Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Sensation in Belgium
Pages (79): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 [70] 71 72 73 74 75 76 77 78 79 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Bertn
aka B!rD

Registered: Jan 2004

de dag-tickets ook al?

manman, das er echt over, zo ne hype.

en de line-up is bijlange niet zo goed als de vorige 3 edities...

Old Post Apr-18-2005 19:34  Belgium
Click Here to See the Profile for Bertn Click here to Send Bertn a Private Message Visit Bertn's homepage! Add Bertn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bomar
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2004

quote:
Originally posted by TOR
ik heb mij dat ook al zitten afvragen.. bij Illusion waren de kosten idd verdeeld, maar bij Antwerp is Burning Indoor was dat voor zover ik weet niet het geval.. en daar stonden toch wel heel wat wereldnamen geprogrammeerd.
Sensation kost € 10 meer en je krijgt amper 5 dj's te zien. daaruit moet ik concluderen dat het decor en andere showelementen een astronomisch bedrag moeten hebben gekost. anders zie ik echt niet in waar ID&T zo'n hoge prijs vandaan zou halen..

op AIB Indoor vorig jaar stelde het decor ook nie veel voor hé;
een witte wand in de vorm van een vlam, met een paar lasers, da was alles; als ge da vergelijkt met sensation is er toch wel een heeel groot verschil: grote videoschermen, mooi decor met zuilen die in alle kleuren veranderen, mooie belichting, lasers, acrobaten, trommelaars , veel vuurwerk, een draaiende dj-boot, .....

Old Post Apr-18-2005 21:18  Belgium
Click Here to See the Profile for Bomar Click here to Send Bomar a Private Message Add Bomar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001

Sensation had nu ook veel meer personeel wat ook enorm veel geld kost. En zoals hier al gezegd werd. Promotie kost ook verschrikkelijk veel. En Sensation reclame was wel overal op tv te zien. Als je weet wat dat kost... En die positieve berichten in het nieuws is dat wel gewone nieuwsgaring of is er ook voor betaald? Tijd op tv kan je ook gerust kopen.

Anyway, in hun plaats zou ik mijn prijs ook niet verlagen. Volgend jaar wordt het voor de meesten zoizo goedkoper. De meesten hebben hun witte kleren dan al

Old Post Apr-18-2005 21:26  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
pooley
In Search Of ...

Registered: Apr 2003

aib weinig?
7 full colors
alstemblief

Old Post Apr-18-2005 21:41  Belgium
Click Here to See the Profile for pooley Click here to Send pooley a Private Message Visit pooley's homepage! Add pooley to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by pooley
aib weinig?
7 full colors
alstemblief

hij bedoelde het hele decor, dat was zeker mager in vgl met sensation. De lasershow bij AIB indoor vorig jaar vond ik dan weer een pak vetter.

Old Post Apr-18-2005 22:21  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Zillion
tranceaddict

Registered: Feb 2005
Nice tracklist Elof en mooie review FredNova.

Heeft iemand de tracklists van de andere dj's?
Was een zeer schoon feestje alhoewel ik dacht dat ze het decor toch ietske gingen veranderen tegenover Sensation White in de Amsterdam Arena verleden jaar.

Vind ook de line-up of Werchter wat tegenvallend van de jaar. K'zou nog eens gaan om Rammstein te zien maar da's dezelfde dag als Sensation in NL

Old Post Apr-18-2005 22:43  Belgium
Click Here to See the Profile for Zillion Click here to Send Zillion a Private Message Add Zillion to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bertn
aka B!rD

Registered: Jan 2004

quote:
Originally posted by djcresto
hij bedoelde het hele decor, dat was zeker mager in vgl met sensation. De lasershow bij AIB indoor vorig jaar vond ik dan weer een pak vetter.

ik heb al dat decor niet nodig, als de muziek maar goed is!!

...maar ik kan best begrijpen dat mensen een mooi ingeklede ruimte belangrijk vinden
Anyway, die lasershow vorig jaar op AIB was SUPERvet!!

Old Post Apr-19-2005 08:35  Belgium
Click Here to See the Profile for Bertn Click here to Send Bertn a Private Message Visit Bertn's homepage! Add Bertn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
emma
in the good life

Registered: Aug 2003

Ik vond het wel een geslaagd feestje !

Junior Jack & Kid Creme draaiden een relaxte set met bekende housenummertjes, was lekker groovy.
Die megamix vond ik helemaal geweldig, ok , het waren een heleboel oude nummers maar wel supergoeie nummers vond ik, heb bijna hele tijd staan springen. Armin darentegen heeft me een beetje teleurgesteld, veel te tranzy en niet echt superdansbaar. Gelukkig heeft hij die lekkere remix van smells like teen spirit nog gedraait, das dan wel weer een lekkere plaat.
Marco V daaide lekker hard, had zin om nog uit mijn dak te gaan maar helaas wouden mijn voetjes niet meer meewerken.

Vond het geheel en decor ook wel mooi.. Was ook fijn om overal mensen te zien rondlopen in't wit. Volgens mij moet dat wel raar zijn voor mensen die in Antwerpen rondlopen en allemaal mensen zien die in't wit gekleed zijn, als je dan niet weet waarom

Old Post Apr-19-2005 09:28  Belgium
Click Here to See the Profile for emma Click here to Send emma a Private Message Visit emma's homepage! Add emma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
1Million$shot
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2002

Tracklist van Junior Jack & Kid Creme aub

I make things move! On the job and in my room !

Old Post Apr-19-2005 10:06  Belgium
Click Here to See the Profile for 1Million$shot Click here to Send 1Million$shot a Private Message Add 1Million$shot to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
crups
Junior tranceaddict

Registered: Feb 2005

Armin te tranzy? Je zou van de man van ASOTrance toch wel een beetje tranzy muziek mogen verwachten he.

Old Post Apr-19-2005 10:36  Belgium
Click Here to See the Profile for crups Click here to Send crups a Private Message Add crups to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
emma
in the good life

Registered: Aug 2003

quote:
Originally posted by crups
Armin te tranzy? Je zou van de man van ASOTrance toch wel een beetje tranzy muziek mogen verwachten he.

ja, das idd wel waar
maar ik volg Armin een beetje (en ben bijna op al zijn feestje in Bel & Ned) en dit vond ik één van zijn mindere sets...
met te tranzy bedoel ik eigenlijk iets te soft voor zo'n groot feest.
Op Dancevalley winter edition in december draaide hij een energiekere set en dat past meer bij zo'n grote feesten vind ik.
Moet wel toegeven dat mijn muzieksmaak ook wat anders is dan vroeger, ik hou tegenwoordig meer van iets harder...

Old Post Apr-19-2005 10:49  Belgium
Click Here to See the Profile for emma Click here to Send emma a Private Message Visit emma's homepage! Add emma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
GorenBarry
tranceaddict

Registered: Oct 2004
iemand die de tracklist van marko heeft?

Old Post Apr-19-2005 16:26  Belgium
Click Here to See the Profile for GorenBarry Click here to Send GorenBarry a Private Message Add GorenBarry to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Sensation in Belgium
Post New Thread    Post A Reply

Pages (79): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 [70] 71 72 73 74 75 76 77 78 79 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease help me ID this track ... very hard [2009] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackLoveChild - "In My Dreams" (Protocol Remix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:15.

Forum Rules: