Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Voetbalseizoen 2006-2007
Pages (144): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 [70] 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Real
hi!

Registered: Feb 2004

quote:
Originally posted by Bjorn Vidaz
de Zulte-Waregem hype in de media!! hoera hoera, ze zitten in de 2e ronde en Club en Anderlecht zijn daar niet in geslaagd, wat een afgang voor Club en Anderlecht...
Spelen ze tegen een iets betere tegenstander worden ze gewoon weggespeeld:
6-2 op espagnol en thuis 0-3 tegen Ajax...hadden ze in de poule van Club of Anderlecht gezeten, ze hadden 0 punten.

1) Zulte-Waregem heeft een véél kleiner budget.
2) Zulte-Waregem is bij momenten weggespeeld ja, maar het tweede deel van de eerste helft gaven ze Ajax voetballes (waaruit een penalty had moeten voortkomen, maar kom), iets wat ik noch Club of Anderlecht heb zien doen in deze campagne.
3) Ik was onder de indruk van het combinatiespel van ZW, zelfs na zware druk in de eigen 16-meter brachten ze met tik-tikvoetbal weer rust in de ploeg. Prachtig werk van Dury op dat vlak.
4) Van Nieuwenhuyze moet morgen begot vloeren gaan leggen.

Waarom die haat tegenover Zulte-Waregem? 't Is toch prachtig wat die mannen presteren met hun oh zo nuchtere ploeg? Ze zijn vandaag verdiend maar eervol verloren, tegen onder andere de indrukwekkende individuele klasse van Huntelaar, en een heerlijk doelpunt van die Heitinga.

Ik ben persoonlijk vóór eender welke Belgische ploeg Europees, waarom zou je ze het niet gunnen?

You pick up this working girl who's hooked on smack, who hussles and scores. "That's all I do" she says, she says "Ten bucks for head, fifteen for half-and-half". She says "Three hits a day at 35 per", you say "That's seven tricks a day at least", but she says "Sometimes I get lucky. Once this guy gives me a bill-and-half just to eat me, only time I ever came".
You figure you can save her. You sell your color tv, that keeps her off the streets a whole day. You hawk your typewriter for one jolt. Then your shotgun, your watch. A week later you say "Listen I'm a little short", but she says "No scratch, no snatch". You say "Look it is better to give", but she says "Beat off creep".
One night they spot you on the street in your skibbies trying to sell your shoes. You tell them who you are, but they nail you. Then she happens by and she says "Christ you look fucked", she says "Hang tough!". But you don't say anything, you just think "what a bum rap for a nice, sensitive guy like me".

Old Post Dec-13-2006 22:12  Belgium
Click Here to See the Profile for Real Click here to Send Real a Private Message Add Real to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!

Registered: Jul 2004

quote:
Originally posted by Real
2) Zulte-Waregem is bij momenten weggespeeld ja, maar het tweede deel van de eerste helft gaven ze Ajax voetballes (waaruit een penalty had moeten voortkomen, maar kom), iets wat ik noch Club of Anderlecht heb zien doen in deze campagne.
3) Ik was onder de indruk van het combinatiespel van ZW, zelfs na zware druk in de eigen 16-meter brachten ze met tik-tikvoetbal weer rust in de ploeg. Prachtig werk van Dury op dat vlak.

Waarom die haat tegenover Zulte-Waregem? 't Is toch prachtig wat die mannen presteren met hun oh zo nuchtere ploeg? Ze zijn vandaag verdiend maar eervol verloren, tegen onder andere de indrukwekkende individuele klasse van Huntelaar, en een heerlijk doelpunt van die Heitinga.

Ik ben persoonlijk vóór eender welke Belgische ploeg Europees, waarom zou je ze het niet gunnen?

In het Europese voetbal ben ik ook voor eender welke Belgische ploeg. Als er een Belgische ploeg nog enig succes kan hebben in Europa, dan kan dat het Belgisch voetbal enkel maar ten goede komen.

Maar daar gaat het punt van Bjorn Vidaz helemaal niet over. De pers maakt er een drama van dat Anderlecht en Brugge zich niet hebben kunnen plaatsen en verwijzen vervolgens naar Zulte Waregem dat als kleine clubje WEL doorgaat. Maar ze vergeten dan de vergelijking te maken met de poules waarin Brugge en Anderlecht zaten, die waren gewoonweg zwaarder. Daarbij komt nog dat Zulte een vrij goede speelkalender had, iets wat Anderlecht en Brugge helemaal niet hadden.

Brugge en Anderlecht hebben tegen STERKERE tegenstanders trouwens wel op bepaalde momenten goed voetbal kunnen brengen maar hebben op cruciale momenten gefaald of gewoonweg het geluk niet aan hun zijde gehad.

Old Post Dec-13-2006 22:25  Belgium
Click Here to See the Profile for FCB_Fanatic Click here to Send FCB_Fanatic a Private Message Add FCB_Fanatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bjorn Vidaz
Senior tranceaddict

Registered: Apr 2005

quote:
Originally posted by Real

1)Ik had het eigenlijk vooral over personen zoals bv Francois Colin van De Standaard, die stelden dat Club en Anderlecht niet kunnen wat Z-W wel kan. Heel flauwe journalistiek vind ik dat als je de poules objectief bekijkt. Op het veld van de laatste van Oostenrijk die bijna failliet zijn en thuis tegen Sparta Praag winnen vind ik geen wereldprestatie.
2) De thuismatchen van Club tegen Dinamo Boekarest en Leverkusen gezien? Club heeft ze grotendeels weggespeeld en verdiende absoluut minstens 4 op 6. Zelfs op Tottenham en Besiktas was de 1e helft meer dan behoorlijk met bij momenten mooi combinatievoetbal.

Haat? Waar haat? Voor mij mogen ze zo ver mogelijk geraken hoor, maar ik zal er mijn slaap niet voor laten
Alle Belgische ploegen mogen voor mij Europees winnen, behalve Anderlecht, Standard en neem onze groene buren van Cercle er ook maar bij mochten ze ooit nog eens op het Europese toneel verschijnen

Old Post Dec-13-2006 22:27 
Click Here to See the Profile for Bjorn Vidaz Click here to Send Bjorn Vidaz a Private Message Visit Bjorn Vidaz's homepage! Add Bjorn Vidaz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!

Registered: Jul 2004

quote:
Alle Belgische ploegen mogen voor mij Europees winnen, behalve Anderlecht, Standard en neem onze groene buren van Cercle er ook maar bij mochten ze ooit nog eens op het Europese toneel verschijnen

die ploegen mogen van mij ook winnen en ver geraken, dat kan enkel maar het Belgisch voetbal ten goede komen (landenfoefficient) en dus ook voor Brugge voordelig zijn

Maar als ze verliezen, mogen ze gerust DIK verliezen, en dan heb ik der natuurlijk wel plezier in

Old Post Dec-13-2006 22:31  Belgium
Click Here to See the Profile for FCB_Fanatic Click here to Send FCB_Fanatic a Private Message Add FCB_Fanatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Real
hi!

Registered: Feb 2004

quote:
1)Ik had het eigenlijk vooral over personen zoals bv Francois Colin van De Standaard, die stelden dat Club en Anderlecht niet kunnen wat Z-W wel kan. Heel flauwe journalistiek vind ik dat als je de poules objectief bekijkt. Op het veld van de laatste van Oostenrijk die bijna failliet zijn en thuis tegen Sparta Praag winnen vind ik geen wereldprestatie.
2) De thuismatchen van Club tegen Dinamo Boekarest en Leverkusen gezien? Club heeft ze grotendeels weggespeeld en verdiende absoluut minstens 4 op 6. Zelfs op Tottenham en Besiktas was de 1e helft meer dan behoorlijk met bij momenten mooi combinatievoetbal.

Haat? Waar haat? Voor mij mogen ze zo ver mogelijk geraken hoor, maar ik zal er mijn slaap niet voor laten

Alé vooruit, op dat vlak hebt ge ook wel weer gelijk.

En ik lees De Standaard niet, ik lees Het Laatste Nieuws (lees: de Dag Allemaal onder de gazetten ). En die verafgoden ZW ook wel in vergelijking met Club en Anderlecht.

You pick up this working girl who's hooked on smack, who hussles and scores. "That's all I do" she says, she says "Ten bucks for head, fifteen for half-and-half". She says "Three hits a day at 35 per", you say "That's seven tricks a day at least", but she says "Sometimes I get lucky. Once this guy gives me a bill-and-half just to eat me, only time I ever came".
You figure you can save her. You sell your color tv, that keeps her off the streets a whole day. You hawk your typewriter for one jolt. Then your shotgun, your watch. A week later you say "Listen I'm a little short", but she says "No scratch, no snatch". You say "Look it is better to give", but she says "Beat off creep".
One night they spot you on the street in your skibbies trying to sell your shoes. You tell them who you are, but they nail you. Then she happens by and she says "Christ you look fucked", she says "Hang tough!". But you don't say anything, you just think "what a bum rap for a nice, sensitive guy like me".

Old Post Dec-13-2006 22:34  Belgium
Click Here to See the Profile for Real Click here to Send Real a Private Message Add Real to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004

Zulte heeft zich in ieder geval heel goed verweerd met mooi voetbal bij momenten, zoals Real al zei. De 0-3 was dan ook ruim overdreven en geeft het wedstrijdbeeld ook niet helemaal correct weer. Ajax was net dat tikje beter door hun individuele klasse, en Zulte miste heel erg de inbreng van Sergeant denk ik. Met iets meer infiltratie en een betere afwerker had er misschien wat meer ingezeten in de eerste helft. En ze hadden die penalty moeten krijgen ffs, dan had de wedstrijd er anders kunnen uitzien...

Old Post Dec-14-2006 14:27  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Progrez
Antwerp's Finest

Registered: May 2004

Hoe zit het voor zaterdag Jasper?

Ge zei enkele weken geleden da ge nog eens naar Antwerp ging kijken als er een speciale match wordt gespeeld.
Welnu, we spelen dit weekend tegen FC Dender, de leider in de tweede klasse.

We zitten altijd in het beroemde vak MM, waar we de bengaalse vuurtjes ontsteken. Om 18u verzamelen we aan café Great Old voor op te warmen en de supportersbussen van Dender te verwelkomen.

Ge hebt twee plaatsen om af te spreken dus geen reden om thuis te blijven! (Christina komt zelfs hehe.) Rep u voor kaarten want er zijn er al een 13000 verkocht.

No Rules, Great Old

Old Post Dec-14-2006 17:46  Austria
Click Here to See the Profile for Progrez Click here to Send Progrez a Private Message Add Progrez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001

FC Dender naar eerste klasse, dat zou wel de grap vant jaar zijn.

13000 man voor 2e klasse, das wel nie slecht

Old Post Dec-15-2006 07:15  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bl@ckOut
Addicted 2 Trance

Registered: Nov 2005

quote:
Originally posted by djcresto
FC Dender naar eerste klasse, dat zou wel de grap vant jaar zijn.

Elaba, volgend seizoen winnen die den beker en 't seizoen erop spelen die europees!

Old Post Dec-15-2006 11:26  Belgium
Click Here to See the Profile for Bl@ckOut Click here to Send Bl@ckOut a Private Message Add Bl@ckOut to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Bl@ckOut
Elaba, volgend seizoen winnen die den beker en 't seizoen erop spelen die europees!

neenee volgend jaar Eendracht Aalst weer in eerste

Old Post Dec-15-2006 12:10  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mellow_head
I Kill For You

Registered: Aug 2004

Zulte-Waregem ontmoet Newcastle United in de 1/16ste finales

FRVADE THE HARDEST INTERNET ENIGMA
JIMS!

Old Post Dec-15-2006 12:47 
Click Here to See the Profile for mellow_head Click here to Send mellow_head a Private Message Add mellow_head to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004

quote:
Originally posted by Progrez
Hoe zit het voor zaterdag Jasper?

Ge zei enkele weken geleden da ge nog eens naar Antwerp ging kijken als er een speciale match wordt gespeeld.
Welnu, we spelen dit weekend tegen FC Dender, de leider in de tweede klasse.

We zitten altijd in het beroemde vak MM, waar we de bengaalse vuurtjes ontsteken. Om 18u verzamelen we aan café Great Old voor op te warmen en de supportersbussen van Dender te verwelkomen.

Ge hebt twee plaatsen om af te spreken dus geen reden om thuis te blijven! (Christina komt zelfs hehe.) Rep u voor kaarten want er zijn er al een 13000 verkocht.

Ik ga proberen om er tegen Lierse bij te zijn, maar dat valt nogal ongelegen, midden in de examens

En mooie affiche voor Zulte! Sportief iets minder gunstig, maar financieel wel leuk denk ik. En pakken beter dan een verplaatsing naar Donjetsk of Moskou

Old Post Dec-15-2006 13:38  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Voetbalseizoen 2006-2007
Post New Thread    Post A Reply

Pages (144): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 [70] 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackSasha & Digweed Tune! [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDavid Forbes - "Answers" (Original Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:38.

Forum Rules: