Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Nya Poi videon...Eld trance och eld
Pages (8): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Rikard
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

hehehe, ska testa med mina pansarkallingar imorron

Old Post Mar-13-2003 23:28 
Click Here to See the Profile for Rikard Click here to Send Rikard a Private Message Add Rikard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
WoberT
Senior tranceaddict

Registered: Nov 2002

GRYM video.. riktigt bra.. =)

dioxys: du får akta bollarna.. haha kan tänka mig att det gör ont

Old Post Mar-16-2003 11:09  Sweden
Click Here to See the Profile for WoberT Click here to Send WoberT a Private Message Add WoberT to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rikard
Supreme tranceaddict

heeh, joo jag får var lite försiktigare, pansarkalsongerna funkar bra måste jag medddela!

klarade precis en butterfly bakom ryggen!! och en weave ett litet tag!! jag blev så stolt!

Old Post Mar-16-2003 14:40 
Click Here to See the Profile for Rikard Click here to Send Rikard a Private Message Add Rikard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
WoberT
Senior tranceaddict

quote:
Originally posted by Dioxys
heeh, joo jag får var lite försiktigare, pansarkalsongerna funkar bra måste jag medddela!

klarade precis en butterfly bakom ryggen!! och en weave ett litet tag!! jag blev så stolt!

hehe pansarkalsonger.. suspensoar eller?.. kan tänka mig att det behövs.. =)

Old Post Mar-16-2003 15:41  Sweden
Click Here to See the Profile for WoberT Click here to Send WoberT a Private Message Add WoberT to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000
Exclamation

när man ska lära sig baklänges-chase så är hjälm att rekomendera oxå, har själv inte använt det men usch så ont det gjorde minns jag.

Old Post Mar-17-2003 07:12 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
WoberT
Senior tranceaddict

quote:
Originally posted by mindshooter
när man ska lära sig baklänges-chase så är hjälm att rekomendera oxå, har själv inte använt det men usch så ont det gjorde minns jag.

haha va är detta.. låter ju helt livsfarligt ju..

Old Post Mar-17-2003 07:35  Sweden
Rikard
Supreme tranceaddict

du skulle bara veta

Old Post Mar-17-2003 11:44 
WoberT
Senior tranceaddict

quote:
Originally posted by Dioxys
du skulle bara veta

hehe du får spela in en poi bloopers video.. =D med alla misslyckade försök.. så man kan skratta lite.. *ler*

Old Post Mar-17-2003 12:20  Sweden
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by WoberT
hehe du får spela in en poi bloopers video.. =D med alla misslyckade försök.. så man kan skratta lite.. *ler*

har länge funderat på detta faktiskt...vi skadar oss så jävla brutalt ibland så det skulle bli riktigt kul att ha det på film, steve har sagt att han vill komma och filma våra träningar så då kanske det blir något Vi har bara en där min brorsa får tuppjuck på sina Poi när dom trasslar sig, osså får han värsta monsterblicken och kastar dom på golvet i en jävla fart...skitkul....

Old Post Mar-17-2003 14:00 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by WoberT
Jag har en Trance Energy "bollopers" video på gång... WoberT spelar en av huvudrollerna ha ha

Old Post Mar-17-2003 17:52  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
WoberT
Senior tranceaddict

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jag har en Trance Energy "bollopers" video på gång... WoberT spelar en av huvudrollerna ha ha

vaaaa va säger du?.. haha inte när jag leker får eller?..

Old Post Mar-18-2003 08:07  Sweden
MojjMojj
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2003

Vad hände med den där TranceEnergy- bloopers filmen då, Steve? lr jag kanske missat den?

När kommer den nya Poi-filmen då, jag älskar fan den andra fortfarande.. min farsa och brorsa tittar hela tiden på den, lyckades faktiskt få hela goa släkten att titta på den under julen

Old Post Jan-03-2004 18:24  Sweden
Click Here to See the Profile for MojjMojj Click here to Send MojjMojj a Private Message Add MojjMojj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Nya Poi videon...Eld trance och eld
Post New Thread    Post A Reply

Pages (8): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackUnknown Arne LII Track? [2008] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSoul Central feat. Kathy Brown - "Strings of Life" (Danny Krivit Re-Edit) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 02:37.

Forum Rules: