Originally posted by SWE_TRANCE
Jobbat och kört lite svarttaxi =)
haha
agendat just nu:
sova / inte sova.....
Nov-21-2005 01:49
zoric
Rojiblanco and Bianconeri
Registered: Mar 2005
från och med nu ändrar jag på dygnsrytmen, på tiden att jag gör det eftersom jag har mycket viktiga saker att göra snart. dags och ta tag i det nu..
Nov-21-2005 02:14
lacksesepsotygh
;B
Registered: Jan 2005
lyssnar på lite hawtin.. tar igen efter att jag missade p3 dans specialprogram med just honom.. uselt. så för att kompensera det lyssnar jag just nu på den utmärkta de9-skivan från 2001. att jag har projektmöte imorgon kring tio hindrar mig inte.
Nov-24-2005 00:54
November
Supreme tranceaddict
Har sovit väldigt lite på sista tiden.. undrar när saker och ting ska bli mer "normalt". Har alltid haft svårt att sova om det är mkt omkring mig med jobb eller privata saker.. Har jag haft en jobbig dag så är det nästan självklart att jag inte kommer att somna..
Last edited by November on Nov-27-2005 at 20:08
Nov-25-2005 21:11
jofawe
Official Manb00bs of TA
Registered: Jan 2002
jag ska upp kl 5 imorgon lördag.. borde lägga mig nu.
Ska köra minibuss till tyskland.
Det snöar som faaaan här nu >>kolla själva<<
och dubbdäck är förbjudet i tyskland :<
Nåja. det ska nog gå bra!
Nov-25-2005 22:34
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Well kom just hem från polarn som hade förfest... själv hade jag bestämmt mig för att inte dricka och festa denna helgen... har blitt för mycket på senaste tiden.
Spelade massa vinyl.
I början så körde vi som kunde DJa på ett speciellt vis.
3 av 4 DJs spelade i turordning, bytte efter varje mix.
Den fjärde satt i "utvisningsbåset"
Skulle 1 DJ missa eller göra nån tabbe som var oacceptabel så beslutade de 2 andra om han skulle bli utvisad... Blev han det så fick han åka ut i "utvisningsbåset" och den som satt där innan fick ta hans plats och var alltså inne i leken igen
Nån som fattar... det var riktigt kul och pressande och måste säga att jag klarade mig riktigt bra mot mer erfarna DJs
Lite senare så sket vi i det systemet när det började droppa in massa tjejer till förfesten... Några glada, snygga och partysugna tjejer... och dom ber om lite mer latinohouse-aktikt och det körde vi på med... Dom dansade och gapade och det var riktigt kul... vilken publik liksom... I en lägenhet
Nu gick dom vidare på krogen och jag for hem... lika bra
Ska ju ha en nykter och lugn helg... var ett par månader sen
trötter som ett cäp men fuller fortfdarnde så kan inte sova ääbnu
Nov-27-2005 02:17
zoric
Rojiblanco and Bianconeri
Kom precis hem från en klubb, Måste säga att jag ändå är nöjd efter att de spelat Adagio For Strings och Swing 2 Harmony. Det var dock inte Ferry Corsten's remix av Adagio For Strings, lät mer som ATB remix eller något skit..
Swing 2 Harmony var dock bra, Deserves An Effort Polyphony Remix spelades, Hurra för cp-dj's i Motala.
Nov-27-2005 02:24
lacksesepsotygh
;B
Insåg just att jag har förstört min dygnsrytm, Igen
Dec-04-2005 03:59
lacksesepsotygh
;B
har firat luciakalas, och med det inkluderades en mängd olika mildare slagsmål. av någon anledning fann jag och mina studiekamrater ett ofantligt sug efter att slå ned varandra, och brottas. något som bör nämnas är att jag är flertalet år yngre än samtliga i min klass, och väldigt otränad. jag kanske har mina extrakilon att tacka för att det slutade oavgjort.
om någon bild/film kommer fram kan jag möjligtvis tänka mig att publicera dessa verk. det beror dock på hur jag framställdes, som vinnare eller förlorare av sammandrabbningarna. det känns som att jag borde sluta skriva nu, och bege mig till sängen. att vara berusad på en måndag är kanske inte något att rekommendera, då jag har ett projektarbete som ska vara färdigt på torsdagkväll.