Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Fokused Scandinavian Tour 2003 - Sweden
Pages (19): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Vad jag vet så är inte fruktsoppa en "riktig" trancEaddict eftersom han knappt lyssnar på trance alls utan mest kommer förbi ibland för det är trevligt här.
Glorie ska väl inte komma vad jag har förståt "Kom igen Leee-een .... Gloo-orie"

Ja det där med meet up har vi ju försökt förr... har inte gått så bra då. Jag tycler ändå att det ska va tidigt innan folk vil gå åt spridda håll och vara i extas på dansgolvet...

Old Post Feb-28-2003 06:27  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Vad jag vet så är inte fruktsoppa en "riktig" trancEaddict eftersom han knappt lyssnar på trance alls utan mest kommer förbi ibland för det är trevligt här.
Glorie ska väl inte komma vad jag har förståt "Kom igen Leee-een .... Gloo-orie"

Ja det där med meet up har vi ju försökt förr... har inte gått så bra då. Jag tycler ändå att det ska va tidigt innan folk vil gå åt spridda håll och vara i extas på dansgolvet...

tycker också att glorie skall hänga med.. hon sa att hon skulle försöka, men man vet ju aldrig... schneeeelllaa... glooojie

en meetup funkar säkert bra... kan man ju alltid hoppas.. borde la inte vara så svårt att fixa igentligen.. eller???

Old Post Feb-28-2003 06:45  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by dbl
har redan pratat med henne utanför forumet om det :)

Kan man prata utanför forumet?!? ;)

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Feb-28-2003 06:49  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001

Jag har signat upp mig för "intresseanmälan" på trance.nu's bussresa från gbg. Får mail om biljetter osv den 9:e mars....

Så räkna med mig också

Old Post Feb-28-2003 07:11  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NbR
tranceaddict

Registered: Mar 2002
Hello!

Är det ngn som vet hur många biljetter som har sålts?
Vem spelar vilken tid?
Jag har lite problem att pussla ihop kvällen för det är mer än en fest då, men det skall nog gå.

Rent egoistiskt hoppas jag att de inte får sålt alla biljetter, hatar att dansa när man måste stå och armbågas om utrymmet.

Jag måste komma ihåg mina öronproppar den här gången, den lilla hörsel jag har kvar vill jag gärna behålla. Är det ngn som har ett tips på bra öronproppar? Har ngn testat de där på apoteket som skall vara för musiker?

Old Post Feb-28-2003 07:30  Sweden
Click Here to See the Profile for NbR Click here to Send NbR a Private Message Add NbR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zamson
i´ll house you

Registered: Dec 2002

öronproppar - nu får du ta o ge dig *skoja* vet hur skönt tinituss (felstavat?) man kan få - usch. Fokused lär ju med största sannolikhet släppa tider o sånt snart...tippar på gielen börjar lira vid 00.00 eller nåt sånt

Old Post Feb-28-2003 11:10  Sweden
Click Here to See the Profile for zamson Click here to Send zamson a Private Message Add zamson to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kraith
Senior tranceaddict

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by NbR
Jag måste komma ihåg mina öronproppar den här gången, den lilla hörsel jag har kvar vill jag gärna behålla. Är det ngn som har ett tips på bra öronproppar? Har ngn testat de där på apoteket som skall vara för musiker?

Klokt av dig. Tinnitus är inte roligt (egen erfarenhet ). Jag brukar använda en orange variant i skumplast som finns på apoteket. De har som några slags vingar i bakändad, men jag brukar klippa bort dem. Tycker att dessa proppar har en rätt jämn dämpning, så att man inte bara hör ett basmuller. Ett stort problem med många proppar är att de dämpar olika frekvenser olika mycket.
Annars kan man ju köpa musikerproppar, men de är dyrare, och jag tycker inte om att ha små stavar utstickande ur öronen. Skumplastproppar syns mindre.

Fook 'em...

Old Post Feb-28-2003 12:44  Sweden
Click Here to See the Profile for Kraith Click here to Send Kraith a Private Message Add Kraith to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by mindshooter
mindshooter
stevetranz4ever
dbl
Ameniza
P4z!
Gaby
WhiteRussian
NordLight
Ravesquad
lonne
MiB
x-dream
cool2002
jake
zamson
Aendy
Kraith
SWE_TRANCE
18 SWETA:s

Apropå tinnitus, har juh det själv och är en veteran när det gäller proppar. Apotekets musikproppar (Granarna) fungerar alldeles utmärkt och har bäst dämpning i dom tester jag läst, dom kostar 26 kr och går att använda flera gånger om du sköljer dom. Du kan oxå skaffa en dyrare variant där som är gjord för musik och kostar 70 kr...den är svart och lyser därför inte på golvet heller Dom har jag...knäcker! Vizay har ett par dyrare som kostar ett par hundra och kan köpas i musikbutiker.....

Att fixa en gathering det ordnar sig inga problem!

Old Post Mar-01-2003 19:33 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

en varning ang. dom öronpropparna jag använder...har man små örongångar (alltså trånga) så gör dom rejält ont att sätta i å ta ut...vet inte om de finns olika storlekar dock men jag fick bara dom här iaf :/

dom finns på www.jam.se iaf

batteries not included.

- dave

Old Post Mar-01-2003 19:37  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002

hehe, första gången ja öppnar den här tråden.. har dock bara pallat läsa de två senaste sidorna

>> till p4z, Steve och dbl

ja vet två TA's till som kommer

AC
Doter
(Glorie) kanske

största svenska meet-upen någonsin juuuuu, feeeeeeetttt!!!!

Tom Cloud - Told You So

Old Post Mar-04-2003 20:43  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
x-dream
Kurai is my slave!

Registered: Nov 2000

Ni har ju glömt trance christer oxå ju....

Kom igen nu Glorie...

Du får dra ner på Colan lite några dagar så du får dricka vatten istället...

Old Post Mar-04-2003 21:23  Sweden
Click Here to See the Profile for x-dream Click here to Send x-dream a Private Message Add x-dream to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002
HappyHappy

x-dream... Huuuuuur vet du att ja e inne i ett cola-kör nu? hehehehhe

se, Mindshooter.. du får lägga till TRE pers till din magiska lista

Tom Cloud - Told You So

Old Post Mar-04-2003 22:48  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Fokused Scandinavian Tour 2003 - Sweden
Post New Thread    Post A Reply

Pages (19): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackUnknown tune #2 [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackRaven Maize - The Real Life [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:43.

Forum Rules: