hehehe, ska testa med mina pansarkallingar imorron
Mar-13-2003 23:28
WoberT
Senior tranceaddict
Registered: Nov 2002
GRYM video.. riktigt bra.. =)
dioxys: du får akta bollarna.. haha kan tänka mig att det gör ont
Mar-16-2003 11:09
Rikard
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2001
heeh, joo jag får var lite försiktigare, pansarkalsongerna funkar bra måste jag medddela!
klarade precis en butterfly bakom ryggen!! och en weave ett litet tag!! jag blev så stolt!
Mar-16-2003 14:40
WoberT
Senior tranceaddict
quote:
Originally posted by Dioxys
heeh, joo jag får var lite försiktigare, pansarkalsongerna funkar bra måste jag medddela!
klarade precis en butterfly bakom ryggen!! och en weave ett litet tag!! jag blev så stolt!
hehe pansarkalsonger.. suspensoar eller?.. kan tänka mig att det behövs.. =)
Mar-16-2003 15:41
mindshooter
Neverchanging avatar
Registered: Nov 2000
när man ska lära sig baklänges-chase så är hjälm att rekomendera oxå, har själv inte använt det men usch så ont det gjorde minns jag.
Mar-17-2003 07:12
WoberT
Senior tranceaddict
quote:
Originally posted by mindshooter
när man ska lära sig baklänges-chase så är hjälm att rekomendera oxå, har själv inte använt det men usch så ont det gjorde minns jag.
haha va är detta.. låter ju helt livsfarligt ju..
Mar-17-2003 07:35
Rikard
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2001
du skulle bara veta
Mar-17-2003 11:44
WoberT
Senior tranceaddict
quote:
Originally posted by Dioxys du skulle bara veta
hehe du får spela in en poi bloopers video.. =D med alla misslyckade försök.. så man kan skratta lite.. *ler*
Mar-17-2003 12:20
mindshooter
Neverchanging avatar
Registered: Nov 2000
quote:
Originally posted by WoberT
hehe du får spela in en poi bloopers video.. =D med alla misslyckade försök.. så man kan skratta lite.. *ler*
har länge funderat på detta faktiskt...vi skadar oss så jävla brutalt ibland så det skulle bli riktigt kul att ha det på film, steve har sagt att han vill komma och filma våra träningar så då kanske det blir något Vi har bara en där min brorsa får tuppjuck på sina Poi när dom trasslar sig, osså får han värsta monsterblicken och kastar dom på golvet i en jävla fart...skitkul....
Mar-17-2003 14:00
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by WoberT
Jag har en Trance Energy "bollopers" video på gång... WoberT spelar en av huvudrollerna ha ha
Originally posted by SteveTranz4ever
Jag har en Trance Energy "bollopers" video på gång... WoberT spelar en av huvudrollerna ha ha
vaaaa va säger du?.. haha inte när jag leker får eller?..
Mar-18-2003 08:07
MojjMojj
Supreme tranceaddict
Registered: Aug 2003
Vad hände med den där TranceEnergy- bloopers filmen då, Steve? lr jag kanske missat den?
När kommer den nya Poi-filmen då, jag älskar fan den andra fortfarande.. min farsa och brorsa tittar hela tiden på den, lyckades faktiskt få hela goa släkten att titta på den under julen