|
| quote: | Originally posted by Progrez
Config, ik ben spijtig genoeg niet mee met uw stelling.
Wat ik wel weet is da ge op trance.nu per dag gemiddeld 20 berichten post en dat er geen enkele inhoud heeft. Verder dan een overaanbod smiley's en domme opmerkingen komt ge na twee jaar nog altijd niet.
Helaas hebt ge de weg naar hier nu ook gevonden, en uiteraard gaat ge weer op dezelfde manier te werk.
Het verschil met trance.nu is dat er hier leden zijn die er op durven reageren als het hen niet zint. Schik u er dus een beetje naar. Discussie gesloten. |
ten eerste: Op T.nu post ik ook voornamelijk in de Off-topic section. Wat je probleem daarmee is weet ik echt niet.. Als er serieuze topics zijn en ik kan er in mee praten zal ik dat wellicht wel doen, met een serieuze reply dan. als ik er niets over afweet dan moei ik me er gewoon niet mee. Een serieuze topic gehijacked, dat heb ik nog nooit gedaan. Op een dikke 2 jaar had ik 5 posts per dag (dat mag je uitrekenen, het klopt ). Ge zit er dus 15 posts naast..
ten tweede: tuurlijk geef je het niet toe, maar valt wel op dat je op bijna al men posts weer met een domme reply of stek moet antwoorden. Waarom op mijn posts altijd? uhu, ja daarom.
ten derde: als er hier leden zijn die commentaar hebben op mij, en er zijn er blijkbaar wat, dan mogen ze dat gerust doen. Als ze echt een fundamenteel probleem met me hebben dan moeten ze dat maar face to face zeggen. Ik ga er nooit een probleem van maken als er iemand dat zou doen. En als ze stekken geven via et forum, dan laat ik het gewoon passeren, er is hier tenslotte niemand die me echt kent, dus waarom zou een stek mij dan raken, als ze niet weten waarover ze bezig zijn?
No problem for me.
|