2003 15:25  Sweden
Click Here to See the Profile for lonne Click here to Send lonne a Private Message Add lonne to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
-=Kotten=-
Senior tranceaddict

Registered: Sep 2001

GRYMT jävla sjysst fest alltså...

Old Post Apr-18-2003 05:02 
Click Here to See the Profile for -=Kotten=- Click here to Send -=Kotten=- a Private Message Add -=Kotten=- to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > TRANCE NATION med Ministry of Sound
Post New Thread    Post A Reply

Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackId Id Id ! New Vocal Breaks Stormer! [2003] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSalt Tank - Eugina (DJ Tiesto Remix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:10.

Forum Rules: