Jag längtar tills alla knoppar börjar titta fram och tills man kan plocka vitsippor och göra små bucketter av
Sen så är alla så glada och kära och underbara.
Jag längtar tills det värkligen är vår
Dessutom kan jag kanske få gå i kjol utanm att få ont i knäna
Mar-09-2004 15:21
St_Andrew
I <3 NYC
Registered: May 2003
quote:
Originally posted by jeremy1984
Har vridit upp värmen på rummet till 27 grader..sitter i badshortsen t.o.m. ...vadå desperat
Vill ha riktig sommar nuuuuuu!!
allvarligt?
Mar-09-2004 15:33
benni
merci charles
Registered: Mar 2002
det kommer att bli så jävla skönt!!
fast jag precis läste i malmö tidningen att våren i europa ska komma lite senare i år, det är fortfarande frost på nätterna i sydra europa.. men det kommer väl inte att dröja länge... jag längtar iallafall efter värmen
13+ ahhh jag har lust och ta mig mig tröjan och sätta mig på balkongen.
ett annat tecken på att det är vår. vi(familjen) grillade i lördags. visserligen var det bara 2+ då men första grillningen är första tecknet på vår
Mar-18-2004 12:12
Rikard
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2001
amplifire: lugnt att jag är intresserad!
fett skönt väder här nere i jkpg också idag, men det blåser ju så jävligt vid vättern jämt
Mar-18-2004 12:55
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by Dioxys
fett skönt väder här nere i jkpg också idag, men det blåser ju så jävligt vid vättern jämt
Nej va e de där då... inga sura miner... själv hade jag mått så bra om jag bott där, är ju surfare i själen... när jag var mer aktiv förut började säsongen så fort isarna hade släppt... Har hört det finns grymma grynnor som genererar schysta vågor på nåt ställe i vättern